Der bliver talt meget om det i England, ikke kun Liverpool, men også city, United, Chelsea osv, der kommer alt for mange fodbold turister også fordi det bliver dyrere og dyrere. Jeg tror også antallet af kampe spiller ind, men måske der også skal lidt nytænkning til på Anfield, jeg ved godt de er meget gammeldags og helst gerne vil nøjes med lidt flag, men forstår ikke modstanden mod tifos osv. hvis man kan gøre noget for at tænde lidt mere op for stemningen så burde det gøres.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 02. okt, 2024 22:52Anfield er ved at udvikle sig til et turiststadion. Fans der begynder at gå hjem inden kampen er fløjtet af, er bestemt ikke et kønt syn, men jeg ved ikke om det er tidens tendens eller om det altid har været sådan. Champions League nights har altid føltes specielt, men jeg kan ikke mindes en mere flad stemning længe.
LFC - Bologna FC Champions League >> Kamptråden
- Redtothebone
Re: LFC - Bologna FC Champions League >> Kamptråden
YNWA
Jeg tænker det er denne rovdrift på fodbolden.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 02. okt, 2024 22:52Anfield er ved at udvikle sig til et turiststadion. Fans der begynder at gå hjem inden kampen er fløjtet af, er bestemt ikke et kønt syn, men jeg ved ikke om det er tidens tendens eller om det altid har været sådan. Champions League nights har altid føltes specielt, men jeg kan ikke mindes en mere flad stemning længe.
Bologna er jo en fuldstændig ligegyldig modstander. Kig på listen af Chl kampe igennem de sidste mange år…. De fleste er jo bare fyld, indtil 1/8 dels finalerne.
Tror de gamle fans, hellere vil se premier league.
I hvert mig selv.
Jec ser da kampen i aften, men slet ikke med samme intensitet, som PL kampene.
- Redtothebone
Lidt skuffende omgang men vi skal nok bare være glade en dag hvor både real Madrid og Bayern taber, så er 3 point på kontoen godt.
Selvom det ikke er kønt så har slot nu 8 sejre i 9 kampe, det er sgu godkendt, så skal vi lige nappe Palace på lørdag, så må vi håbe vi er mere oppe i gear efter landskampspausen, der finder vi ud af hvor langt vi er kommet under slot, det er et vildt program frem til et stykke inde i december, de her kedelige sejre er jo noget vi tit har været misundelig på når city sammensætter stimer uden at spille sig ud.
Selvom det ikke er kønt så har slot nu 8 sejre i 9 kampe, det er sgu godkendt, så skal vi lige nappe Palace på lørdag, så må vi håbe vi er mere oppe i gear efter landskampspausen, der finder vi ud af hvor langt vi er kommet under slot, det er et vildt program frem til et stykke inde i december, de her kedelige sejre er jo noget vi tit har været misundelig på når city sammensætter stimer uden at spille sig ud.
YNWA
-
- Alder: 37
Der er alt for mange kampe, synes jeg. Må være ærlig og sige, at jeg ikke gad se kampen i aftes. Ved godt, det ikke er en fed indstilling, men altså... at møde Bologna i CL... jeg er sgu ligeglad. Jeg kommer nok først til at tjekke ind i vores CL-program, hvis vi går videre.mortenbak skrev: ↑onsdag, 02. okt, 2024 23:08Jeg tænker det er denne rovdrift på fodbolden.JudgeArdaStudge skrev: ↑onsdag, 02. okt, 2024 22:52Anfield er ved at udvikle sig til et turiststadion. Fans der begynder at gå hjem inden kampen er fløjtet af, er bestemt ikke et kønt syn, men jeg ved ikke om det er tidens tendens eller om det altid har været sådan. Champions League nights har altid føltes specielt, men jeg kan ikke mindes en mere flad stemning længe.
Bologna er jo en fuldstændig ligegyldig modstander. Kig på listen af Chl kampe igennem de sidste mange år…. De fleste er jo bare fyld, indtil 1/8 dels finalerne.
Tror de gamle fans, hellere vil se premier league.
I hvert mig selv.
Jec ser da kampen i aften, men slet ikke med samme intensitet, som PL kampene.
-
Bedste start for en Liverpool-træner nogensinde fra Arne Slot åbenbart. Selvom det ikke har været fejlfrit, så er det over al forventning, må man sige. Også selvom han har overtaget en virkelig god trup, hvilket man ikke kunne sige om Klopp 

Men det var altså ofte lidt sjovere under prime Klopp på de her aftener. 30 minutters blieztkrieg og så stod der 3-0.
(Hvorefter vi så tog en ordentlig koger og gjorde det spændende igen, inden kisten blev sømmet til.)
Og det var også det, der adskilte os fra City. At vi simpelthen var meget sjovere at se på.
Men måske det bliver anderledes i oktober, når de større hold venter.
(Hvorefter vi så tog en ordentlig koger og gjorde det spændende igen, inden kisten blev sømmet til.)
Og det var også det, der adskilte os fra City. At vi simpelthen var meget sjovere at se på.
Men måske det bliver anderledes i oktober, når de større hold venter.
-
Vi er altså også kun otte kampe inde i hans Liverpool-karriere... Personligt synes jeg, der har været rigtig godt spil til tider. Og der er intet, der taler for, at det ikke kan blive bedre.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ok kamp. Men uden Salah tror jeg ikke vi vil have vundet kampen. Han gør forskellen igen og igen.
LFC - Bologna FC Champions League >> Kamptråden
Uden at tage noget fra Slot - han præsterer over al forventning men faktum er, at vi ikke har mødt en topklub endnu. Oktober bliver meget spændende.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk