45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af bjarnereds » søndag, 02. aug, 2015 10:20

Er der overhoved nogen der vil købe Balotelli? Jeg er begymret for hans fremtid. Eller han må bare tag sig sammen og tag udfordringen alvorligt, istedet kører rundt med sin lejetøj i byen. Han må træne hård og arbejde hård.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Belloni » søndag, 02. aug, 2015 10:40

bjarnereds skrev:Er der overhoved nogen der vil købe Balotelli? Jeg er begymret for hans fremtid. Eller han må bare tag sig sammen og tag udfordringen alvorligt, istedet kører rundt med sin lejetøj i byen. Han må træne hård og arbejde hård.
Bologna vil gerne. Tror faktisk der er mange der gerne vil købe ham. Prisen er dog problemet.. Rygter siger at eks. Bologna kun vil give 7 Mill pund

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af bjarnereds » søndag, 02. aug, 2015 11:07

Belloni skrev:
bjarnereds skrev:Er der overhoved nogen der vil købe Balotelli? Jeg er begymret for hans fremtid. Eller han må bare tag sig sammen og tag udfordringen alvorligt, istedet kører rundt med sin lejetøj i byen. Han må træne hård og arbejde hård.
Bologna vil gerne. Tror faktisk der er mange der gerne vil købe ham. Prisen er dog problemet.. Rygter siger at eks. Bologna kun vil give 7 Mill pund
Ok, de heller ikke ret meget, hvis man skal tænk på den pris som vi har købt ham fra ac milan. Men jeg synes selve manden har potentiale, er også på de god alder til at slå til, men et eller andet grund han har ikke får så meget chance. Lad os nu lige se om hvad der skal sket med ham, og håber på de bedste på klubben

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Kelly » søndag, 02. aug, 2015 12:57

Jeg tror Liverpool kommer til at hænge på Mario. De skal betale en stor del af hans løn med den kontrakt han har, hvis han lejes ud. Og han skal nærmeste købes ud ved et salg. Det eneste man kan håbe på er at Mario selv siger jeg vil ikke sidde på bænken en hel sæson eller to og lave en ny lord, og går med til at gå ned i løn. Pt tror jeg de forsøger at holde ham ude af truppen og forklare ham han ingen spilletid får i Liverpool. Hvilket han ikke vil gøre.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af ElTorro » søndag, 02. aug, 2015 13:05

Kelly skrev:Jeg tror Liverpool kommer til at hænge på Mario. De skal betale en stor del af hans løn med den kontrakt han har, hvis han lejes ud. Og han skal nærmeste købes ud ved et salg. Det eneste man kan håbe på er at Mario selv siger jeg vil ikke sidde på bænken en hel sæson eller to og lave en ny lord, og går med til at gå ned i løn. Pt tror jeg de forsøger at holde ham ude af truppen og forklare ham han ingen spilletid får i Liverpool. Hvilket han ikke vil gøre.
Det tror jeg egentligt godt, du kan have ret i, Kelly. Men det forhøjer vel ikke just hans salgspris på den måde, tænker jeg? Der er et eller andet, der siger mig, at der har foregået noget i kulissen, vi endnu ikke har hørt om. Det hjælper i hvert fald hverken klubben mht. hans salgspris, eller for den sags skyld Balotellis form, at han (isoleret) render rundt og selvtræner.
Jeg håber, klubben snart finder på en konstruktiv løsning.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Ponzac » søndag, 02. aug, 2015 23:18

liverpoolfc86 skrev:
RedRedRed skrev:@ponzac

Gentagne, dårligt forklarede udeblivelser fra træning er vel ikke "eksemplarisk opførsel"? Ikke i min verden i hvert fald.
Og dette kan, hvis det er sandt, også forklare Rodgers' kritik af Balo og udeladelserne fra truppen. Og i sådant tilfælde, ville jeg have handlet ligesom Rodgers. Man kan ikke bruge en spiller, som ikke er 100% dedikeret til træningerne også, kamp er ikke tilstrækkeligt.

