Van Dijk syndromet. Han er så heldigvis på vej i bedring, så han har måske kuren til TAARedtothebone skrev: ↑torsdag, 09. nov, 2023 20:20Enig han er blevet alt for selvfed og doven…JudgeArdaStudge skrev: ↑torsdag, 09. nov, 2023 20:19Har nået det punkt nu, hvor jeg er træt af Trent.
Toulouse FC - LFC >> Kamptråden, Europa League
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Re: Toulouse FC - LFC >> Kamptråden, Europa League
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Det er ikke et spørgsmål om a- eller b-kæde, de spiller alle utroligt ringe. Virker ikke til at være sat ordentligt op mentalt…
Der er noget grundlæggende forkert.
Der mangler energi, ideer og tempo - det er alt for nemt at spille i mod.
Der mangler en Henderson og Milner type til at gå forrest.
Når det ikke fungerer må man smøge ærmerne op
Der mangler energi, ideer og tempo - det er alt for nemt at spille i mod.
Der mangler en Henderson og Milner type til at gå forrest.
Når det ikke fungerer må man smøge ærmerne op
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jota leverer ALTID!
Jota kan man regne med. De andre har ladet sig dominere af et simpelt, men fysisk insisterende hold - endnu engang…
- Redtothebone
Uanset om det er a eller b kæde, så skal spillerne sgu selv kunne sætte sig op og kæmpe når de får chancen
YNWA
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Flot Quansah!
- JudgeArdaStudge
Jeg synes det er skammeligt. Vi fortjener at tabe og det skal vi også. Vi skal have et wake up call nu om, at man ikke kan fedte sejre eller point hjem mod hold blot fordi de hedder Toulouse og Luton. Der er noget helt galt med indstillingen hos de her spillere og den arrogance synes jeg en type som Trent eksemplificerer bedre end nogen anden.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
FORTJENT! Toulouse fortjener alle 3 point.
Senest rettet af JudgeArdaStudge torsdag, 09. nov, 2023 20:43, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 54
Mac Allister ffs.
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!
-
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 54
Helt enig. Han er så vildt ugidelig at se på. Og det har stået på et godt stykke tid synes jeg. Hvad er der galt i hovedet på vores spillere, hvorfor gider de ikke spille/kæmpe i kampene? SUKJudgeArdaStudge skrev: ↑torsdag, 09. nov, 2023 20:41Jeg synes det er skammeligt. Vi fortjener at tabe og det skal vi også. Vi skal have et wake up call nu om, at man ikke kan fedte sejre eller point hjem mod hold blot fordi de hedder Toulouse og Luton. Der er noget helt galt med indstillingen hos de her spillere og den arrogance synes jeg en type som Trent eksemplificerer bedre end nogen anden.
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!
Skammeligt!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Der er oprettet afstemning, men jeg kan ikke selv finde nogen at stemme på.
Stemningen på holdet inden for kridtstregerne tyder ikke godt mht weekendens opgør mod altid godt fightende Brentford.
Stemningen på holdet inden for kridtstregerne tyder ikke godt mht weekendens opgør mod altid godt fightende Brentford.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
- Redtothebone
Er vel kun Jota at stemme på, hvis vi skal stemme på den dårligste så bliver det svært…
YNWA
Jeg hr godt nok også bange anelser for weekendens kamp, sådan som der bliver slået op i banen. Det et på tidspunkter som disse at lederne på banen skal træde i karakter - men det er som om der ikke er nogle ledere på vanen i dag.
Er det virkelig kun Van D og Robbo der formår det?