Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » torsdag, 31. mar, 2016 21:15

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Det er meget godt gået uden spanske fantasipenge, oliepenge og ikke meget CL bold:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/li ... bn-9198074

Ja hvis man kun er ude efter en økonomisk succes, er det vel gået meget godt. Sportsligt er dét dog gået ad helvede til.
I betragtning af at vi for 5½ år siden, var tæt på konkurs og tvangsnedrykning, synes jeg det går enormt godt. Specielt i betragtning af at vi traditionelt, kæmper mod klubber med langt flere penge.
Verden er smask fuld af hyklere....

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af jensemand » torsdag, 31. mar, 2016 23:02

Ja det var vigtigt at få styr på økonomien i klubben igen, og det må man sige der er og nu begynder vi så forhåbentligt at høste frugterne så vi kan blive ved med at se økonomisk fremgang samtidig med at der bliver investeret fornuftigt i truppen og der sker fremgang resultatmæssigt også. Synes det er fint at ejerne er ansvarlige økonomisk så længe det kommer klubben til gode og ikke ryger i egne lommer :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 31. mar, 2016 23:18

Thommo skrev:
Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Det er meget godt gået uden spanske fantasipenge, oliepenge og ikke meget CL bold:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/li ... bn-9198074

Ja hvis man kun er ude efter en økonomisk succes, er det vel gået meget godt. Sportsligt er dét dog gået ad helvede til.
I betragtning af at vi for 5½ år siden, var tæt på konkurs og tvangsnedrykning, synes jeg det går enormt godt. Specielt i betragtning af at vi traditionelt, kæmper mod klubber med langt flere penge.

Men stadig er vi også i flere sæsoner, endt dårligere end hold med færre penge end os i de snart 6 sæsoner. Så det kunne have gået bedre. Men hva fanden vi er igang med en opstart og der er lang vej endnu. Med Klopp ved roret, tror jeg helt sikkert det nok skal blive til noget om et par sæsoner eller tre.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » fredag, 01. apr, 2016 01:04

Oomph242 skrev: Men stadig er vi også i flere sæsoner, endt dårligere end hold med færre penge end os i de snart 6 sæsoner. Så det kunne have gået bedre. Men hva fanden vi er igang med en opstart og der er lang vej endnu. Med Klopp ved roret, tror jeg helt sikkert det nok skal blive til noget om et par sæsoner eller tre.
Angående det med rødt, sandt nok, men du skrev det var gået af helvede til, og det synes jeg er for negativt ladet, muligt jeg flueknepper lidt over det ord. Vi er gået fra rædselsfulde woy hodgson og konchesky´s mors piven, på sit lille puds´ vegne, til mænd på banen og Klopp på linien, og FSG som bagmænd(nogle er uenig, men jeg er enormt tilfreds med dem), set i det lys er LFC en solstråle historie på relativ kort tid, sådan vælger jeg at se det. Rom blev ikke bygget på en dag, og jeg kan bare ikke lade være at tænke Leeds Utd´s skæbne, når jeg tænker på LFC under g og h regimet....Det var tættere på end mange tror, er jeg personligt ret sikker på.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nikand » fredag, 01. apr, 2016 11:22

Hvis historien om Dele Alli var Rodgers valg og transferkomiteen var uenig er sand og han derfor spiller i Spurs nu. Så vil jeg gerne give Rodgers lidt kredit som jeg ikke har givet ham særlig meget af på transferfronten.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 01. apr, 2016 11:30

Oomph242 skrev:
Niels K skrev:Det er meget godt gået uden spanske fantasipenge, oliepenge og ikke meget CL bold:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/li ... bn-9198074

Ja hvis man kun er ude efter en økonomisk succes, er det vel gået meget godt. Sportsligt er dét dog gået ad helvede til.
For de flestes klubber er det jo hinandens forudsætninger, mens vi klarer os utrolig flot nu økonomisk netop uden, at det har nævneværdig grobund i det sportslige.
Det med pengene er bare en forudsætning for det sportslige på øverste plan, og nu har vi forhåbentlig den rette træner til at tage os det sidste stykke og holde os der i en række år fremover.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 01. apr, 2016 14:14

nikand skrev:Hvis historien om Dele Alli var Rodgers valg og transferkomiteen var uenig er sand og han derfor spiller i Spurs nu. Så vil jeg gerne give Rodgers lidt kredit som jeg ikke har givet ham særlig meget af på transferfronten.
Men det er der jo masser af eksempler på, begge veje, med spillere som manageren ønskede men ikke fik som viste sig at blive en kæmpe stjerner, men så sandelig også spillere som Rodgers angiveligt ønskede som var totale flob.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » fredag, 01. apr, 2016 16:01

Hvad er nu det for noget take-over-snak ?

http://www.express.co.uk/sport/football ... s-LFC-News

"Nogle fra mellem-østen" lyder umiddelbart skidt imo.

Plask!!! Det var nok den første april's nar, jeg røg i :D

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-11122286?

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af nikand » fredag, 01. apr, 2016 19:41

Bellamy_fever skrev:
nikand skrev:Hvis historien om Dele Alli var Rodgers valg og transferkomiteen var uenig er sand og han derfor spiller i Spurs nu. Så vil jeg gerne give Rodgers lidt kredit som jeg ikke har givet ham særlig meget af på transferfronten.
Men det er der jo masser af eksempler på, begge veje, med spillere som manageren ønskede men ikke fik som viste sig at blive en kæmpe stjerner, men så sandelig også spillere som Rodgers angiveligt ønskede som var totale flob.
Præcis og på transfer har jeg givet BR prygl derfor skal han også have kredit ang Alli som er utrolig god.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jensen » mandag, 04. apr, 2016 15:48

http://www.arabianbusiness.com/liverpoo ... wJr1XqvydU



Liverpool FC in 'advanced stages' of MidEast takeover bid – report

Forsinket Aprilsnar eller ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Niels K » mandag, 11. apr, 2016 22:18

Liverpool har spillet 3. flest kampe i Europa:

http://www.liverpool.no/Nyheter/Kun-to- ... t-mer.aspx

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » lørdag, 16. apr, 2016 16:09

Værd at nævne, at dette var den sidste Hillsborough Memorial på Anfield. Dejligt, at LFCTV har lagt den gratis op.

http://www.liverpoolfc.com/news/announc ... ce-in-full

I øvrigt rart at se Rodgers iblandt deltagerne. Ved ikke helt hvorfor, jeg havde det sådan, men jeg synes, at det var rigtigt, at han var der, selvom han blev fyret af klubben. Han havde naturligvis ikke behøvet at deltage, men (som han i øvrigt overvejende har gjort lige siden sin fyring) han viser noget format ved at deltage. Nogle ting er vigtigere end fodbold og også ansættelsesforhold.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Jesper » mandag, 18. apr, 2016 21:18

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7920382572
Sakho er sgu cool! [SMILING FACE WITH SMILING EYES][SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Belloni » mandag, 18. apr, 2016 21:46

Ja, der er et par stykker der gør det godt.
Milner og Klopp har også et par gode :lol:
Henderson og Flanagan er til gengæld mega tørre

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Spazzjack » mandag, 18. apr, 2016 21:54

Jeg fucking døde da Joe Allen lavede "I see dead people"
Billede

Besvar