Og du får det sgu nærmest til at lyde som om Balo spillede en fremragende sæson sidste år. Toppræstationerne kan vist tælles på et par fingre. ;)
Balotelli har fået de chancer han havde brug for og har ikke vist sig, at være god nok, aggressiv nok, arbejds villig nok m.m. Han skal ikke sammenlignes med andre spillere og drage konklusion ud fra det. Mange andre kan man sige det samme om. Men Balotelli har desværre ikke vist sit talent. Vi skal bruge en spiller som, gider slide sig selv op, vil løbe solen sort og kæmpe så blodet flyder, selv på de dage hvor spillet ikke fungere. Det har han desværre ikke vist.
Når Rodgers udtaler sig som han gør er det helt ok. Han skal stille krav til sine spillere og kan det ikke få dem til at arbejde hårdere, ja så er de bare ikke gode nok til holdet.
Gentagne dårlige undskyldninger? Har du en insider i klubben som kan fortælle noget vi andre ikke har fået at vide? For så vidt jeg ved har klubben meldt ud at han har haft en virus (spise episoden) og en mindre skade. Jeg har ikke set at klubben har meldt noget ud med at de ikke ved hvorfor han ikke er mødt op til træning.

Mange glemmer her at den eneste angriber vi havde på holdet sidste sæson som er netop gad det nederste markeret var Borini....
Og da Balotelli endelig begyndte at arbejde hårdt og spille godt, valgte Rodgers at gå ud og sige at han ikke arbejde nok, og derefter blev han smidt af holdet.
Sturridge er den mest dovne angriber vi har, han scorer bare på sine chancer og derfor får han ikke kritik.

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Jeppe » mandag, 03. aug, 2015 07:52

Ponzac skrev:
liverpoolfc86 skrev:
RedRedRed skrev:@ponzac

Gentagne, dårligt forklarede udeblivelser fra træning er vel ikke "eksemplarisk opførsel"? Ikke i min verden i hvert fald.
Og dette kan, hvis det er sandt, også forklare Rodgers' kritik af Balo og udeladelserne fra truppen. Og i sådant tilfælde, ville jeg have handlet ligesom Rodgers. Man kan ikke bruge en spiller, som ikke er 100% dedikeret til træningerne også, kamp er ikke tilstrækkeligt.

Og du får det sgu nærmest til at lyde som om Balo spillede en fremragende sæson sidste år. Toppræstationerne kan vist tælles på et par fingre. ;)
Balotelli har fået de chancer han havde brug for og har ikke vist sig, at være god nok, aggressiv nok, arbejds villig nok m.m. Han skal ikke sammenlignes med andre spillere og drage konklusion ud fra det. Mange andre kan man sige det samme om. Men Balotelli har desværre ikke vist sit talent. Vi skal bruge en spiller som, gider slide sig selv op, vil løbe solen sort og kæmpe så blodet flyder, selv på de dage hvor spillet ikke fungere. Det har han desværre ikke vist.
Når Rodgers udtaler sig som han gør er det helt ok. Han skal stille krav til sine spillere og kan det ikke få dem til at arbejde hårdere, ja så er de bare ikke gode nok til holdet.
Gentagne dårlige undskyldninger? Har du en insider i klubben som kan fortælle noget vi andre ikke har fået at vide? For så vidt jeg ved har klubben meldt ud at han har haft en virus (spise episoden) og en mindre skade. Jeg har ikke set at klubben har meldt noget ud med at de ikke ved hvorfor han ikke er mødt op til træning.

Mange glemmer her at den eneste angriber vi havde på holdet sidste sæson som er netop gad det nederste markeret var Borini....
Og da Balotelli endelig begyndte at arbejde hårdt og spille godt, valgte Rodgers at gå ud og sige at han ikke arbejde nok, og derefter blev han smidt af holdet.
Sturridge er den mest dovne angriber vi har, han scorer bare på sine chancer og derfor får han ikke kritik.
Det er vel James Pearce citatet ovenfor der hentydes til, mht. de dårligt forklarede udeblivelser.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Belloni » mandag, 03. aug, 2015 09:49

Er James Pearce ikke meget kritisk mht Balotelli?
Tænker at nogle småting, kan blive gjort større end de er, fordi han har et horn i siden på ham. Men ved det selvfølgelig ikke. Blot en tanke

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Aarhus » mandag, 03. aug, 2015 12:37

Du finder næppe en person, der er mere pro-Rodgers og mere anti-Balotelli end James Pearce.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Ponzac » mandag, 03. aug, 2015 14:40

Aarhus skrev:Du finder næppe en person, der er mere pro-Rodgers og mere anti-Balotelli end James Pearce.
Lige netop.

