Nyheder omkring Liverpool FC

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Regista
Indlæg: 114
Tilmeldt: søndag, 19. jan, 2014 12:11

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Regista » søndag, 30. nov, 2014 17:50

Meget enig med dig Jesper, også med henblik på den relative unge trup vi har, så er rutine og leder skikkelser yderst vigtige i mine øjne - og alt andet lige, så hører Johnson og Gerrard under disse, nedadgående formkurv eller ej.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 05. dec, 2014 12:15

https://www.youtube.com/watch?v=e37dxCXfFfg
Hvor har man mange forskellige følelser når man ser den her video. Glæde, skuffelse, jublen, nedtur osv.
Vi havde måske verdens bedste fodboldspiller. Jeg savner at se Sturridge dance. Coutinhos mål mod City giver mig stadig en blanding af glæde og sorg. Alle troede vi havde taget mesterskabet der. Gerrard var helt flyvende. Det er vel ikke helt forkert hvis man siger at vi måske var det bedste hold i verden efter Real og Bayern.

Så kigger man idag. Suk.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Scherwin » fredag, 05. dec, 2014 12:27

suarez er gået i glemmebogen tbh, han er mere en oplægger ind målscore nu for barca.

står noteret for 0 mål og 4 assist i den spanske liga

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 05. dec, 2014 12:30

Men det vidste man jo ville komme Til at ske, han skal dog nok komme til at score sine mål, ingen tvivl om det. Nu er han bare ikke længere nummer et på holdet. Tilgengæld spiller han kontinuerligt med om mesterskaber, pokalsejr og er sikker på ChL.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 05. dec, 2014 13:56

Suarez er vel også ofte fejlpositioneret og lider, som Zlatan og Ronaldinho, under at skulle stå i Messis skygge. Jeg synes, han burde komme hjem snarest muligt! :mrgreen:

Men hvorvidt, en video med Suarez, er smånyheder omkring Liverpool, det kan jeg godt være lidt i tvivl om.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » fredag, 05. dec, 2014 13:59

Der er ikke noget at være i tvivl om. Den video hører ikke hjemme i emnet her.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 05. dec, 2014 14:13

Ej stop... selvfølgelig er det da relateret til Liverpool ! Det er Luis Suarez, remember ? han spillede for os sidste år, var i høj grad manden (eller en af mændene) bag vores fantastiske titel udfordring... han vil da altid på den ene eller anden måde være relateret til Liverpool.

ps. ja, jeg ønsker ham også brændene at han kommer hjem igen
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Aarde » fredag, 05. dec, 2014 14:27

Wormie skrev:suarez er gået i glemmebogen tbh, han er mere en oplægger ind målscore nu for barca.

står noteret for 0 mål og 4 assist i den spanske liga

Et klassisk eksempel på den almene fodboldfans helt ekstreme korttidshukommelse. Jeg kan slet ikke beskrive, hvor meget jeg hader den tendens.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 05. dec, 2014 16:36

Bellamy_fever skrev:Ej stop... selvfølgelig er det da relateret til Liverpool ! Det er Luis Suarez, remember ? han spillede for os sidste år, var i høj grad manden (eller en af mændene) bag vores fantastiske titel udfordring... han vil da altid på den ene eller anden måde være relateret til Liverpool.

ps. ja, jeg ønsker ham også brændene at han kommer hjem igen
Det er bare ikke nogen nyhed. ;)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 05. dec, 2014 20:01

Han spiller for Barca. Who cares, hvordan det går ham!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af thefugle » fredag, 05. dec, 2014 22:08

JudgeStudge skrev:
Bellamy_fever skrev:Ej stop... selvfølgelig er det da relateret til Liverpool ! Det er Luis Suarez, remember ? han spillede for os sidste år, var i høj grad manden (eller en af mændene) bag vores fantastiske titel udfordring... han vil da altid på den ene eller anden måde være relateret til Liverpool.

ps. ja, jeg ønsker ham også brændene at han kommer hjem igen
Det er bare ikke nogen nyhed. ;)
Ja og det vil Milan Baros os, men ham snakker vi jo aldrig om. Suarez kunne ha været en LFC legende, men han valgte det fra. Jeg synes han er en fantastisk fodbold spiller, og jeg ville gerne ha beholdt ham, men i mine øjne er han bare endnu en spiller der har passeret LFC, lægger ikke noget større tilhørsforhold til ham mere.

Nogle spillere vi hellere være loyale og være en spiller holdet bliver bygget op om som Gerrard fx, og nogen vil bare gerne spille på et hold hvor der vindes trofæer, om det så er deres fortjeneste eller om de sidder på bænken, ligesom ham der spanieren vi solgte til Chelsea, kan næsten ikke huske hans navn mere. Sidstnævnte er jeg ligeglade med så snart de forlader klubben.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af AndreasN » lørdag, 06. dec, 2014 02:43

Hr. Drejer skrev:Han spiller for Barca. Who cares, hvordan det går ham!
Jeg må da indrømme, at jeg håber, han får succes. Personligt rager det mig, om Barcelona vinder eller taber, men med alt det han har været igennem, så kan jeg sagtens unde ham noget personlig succes.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 06. dec, 2014 11:50

i mine øjne godt nok nogle der burde pakke deres pigefornærmelse væk. i lyder som en teenagepige der lige er blevet dumbet... og det klæder jer altså ikke. Vis nu lidt klasse.

Han var en fantastisk fodboldspiller, han gav ALT hvad han havde klubben indtil vores veje måtte skilles. respekt til ham fra min side, og et ønske om personlig succes.!
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 06. dec, 2014 12:02

Bellamy_fever skrev:i mine øjne godt nok nogle der burde pakke deres pigefornærmelse væk. i lyder som en teenagepige der lige er blevet dumbet... og det klæder jer altså ikke. Vis nu lidt klasse.

Han var en fantastisk fodboldspiller, han gav ALT hvad han havde klubben indtil vores veje måtte skilles. respekt til ham fra min side, og et ønske om personlig succes.!
Manden var den primære årsag til vores anden plads og manden bag det flotte spil. Har gjorde BR's job til nemmeste manager job i verden. Han er den bedste LFC spiller jeg har set i min tid som fan.

LFC og hans ambitioner hang ikke sammen, så selvfølgelig ville han videre.

Jeg vil mene han gjorde hvad han kunne for, at give Liverpool og Gerrard det længe savnede mesterskab. Respekt her fra.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Emmy » lørdag, 06. dec, 2014 13:15

Bellamy_fever skrev:i mine øjne godt nok nogle der burde pakke deres pigefornærmelse væk. i lyder som en teenagepige der lige er blevet dumbet... og det klæder jer altså ikke. Vis nu lidt klasse.

Han var en fantastisk fodboldspiller, han gav ALT hvad han havde klubben indtil vores veje måtte skilles. respekt til ham fra min side, og et ønske om personlig succes.!
Alt det der ændrer intet på at det ikke har en skid med Liverpool at gøre.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar