Wolverhampton FC- LFC >> Kamptråden
Re: Wolverhampton FC- LFC >> Kamptråden
Ja vi scorer, men vi er alt for langt væk fra det niveau man må forvente
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Så må der altså godt lige møves igennem i nærkampene, og tackles og løbes. Så kan vi knække wolves.
Diaz ser ud til at have en offday, så ind med Gakpo.
Diaz ser ud til at have en offday, så ind med Gakpo.
Vi SMADRER det PIShold !
- JudgeArdaStudge
Robertson koger og kegler rundt. Jeg er lidt målløs over det her ekstremt lave niveau i aften. Det havde jeg trods alt ikke regnet med.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Cynwal
Hmmm - Szobo ud, Jota på offensiv midt, Salah på toppen, Diaz på højre fløj og Gakpo ind på venstre?JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 28. sep, 2024 19:52Vi skal simpethen overveje at pille Szoboszlai ud nu. Du kan ikke have en midtbanemand, der ikke følger sin modspiller til dørs. Vi er heldige med, at Wolves giver os et straffespark, for vi fortjener jo ikke noget fra den her kamp.
Vi SMADRER det PIShold !
Skulle man også overveje Quansah i stedet for Konate
Skift nu szob ud
- JudgeArdaStudge
Jeg tænker Endo ind og Mac Allister op på Szoboszlais plads. Problemet med ham er, at han har for mange kampe, hvor han ikke løber med sin boldholder. Han skal bremse dem, om det så koster frispark og han ved det godt. Et andet bud kunne være Jones.Cynwal skrev: ↑lørdag, 28. sep, 2024 19:55Hmmm - Szobo ud, Jota på offensiv midt, Salah på toppen, Diaz på højre fløj og Gakpo ind på venstre?JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 28. sep, 2024 19:52Vi skal simpethen overveje at pille Szoboszlai ud nu. Du kan ikke have en midtbanemand, der ikke følger sin modspiller til dørs. Vi er heldige med, at Wolves giver os et straffespark, for vi fortjener jo ikke noget fra den her kamp.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Skandaløs indstilling fra Szoboszlai i aften. Jeg har sjældent været så rasende på en spiller før. At en spiller har en dårlig dag, det skal man kunne acceptere, det koster lidt fejlafleveringer og ting, der ikke lykkes, men at du bevidst ikke følger din mand til dørs, det er uacceptabelt. Han sælger sine holdkammerater fuldstændig i aften. Fortjent at han bliver pillet ud, det skulle være sket længe før. Han er en fremragende fodboldspiller, men han må hjem og arbejde med sin indstilling.
- Redtothebone
Vi er bare ikke rigtig til stede , den lever stadig på 2-2.
Jo han vinder, men jeg er ikke vild med Slot spillestilen
Jo han vinder, men jeg er ikke vild med Slot spillestilen
- Cynwal
Salah for HELVEDE....
Det var matchbolden der blev spildt!!
Det var matchbolden der blev spildt!!
Vi SMADRER det PIShold !
Det er saderme vildt at forbes får et ( meget fortjent) gult, men at gomes render rundt uden.
Han har været et kæmpe stort frispark hele kampen
Han har været et kæmpe stort frispark hele kampen
Vi vandt.
Midtbanen i dag - gone missing
Midtbanen i dag - gone missing
- JudgeArdaStudge
Forfærdelig kamp. Jo før den blev fløjtet af jo bedre. Fejl på fejl og koncentrationssvigt efter hinanden. Vi virker til STADIG at have en arrogant og nochelant tilgang til at møde bundhold. Vi tror, vi kan hæl og tå os forbi dem, indtil det går op for os, at vi skal tage dem lige så seriøs som vi tager topholdene. Hvornår lærer de spillere det ærlig talt?
Jeg sad og var lige ved at skulle rose os for at have fået greb om kampen ved indskiftningerne af Jones og Gakpo, der formåede at holde bedre på bolden, men den ros forstummer når vi de sidste 10 minutter nærmest ikke kan sætte to afleveringer sammen.
Vi ligger nummer 1, men Slot må have mange panderynker og bekymringer over, hvad han har set her til aften.
MotM: Gravenberch og Alisson. Konaté havde været i spil til den, hvis han ikke havde lavet en brøler ved Wolves mål.
Jeg sad og var lige ved at skulle rose os for at have fået greb om kampen ved indskiftningerne af Jones og Gakpo, der formåede at holde bedre på bolden, men den ros forstummer når vi de sidste 10 minutter nærmest ikke kan sætte to afleveringer sammen.
Vi ligger nummer 1, men Slot må have mange panderynker og bekymringer over, hvad han har set her til aften.
MotM: Gravenberch og Alisson. Konaté havde været i spil til den, hvis han ikke havde lavet en brøler ved Wolves mål.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 28. sep, 2024 20:31, rettet i alt 1 gang.
- Redtothebone