Enig, men her og nu virker det som om at der er nogle der lige skal trække vejret og finde sig selv igen. Og lidt ekstra tid til at få de skadet retur
Crystal Palace - LFC >> Kamptråden
Re: Crystal Palace - LFC >> Kamptråden
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 58
...og så håber jeg ikke, at Klubben rejser til en eller anden diktaturstat på "varmt-vejrs træningslejr" og lægger penge i et suspekt/korrupt/menneskerettighedsovertrædende land.Rasputin skrev: ↑mandag, 24. jan, 2022 12:50Enig, men her og nu virker det som om at der er nogle der lige skal trække vejret og finde sig selv igen. Og lidt ekstra tid til at få de skadet retur
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 35
Kan være de bare giver spillerne fri så de... hver især kan rejse til en eller anden diktaturstat.Cynwal skrev: ↑mandag, 24. jan, 2022 13:11...og så håber jeg ikke, at Klubben rejser til en eller anden diktaturstat på "varmt-vejrs træningslejr" og lægger penge i et suspekt/korrupt/menneskerettighedsovertrædende land.Rasputin skrev: ↑mandag, 24. jan, 2022 12:50Enig, men her og nu virker det som om at der er nogle der lige skal trække vejret og finde sig selv igen. Og lidt ekstra tid til at få de skadet retur
Men det kan jo være at Cardiff kampen den 6. februar bliver en mini pre-season friendly. for de spillere der ikke skal spille for diverse landshold.
- Redtothebone
Brasilianerne skal vidst hjem og spille landskampe.Filos of Isk skrev: ↑mandag, 24. jan, 2022 13:46Kan være de bare giver spillerne fri så de... hver især kan rejse til en eller anden diktaturstat.Cynwal skrev: ↑mandag, 24. jan, 2022 13:11...og så håber jeg ikke, at Klubben rejser til en eller anden diktaturstat på "varmt-vejrs træningslejr" og lægger penge i et suspekt/korrupt/menneskerettighedsovertrædende land.Rasputin skrev: ↑mandag, 24. jan, 2022 12:50Enig, men her og nu virker det som om at der er nogle der lige skal trække vejret og finde sig selv igen. Og lidt ekstra tid til at få de skadet retur
Men det kan jo være at Cardiff kampen den 6. februar bliver en mini pre-season friendly. for de spillere der ikke skal spille for diverse landshold.
JEG BOYKUTTER VM I QATAR
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 58
Yep - Allison og Fabinho. Firmino er ikke udtaget.Redtothebone skrev: ↑mandag, 24. jan, 2022 21:20Brasilianerne skal vidst hjem og spille landskampe.Filos of Isk skrev: ↑mandag, 24. jan, 2022 13:46Kan være de bare giver spillerne fri så de... hver især kan rejse til en eller anden diktaturstat.Cynwal skrev: ↑mandag, 24. jan, 2022 13:11...og så håber jeg ikke, at Klubben rejser til en eller anden diktaturstat på "varmt-vejrs træningslejr" og lægger penge i et suspekt/korrupt/menneskerettighedsovertrædende land.Rasputin skrev: ↑mandag, 24. jan, 2022 12:50Enig, men her og nu virker det som om at der er nogle der lige skal trække vejret og finde sig selv igen. Og lidt ekstra tid til at få de skadet retur
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 35