LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
1
4%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 81. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
1
4%
4 – Virgil Van Dijk
3
12%
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
5
20%
17 - Curtis Jones ud i 81. min.
8
32%
8 – Dominik Szoboszlai
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
5
20%
20 - Diogo Jota ud i 30. minut
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 65. minut
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 30. min
2
8%
7 - Luis Diaz ind i 65. min.
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister ind i 81. min.
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i 81. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 25

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: LFC - Chelsea FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 20. okt, 2024 19:45

Og Anfield. Sikke en atmosfære!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

pingel

Indlæg af pingel » søndag, 20. okt, 2024 20:01

Også godt arbejde af vores indskiftere…

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 20. okt, 2024 20:01

Det er helt forrykt at vi ikke får det straffespark i 1.halvlegs overtid. Fuldstændigt korrupt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 20. okt, 2024 20:03

MotMs: Jones, Virgil og Mo.

Vi ligger nummer 1! Og så er der snart nyt afsnit af The Penguin. Life is a-okay.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 20. okt, 2024 20:20

Dejligt med nye tre point i dag. Det var en arbejdssejr. Vi kæmpede bravt, og indskifterne gjorde det godt. Synd hvis Jota er skadet, han er sublim afslutter, og dem kan vi ikke havde for mange af. Salah gør forskellen igen i dag. Han er utrolig vigtig for os. Det samme er VVD og Gravenberch som bare bygger på og bygger på. Hver gang Caicedo eller Lavia stak snuden frem, så fik de et nyt har i den. Chelsea udskiftede 3 ud af 5 midtbanespillere, og det fortæller bare hvor god vores midtbane var i dag.

MOM Jones, VVD & Salah

Selv efter PL standard var dommeren utrolig ringe i dag. Jeg er glad for det ikke kostede i dag.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 20. okt, 2024 20:23

Maresca er sgu en kegle. Sidder og klamrer sig til, at hans hold havde mest boldovertag, ja, fordi Liverpool tillod dem det. Det var jo en tydelig strategi, at man lod Chelsea tro, de kunne komme fremad og så snart de kom frem, så bed man som en slange og kontraangreb dem og der mildest talt uimponerende forsvar og 100 million pund manden (floppet) Caicedo. Han lyder bundnaiv ham Maresca, træls type.

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » søndag, 20. okt, 2024 23:17

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 20. okt, 2024 20:03
MotMs: Jones, Virgil og Mo.

Vi ligger nummer 1! Og så er der snart nyt afsnit af The Penguin. Life is a-okay.
Det er fandeme en klasse serie!

VanDjik4
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af VanDjik4 » mandag, 21. okt, 2024 07:45

MoM Arne Slot

10/11 sejre i Liverpool FC sædet, er talstærkt. Alle de andre hold er tavse og bitre på vores succes da det er kun pt et hold, der kan kæmpe med om Man City PRL- run, minus Arsenal sidste 2 år hvor de knækkede nakken med 3-4 kampe tilbage.

Jeg bliver overrasket, hvis Liverpool FC ikke kører på i CL også!! Kampprogrammet er svære kampe, men der er kæmpe boost i de røde drenge nu. Skaderne er ikke lang ligesom de sidste 2-3 års tid med Klopp, så må man håbe det kan holde ved, da start 11eren i den nye sæson er oppe i top-3 verdenen p.t :gunfire:

odds 1,33 på *Liverpool* i 1/8 finalen i CL = omkring 76%
Top 4 odds 1,07 = 94%
Men i den sjove skala Premier League titlen er piv åben;
Arsenal 3,5
Liverpool FC 3,5
Man City 2,37
Men den helt gode odds for sæsonen; odds 13 på Man City rykker ned…. Det er long shot, da alle ved Shitty får kun penge straf på deres “Snyd mod reglerne”, Målet igår med sejren mod Wolves i 90+8(????)

Arsenal i London, som passer Liverpool rigtig fint… Alle eksperterne mener jo, det har været et nemt start program, men vidner om de fleste vil sige Man U, AC Milan og osv Chelski(I dont give a fuck for Blue shit) er små hold….

Tror de små cups iår, bliver spillet med B kæden for Arne Slot, da han satser på PrL og CL iår 100%..

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 22. okt, 2024 07:42

Troy Deeney har fundet plads til 2 LFC spillere på hans Ugens Hold på BBC, Curtis Jones og Mo Salah:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 22. okt, 2024 10:02

Jeg er fuldt af beundring over det defensive arbejde, Slot har udført. 3 mål lukket ind på otte kampe. (Og ser man bort fra Nottinghams 1 ud af 100 langskudsmål og Konates gigantiske koger, så er Chelseas mål i søndags det eneste reelle mål, vi har lukket ind...)

Vores nærmeste konkurrenter ligger på 8-10 mål. Det er altså lidt vildt - specielt sammenlignet med sidste sæson. Og når man så ved, at Salah nok skal sørge for en genialitet eller to i den anden ende, så er vejen til 3 point altså noget nemmere.

Omvendt skal jeg også vende mig til, at vi på Anfield (!) indstiller os så meget efter modstanderen, som tilfældet var i søndags. Det er noget af en forskel til Klopp-æraen, hvor vi - også mod de bedste hold - spillede efter Mike Tyson-devisen: “Everybody has a plan until they get punched in the face.”

Men måske handler det om, at vi er i en overgang mellem Klopp-fodbold og Slot-fodbold. Og at Slots angiveligt mere boldbesiddende spillestil endnu ikke er en mulighed mod de bedste modstandere (hvor bl.a. købet af Zubimendi skulle hjælpe med dette).

En helt anden ting: Caicedo er jo med rette blevet kritiseret heftigt for sin første sæson i Chelsea. Men han er altså en fantastisk spiller, hvilket han også viste i søndags. Lavia var faktisk endnu bedre - og han blev kun skiftet ud, fordi han lige var kommet tilbage efter skade. Dem kommer de til at få stor glæde af i Chelsea - desværre.

Besvar