Der er jo facts og så er der rygterne. Og hvis man kun tager facts, så syntes jeg virkelig at Rodgers har ageret dårligt i denne sag.

Jeg ved jo heller ikke om der er sket noget bag de lukkede døre, som ligger til grund for denne "hetz".

Men ud fra facts er det mig bare en gåde hvorfor Rodgers har handlet som han har.

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Jeppe » tirsdag, 04. aug, 2015 07:59

Ponzac skrev:
Aarhus skrev:Du finder næppe en person, der er mere pro-Rodgers og mere anti-Balotelli end James Pearce.
Lige netop.

Der er jo facts og så er der rygterne. Og hvis man kun tager facts, så syntes jeg virkelig at Rodgers har ageret dårligt i denne sag.

Jeg ved jo heller ikke om der er sket noget bag de lukkede døre, som ligger til grund for denne "hetz".

Men ud fra facts er det mig bare en gåde hvorfor Rodgers har handlet som han har.
Når du siger facts, hvad er det så du mener? Hvordan ser du situationen ud fra facts? Det er udelukkende fordi jeg selv har svært ved at finde hoved og hale i situationen at jeg spørger.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af texy » tirsdag, 04. aug, 2015 09:41

Lazio vil muligvis gerne have Balotelli på lån i en sæson for £1,5m, HVIS de kvalificerer sig til CL. Men samtidig kræver de, at vi betaler 70% af hans løn på £80.000 om ugen.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ld-6187666

Med lidt hurtig hovedregning kommer jeg frem til, at vi vil have en lønudgift på £56.000 om ugen til en Lazio-spiller. Og samlet set vil have en årlig Balotelli-udgift (hvis vi ellers leger at en sæson varer et år) på £1,4m efter vi har fratrukket indtægten fra lejebeløbet.

Dermed sparer vi reelt £2,8m i forhold til at have Balotelli siddende på tribunen i en sæson. Og det er mange penge. Men jeg er bare helt principielt imod, at vi skal betale løn til spillere i andre klubber. Så reelt set mener jeg, at vi bør informere manden om, at han enten hæver sin fulde løn som tilskuer på Anfield (det job gad jeg sgu ellers godt at have), eller også må han acceptere et lønniveau, som eventuelle interesserede klubber, der vil bruge ham på banen, er villige til at betale. Balotelli og hans agent må jo også være klar over, at uden fodbold i de næste 2-3 sæsoner, så får han ikke en ny kontrakt hos en klub, hvor lønnen overhovedet kommer i nærheden af det nuværende niveau. Så det handler vel lidt om at holde Balotelli's indtægt på kort bane op imod hans indtægt på en længere bane - plus om han overhovedet har lyst til at spille fodbold.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Emmy » tirsdag, 04. aug, 2015 17:52

Med 70% i løntilskud så bliver han bar hos os. Hvem ved, måske får vi brug for ham?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 04. aug, 2015 19:18

Afsted med ham!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Alonso » tirsdag, 04. aug, 2015 19:52

Problemet er, at det næppe er godt for harmonien i truppen, hvis der sidder en spiller, der er helt isoleret i forhold til førsteholdet. Jeg ved godt, at der er tale om professionelle spillere, der bare skal levere varen, for deres høje hyre. Men verden er jo sjældent så sort/hvid, at man kan skille tingene ad. De fleste herinde kender sikkert også fra deres arbejdsplads, at det sjældent bidrager positivt, hvis en enkelt eller flere personer på den ene eller anden måde modarbejder noget. Så kan man sende ham ned til et u-hold. Men her vil han formentlig heller ikke have nogen positiv effekt.

Så selv om der næppe er nogen god løsning ude i horisonten, så mener jeg, at vi skal gå benhårdt efter at finde et nyt sted til ham - forudsat at træneren ikke ønsker ham her. Også selv om der er en regning, der skal ædes.

Besvar