26 - Tiago Ilori

Underkategori til tidligere LFC-spillere
kvisst
Indlæg: 2
Tilmeldt: onsdag, 04. sep, 2013 12:42

26 - Tiago Ilori

Indlæg af kvisst » onsdag, 04. sep, 2013 12:44

Synes lige at vores unge nyindkøbte centerback skulle have en tråd. ;)

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Jesper » fredag, 08. nov, 2013 11:54

Jeg undrer mig over planen med den her spiller. Han bliver beskrevet som et kæmpe talent og vi køber ham for et relativt højt beløb. Men han burde jf. hans alder spille på højt niveau i næsten hver kamp. Hvorfor har man ikke bare genudlejet ham med det samme?

Undrer mig over det her køb, eller i hvert fald den karriereplan man har lavet med denne her spiller.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Kelly » fredag, 08. nov, 2013 12:28

Jesper skrev:Jeg undrer mig over planen med den her spiller. Han bliver beskrevet som et kæmpe talent og vi køber ham for et relativt højt beløb. Men han burde jf. hans alder spille på højt niveau i næsten hver kamp. Hvorfor har man ikke bare genudlejet ham med det samme?

Undrer mig over det her køb, eller i hvert fald den karriereplan man har lavet med denne her spiller.

Ja det er meget underligt. Jeg troede også han kunne bruges som højre back.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Jesper » fredag, 08. nov, 2013 12:40

Kelly skrev:
Jesper skrev:Jeg undrer mig over planen med den her spiller. Han bliver beskrevet som et kæmpe talent og vi køber ham for et relativt højt beløb. Men han burde jf. hans alder spille på højt niveau i næsten hver kamp. Hvorfor har man ikke bare genudlejet ham med det samme?

Undrer mig over det her køb, eller i hvert fald den karriereplan man har lavet med denne her spiller.

Ja det er meget underligt. Jeg troede også han kunne bruges som højre back.
Det troede jeg også og i Johnsons fravær, så har vi jo ret beset brugt Toure, Kelly og Flanagan på samme position - hvorfor så ikke Ilori?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Kelly » torsdag, 14. nov, 2013 11:01

Har Liverpool ikke fået spillertilladelse til Ilori ?. Ufatteligt han slet ikke bliver brugt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Aarhus » torsdag, 14. nov, 2013 11:06

Det går da meget godt uden?

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af DaBonks » torsdag, 14. nov, 2013 11:34

Kelly skrev:Har Liverpool ikke fået spillertilladelse til Ilori ?. Ufatteligt han slet ikke bliver brugt.
Inden sidste kamp sad Agger på bænken. Vil du have ham på banen før Agger? Eller før Skrtel, Toure og Sakho, der alle er mere rutinerede, færdige forsvarsspillere end Ilori? Ingen af spillerne i midterforsvaret har været i dårlig form, så det giver da rigtig god mening at lade Ilori få en stille og rolig start på u-21 holdet. Han havde altså også kun spillet 12 seniorkampe, inden han kom til Liverpool.

Ilori er ikke en spiller, der lige nu står til en plads i truppen hos Liverpool FC. Det gør ham ikke til et fejlkøb. Der er et enormt stort potentiale i de evner han besidder og for fremtiden, når en eller flere af Agger, Skrtel og Toure ikke længere er i klubben, så vil det være utrolig positivt at kunne "forfremme" Ilori fra egne rækker. Han vil så kunne trække på den erfaring han har haft i træningen med Rodgers, og har haft mulighed til at blive fysisk stærkere. Det eneste der ikke må ske, er at han sidder udenfor seniorfodbold i flere år, ligesom Coates har gjort det. Det tager selvtilliden fra den unge spiller og ender med at stagnere udviklingen. Det kan dog relativt nemt undgås med et lejeophold a la det Caulker havde i Swansea.
Billede

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af thefugle » torsdag, 14. nov, 2013 12:00

Kelly skrev:Har Liverpool ikke fået spillertilladelse til Ilori ?. Ufatteligt han slet ikke bliver brugt.
Vi har vel mange i køen foran ham. Desuden er han ikke købt som backup til start XI. Han er købt til fremtiden.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Pakken » tirsdag, 14. jan, 2014 10:26

-Forsvarsspilleren Tiago Ilori kan være på vej til Granada på en lejeaftale gældende for resten af indeværende sæson.

http://onside.dk/premier-league/liverpo ... pansk-klub

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Aarde » tirsdag, 14. jan, 2014 18:06

Pakken skrev:-Forsvarsspilleren Tiago Ilori kan være på vej til Granada på en lejeaftale gældende for resten af indeværende sæson.

http://onside.dk/premier-league/liverpo ... pansk-klub
Interessant. Jeg havde personligt regnet med, at vi ville holde ham sæsonen ud og selv prøve at bygge på ham. Selvom han i den grad har råmaterialerne til at blive en forrygende midterforsvarer, så virker han stadig meget upoleret og taktisk flagrende (og også ret spinkel af en midterforsvarer at være), hvilket selvfølgelig ikke er nogen overraskelse hans alder taget i betragtning. Men af den grund tvivlede jeg ærligt talt på, at han allerede nu ville være klar til fast spilletid i en af de store europæiske ligaer, så det ville da være en overordentligt glædelig nyhed, hvis han allerede er på et niveau, hvor han kan få lov at spille en rolle for et midterhold i La Liga.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af mig_der » lørdag, 18. jan, 2014 23:39

Efter de seneste kampe og specielt idag er der nok et par andre fra vores 4 back-kæde der kunne trænge til lidt bade ferie i Granada. Ilori kan da umuligt gøre det ringere central eller som backen iforhold til det vi stiller op med nu.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Jesse Pinkman
Indlæg: 102
Tilmeldt: mandag, 19. aug, 2013 19:45

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Jesse Pinkman » mandag, 20. jan, 2014 14:24

http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-udleje ... il-Spanien

'Så bliver Ilori lejet ud.
Det bliver godt for knægten at komme igang, så kan han forhåbeligt spille flere kampe for os efter sommeren

elpistolero7
Indlæg: 176
Tilmeldt: fredag, 04. nov, 2011 18:24
Alder: 31

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af elpistolero7 » søndag, 16. feb, 2014 12:51

Tiago Ilori assist for Granada


Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Alonso » søndag, 16. feb, 2014 13:08

Han dirigerer meget, Ilori. Meget positivt at se på. Som han spiller i dag, så er der substans i min tidligere påstand om, at han kan blive en top5-midterforsvarer i verden.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 26 - Tiago Ilori

Indlæg af Belloni » søndag, 16. feb, 2014 14:57

Hold da fast en aflevering. Gælder Kolo's kontrakt kun denne sæson egentlig? For med en masse spilletid i Granada kunne han da nok tænkes at udfylde Kolo's rolle fra næste sæson? Måske en dag spille sig ind som starter

Besvar