18 - Alberto Moreno

Underkategori til tidligere LFC-spillere
AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af AJJ » fredag, 28. dec, 2018 17:28

Bellamy_fever skrev:Nu ved jeg ikke om der er en anden artikel TV2 sporte. Henviser til, men den kommer samtidig med engelske medier melder et interwiev fra moreno - her er han helt forkert vinklet til utilfredshed i forhold til original kilden - han er faktisk meget respektabel, min giver også mere eller mindre klar melding at han søger videre. Han er skuffet over ikke at spille efter sine gode præstationer, men forstår at klopp ikke kan skifte robertson.
Det er jo netop derfor, man skal passe meget på med at konkludere en helt masse negativt om en spiller pba. disse interviews med radiostationer mv. i spillerens hjemland. Ofte bliver citater fra interviewet taget ud af kontekst og hårdt vinklet mhp. at skabe overskrifter, der sælger i England (og i DK - EB og TV2 :naughty: ). Og i de værste tilfælde - som dette vist er et eksempel på - bliver citaterne ændret.

Hvis man tager google translate på orginalkilden, så står der, at han ikke kunne lide, at Klopp valgte Robertson uden at Moreno fik en chance efter sin skade. https://www.ondacero.es/programas/trans ... 6bbe7.html

Det er jo altså lidt noget andet end "føler sig dårligt behandlet af Klopp" osv....

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 18 - Alberto Moreno

Indlæg af zalcos » fredag, 28. dec, 2018 20:24

At medierne laver overskrifter som desværre alt for mange sluger råt, har været et problem i hvad, 100 år?

Af hvad jeg har set, smiler Moreno og joker med de andre når han får tv-tid på bænken og udenfor banen. På banen synes jeg han har fået chancer, og i de kampe har han vidst lige præcis det vi ved han bringer - nemlig offensiv boldomgang og defensiv kaos. At han ikke spiller, har fået sin chance under Klopp, træner med de andre og søger videre til sommer er 10/10 fra alle parter i min bog.

Hvis der ikke er nogle knaster i kæppen at skrive om, så har medierne alle dage selv fundet på noget. :headbang: :dance:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Besvar