Ja, det tror jeg nu også... Jeg håber faktisk, vi henter ham til sommer. Selvom han tilsyneladende har optrådt yderst uprofessionelt. Han er en god spiller, har en fin alder og kan supplere vores nuværende trup på flere områder.TomViolence skrev:Så var der alligevel nok noget om snakken.
http://www.bold.dk/nyt/Kazan-MVila-troe ... -LiverpoolDen franske landsholdsspiller Yann M'Vila skiftede i januar 2013 Rennes ud med russiske Rubin Kazan, men opholdet har langt fra været nogen succes.
Midtbanespilleren er slet ikke i spil til holdet for øjeblikket, og ifølge russerne har M'Vila hjemve og problemer med motivationen.
- M'Vila opførte sig skidt i januar. Den ene dag trænede han, den næste dag gjorde han ikke. Måske havde hans agenter lovet ham noget. Han troede, han allerede var i Liverpool, siger Kazan-træner Ribat Bilyaletdinov til France Football og tilføjer:
- Jeg sagde til ham; 'Du er ikke på det niveau. Hvis du tager af sted, ender du på bænken'. Han var meget skuffet. Nu har jeg ikke set ham i et stykke tid. Jeg har fået at vide, at han er i Frankrig for at pleje en skade. Men selv når han er tilbage og fit, ved jeg ikke, hvor jeg skal bruge ham.
23-årige M'Vila, der har spillet 22 gange for Les Bleus, har til sommer fortsat tre år tilbage af sin aftale med Kazan.
Nyheder om LFC og debat om topkampen
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
De kan vel begge godt have ret? At Carroll havde svært ved at falde til i træningen, ændrer ikke på, at det var en rodet affære for ham på banen, hvor han som han siger var ind og ud af holdet, og Suarez/Carroll samarbejdet vel nærmest aldrig fik en reel chance. Men det var heller ikke nemt for Carroll. For han var altid alene i feltet, og trods det at han er vanvittig god med hovedet, så var der ingen på holdet der støttede ham - som man f.eks ser i WH, hvor de ved, at hvis de støtter ham, så skal han nok score. I stedet skulle han hos os altid kæmpe alene mod 2-3 garderhøje forsvarsspillere, og selvom han stort set altid vandt duellen, så var det måske lige hårdt nok at kræve, at han også kunne styre den i mål. Havde vi derimod forstået ideen i at have flere i feltet og få bevægelse omkring ham, så kunne han nemt havde været en succes. Faktisk blev han langt bedre af at Shelvey blev hevet hjem, for han var langt mere dynamisk i sit spil end alle andre vi havde på det tidspunkt. Det gjorde at Carroll fik mere plads omkring sig, da modstanderne også skulle holde øje med Shelvey. Og så skal man jo heller ikke glemme, at vi på dødboldssituationer i forsvaret kunne slappe helt af, da Carroll ragede kastanjerne ud af ilden - noget som vi vel først så småt er ved at have lidt styr på nu her.mawope skrev:Der er vist stadig en Carroll-tråd, men da han ikke er i klubben længere, ryger den herind.
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -Park.htmlAndy Carroll skrev:I just feel that when I did go I never really got a chance,” he said. “I came out of a dressing room at Newcastle where everyone was close, everyone, like here at West Ham, and then to go into that dressing room, at that time, when it was the opposite.
“I was disappointed with the way it [his Liverpool career] went, but I don’t feel I was given a real go at it. I was in one game, out three games, back in for one, so it was stop-start constantly and I never really got going.
“Obviously I never really knew my place when Kenny Dalglish got sacked and coming back, I thought I’d had a good season, I ended the season with a few goals and was told by [Dalglish’s successor] Brendan Rodgers that me and Luis Suárez could be the partnership up front. And then I was told: 'Ah, you’d better leave’ so I didn’t know whether I was coming or going.”
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ot-6923558Jamie Carragher skrev:“If we could have got him for between £12-15m, it would have been good business. The feeling around the club when we were in for him was that maybe he could mature into our Didier Drogba.
“Unfortunately, though, Liverpool’s decision to pay £35m was a big mistake and it never did Andy any favours. He started well, with two goals against Manchester City on his first start, but it quickly became apparent he wasn’t the right fit for the club.”
Carragher says Carroll’s style did not suit Liverpool and he found the Reds’ “relentless” training regime difficult.
“In training, he’d complain if the ball was not flung into the box — and I don’t mean from out wide,” said Carragher. “He wanted the ball to come in to him from close to the halfway line, but at Liverpool that was never going to happen.
“There were other things. He found the intensity of playing three games every week difficult.
“Before he might have been used to getting himself right for a match on a Saturday, then spending time socially with his mates — as we all did when we were young — but at Liverpool the training and professional demands are relentless.
“He would very rarely complete a full week on the training field at Melwood and, eventually, that takes a toll. If you aren’t fully conditioned, you are susceptible to injuries and Andy suffered his fair share."
Der vil åbenbart altid være delte meninger i diskussionen, om Carroll fik chancen hos os. Jeg hælder til Carragher's udlægning, manden var fra start på mange måder et misfit i klubben.
At jeg sidder og forsvarer ham, betyder ikke at jeg ønsker ham tilbage. Der er vel ingen der kunne ønske sig meget bedre end det vi har nu. Han ville selvfølgelig være en fin fyr at have på bænken, men en temmelig dyr fyr. Jeg syntes bare ikke han var så stort et flop som alle prøver at sige. Han startede elendigt, og flakkede rundt på hele banen, men det fik han hurtigt rystet af sig, og så leverede han flere rigtig gode kampe, og havde han ikke haft stolpe-ud forbandelsen, så kunne hans stats også have set ganske gode ud. Men desværre for ham (og ikke mindst os) var det hele tiden stolpen/overliggeren han ramte.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Hvorfor ikke bare stemme med hjernen i stedet for hjertet? Det gør de afstemningerne noget sjovere.
Fan af Manchester United
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har læst denne artikel. Meget hård tone i Carras skriverier. Men han har ret, og man kan undre sig over at vi ikke gjorde vores forarbejde ifm den handel. Carroll var ikke en gang i stand til at fuldføre en uges træningmawope skrev:Der er vist stadig en Carroll-tråd, men da han ikke er i klubben længere, ryger den herind.
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -Park.htmlAndy Carroll skrev:I just feel that when I did go I never really got a chance,” he said. “I came out of a dressing room at Newcastle where everyone was close, everyone, like here at West Ham, and then to go into that dressing room, at that time, when it was the opposite.
“I was disappointed with the way it [his Liverpool career] went, but I don’t feel I was given a real go at it. I was in one game, out three games, back in for one, so it was stop-start constantly and I never really got going.
“Obviously I never really knew my place when Kenny Dalglish got sacked and coming back, I thought I’d had a good season, I ended the season with a few goals and was told by [Dalglish’s successor] Brendan Rodgers that me and Luis Suárez could be the partnership up front. And then I was told: 'Ah, you’d better leave’ so I didn’t know whether I was coming or going.”
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ot-6923558Jamie Carragher skrev:“If we could have got him for between £12-15m, it would have been good business. The feeling around the club when we were in for him was that maybe he could mature into our Didier Drogba.
“Unfortunately, though, Liverpool’s decision to pay £35m was a big mistake and it never did Andy any favours. He started well, with two goals against Manchester City on his first start, but it quickly became apparent he wasn’t the right fit for the club.”
Carragher says Carroll’s style did not suit Liverpool and he found the Reds’ “relentless” training regime difficult.
“In training, he’d complain if the ball was not flung into the box — and I don’t mean from out wide,” said Carragher. “He wanted the ball to come in to him from close to the halfway line, but at Liverpool that was never going to happen.
“There were other things. He found the intensity of playing three games every week difficult.
“Before he might have been used to getting himself right for a match on a Saturday, then spending time socially with his mates — as we all did when we were young — but at Liverpool the training and professional demands are relentless.
“He would very rarely complete a full week on the training field at Melwood and, eventually, that takes a toll. If you aren’t fully conditioned, you are susceptible to injuries and Andy suffered his fair share."
Der vil åbenbart altid være delte meninger i diskussionen, om Carroll fik chancen hos os. Jeg hælder til Carragher's udlægning, manden var fra start på mange måder et misfit i klubben.

Men fedt at han er ved at finde melodien hos Fat Sam.
Fair, men irriterende http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... il-26.html
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Så længe det er lørdag eller søndag den spilles, så jeg kan se den stående på Anfield så jeg ligegladJesper skrev:Fair, men irriterende http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... il-26.html

Agger almost invited to shoot here.. Which he does, and puts it in the back of the net! Daniel Agger with his first ever goal for Liverpool. And what a goal!
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
http://www.youtube.com/watch?v=b3zTVpYprCI
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er jeg bare SÅ glad for at læse, da jeg har gået på grænsen til at udsondre fækalier af arten porcus-verde over, om FA kunne finde på at flytte kampen helt væk fra weekenden. Har billet til The Kop til kampen, og flyver, hotel - hele pisset er betalt med udrejse fredag den 25. og hjemrejse mandag den 28. april.Jesper skrev:Fair, men irriterende http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... il-26.html
...og skulle det blive lørdag kampen spilles, så giver det os bare én dag mere i byernes by til at fejre 3 point og en matchbold i kampen om skabet!
Vi SMADRER det PIShold !
Haha vandt de begge 2Jensen skrev:Sådan.
http://www1.skysports.com/football/news ... rch-awards
Manager og Player(s) of the Month![]()

Den kunne os ha været gået til Martinez, de kunne os ha vundet begge 2 sammen

- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Venter bare på Gerrard bliver tildelt Player og The Season
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Re: Sv: Smånyheder omkring Liverpool FC
Er det et håb eller en reel tro? Og hvis det sidste er tilfældet, mener du så alvorligt, at han har været bedre end Suárez? Eller Yaya Touré? Eller Hazard for den sags skyld?Hekkem skrev:Venter bare på Gerrard bliver tildelt Player og The Season
I ligningen skal huskes at Suarez har haft fem karantænedage, det tæller ikke positivt, men da han fører både assist og topscorerlisten og spiller for et hold der har været skandaløst i de sidste sæsoner rent resultatmæssigt.
We need a new Fowler...
I Tipslørdag i dag kl. 15 på 3+, er der fokus på markeringen af 25-året for Hillsborough. Mølby er i studiet og fortæller sin personlige historie om ulykken.
Det bør slet ikke tælle, hverken for eller imod, da handlingen foregik sidste sæson.nikand skrev:I ligningen skal huskes at Suarez har haft fem karantænedage, det tæller ikke positivt, .
Verden er smask fuld af hyklere....