44 - Jordon Ibe

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af Alonso » søndag, 13. jul, 2014 13:26

Billede

Han har da været på Melwood i denne uge og klubben har ikke meldt noget ud, så er 99% sikker på, at det er en fejl fra Skysports.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af Redtothebone » mandag, 21. jul, 2014 10:22

Tror han har taget ved lære af Sterling, han har løftet en del vægte og ser mere fysisk klar ud nu, han bliver en profil i Premier League indenfor få år....
YNWA

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af Sivi » mandag, 21. jul, 2014 12:07

Spiller Ibe ikke i nummer 33? :)
Justice for the 96! <3

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af ElTorro » mandag, 21. jul, 2014 12:39

Redtothebone skrev:Tror han har taget ved lære af Sterling, han har løftet en del vægte og ser mere fysisk klar ud nu, han bliver en profil i Premier League indenfor få år....
Det håber jeg i hvert fald også. Jeg synes ikke, han skal lejes ud med det samme. Hvordan er reglerne nu, hvad angår lejekontrakter? Må man egentlig gerne udleje spillere, efter at transfervinduet er lukket? Hvis Ibe kan holde sit niveau fra de indledende træningskampe, der ganske vist repræsenterer et væsentligt andet niveau end PL, så tror jeg, han kan blive et aktiv for holdet. Han er dynamisk og har vist, han kan være kampafgørende fra kanten. Jeg hverken tror eller håber, han bliver udlejet med mindre vi henter yderligere forstærkninger til kanterne.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 21. jul, 2014 14:22

ElTorro skrev:
Redtothebone skrev:Tror han har taget ved lære af Sterling, han har løftet en del vægte og ser mere fysisk klar ud nu, han bliver en profil i Premier League indenfor få år....
Det håber jeg i hvert fald også. Jeg synes ikke, han skal lejes ud med det samme. Hvordan er reglerne nu, hvad angår lejekontrakter? Må man egentlig gerne udleje spillere, efter at transfervinduet er lukket? Hvis Ibe kan holde sit niveau fra de indledende træningskampe, der ganske vist repræsenterer et væsentligt andet niveau end PL, så tror jeg, han kan blive et aktiv for holdet. Han er dynamisk og har vist, han kan være kampafgørende fra kanten. Jeg hverken tror eller håber, han bliver udlejet med mindre vi henter yderligere forstærkninger til kanterne.

Man kan sagtens udleje en spiller til fx Championship i 1-2-3 måneder efter transfervinduet er lukket.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 27. aug, 2014 13:23

Ny snak om udlejning.Derby skulle være favorit. Jeg kunne ellers godt drømme om at se ham udlejet til et hold fra den nedre halvdel af Premier League. For det første vil hans speed passe godt til et kontraspillende bund-hold, men også for, at han kan få "lidt mere hård på brystet". .... og skulle han få rimelig succes for et bundhold,vil detvære godt for selvtilliden.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af Aarde » onsdag, 27. aug, 2014 15:55

Cynwal skrev:Ny snak om udlejning.Derby skulle være favorit. Jeg kunne ellers godt drømme om at se ham udlejet til et hold fra den nedre halvdel af Premier League. For det første vil hans speed passe godt til et kontraspillende bund-hold, men også for, at han kan få "lidt mere hård på brystet". .... og skulle han få rimelig succes for et bundhold,vil detvære godt for selvtilliden.
Vi rammer vi snart september, og alligevel er jeg i tvivl. Er SKolen ikke startet igen?

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af Xenne » onsdag, 27. aug, 2014 16:05

Cynwal skrev:Ny snak om udlejning.Derby skulle være favorit. Jeg kunne ellers godt drømme om at se ham udlejet til et hold fra den nedre halvdel af Premier League. For det første vil hans speed passe godt til et kontraspillende bund-hold, men også for, at han kan få "lidt mere hård på brystet". .... og skulle han få rimelig succes for et bundhold,vil detvære godt for selvtilliden.
Jeg tror han passer godt ind i Derby, de spiller oftest en 4-3-3, eller 4-2-3-1 med wing, lidt ligesom vi bruger wingsne, derudover har de flere gode spillere, de var tæt på at rykke op sidste sæson.
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Sv: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 27. aug, 2014 22:13

Aarde skrev:
Cynwal skrev:Ny snak om udlejning.Derby skulle være favorit. Jeg kunne ellers godt drømme om at se ham udlejet til et hold fra den nedre halvdel af Premier League. For det første vil hans speed passe godt til et kontraspillende bund-hold, men også for, at han kan få "lidt mere hård på brystet". .... og skulle han få rimelig succes for et bundhold,vil detvære godt for selvtilliden.
Vi rammer vi snart september, og alligevel er jeg i tvivl. Er SKolen ikke startet igen?
Jo! :oops: Det er vist på sin plads med sådan en:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Sv: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 29. aug, 2014 22:08

Cynwal skrev:
Aarde skrev:
Cynwal skrev:Ny snak om udlejning.Derby skulle være favorit. Jeg kunne ellers godt drømme om at se ham udlejet til et hold fra den nedre halvdel af Premier League. For det første vil hans speed passe godt til et kontraspillende bund-hold, men også for, at han kan få "lidt mere hård på brystet". .... og skulle han få rimelig succes for et bundhold,vil detvære godt for selvtilliden.
Vi rammer vi snart september, og alligevel er jeg i tvivl. Er SKolen ikke startet igen?
Jo! :oops: Det er vist på sin plads med sådan en:
Billede
I må da vist begge tage jer sådan en - Det hedder da ikke "Vi rammer vi...", Aarde. :dontknow:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 17. dec, 2014 14:58

Han er altså en spændende ung fyr og han har tilmed fysikken med sig allerede nu:

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af thefugle » torsdag, 18. dec, 2014 09:19

Ja gid Sturridge ikke var skadet hele tiden og eller de finder ud af en måde at holde ham skadesfri på, samtidig med vi kan holde på Sterling.

En front 3 med Ibe, Sterling og Sturridge ville være noget der var fart i!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 18. dec, 2014 09:58

thefugle skrev:Ja gid Sturridge ikke var skadet hele tiden og eller de finder ud af en måde at holde ham skadesfri på, samtidig med vi kan holde på Sterling.

En front 3 med Ibe, Sterling og Sturridge ville være noget der var fart i!
Ja, og med Markovic som vingback, så er der fart over feltet :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af Niels K » onsdag, 31. dec, 2014 09:33


texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 44 - Jordon Ibe

Indlæg af texy » onsdag, 31. dec, 2014 09:58

5 mål og 1 assist - plus involvering i som minimum en scoring mere uden at have fået en direkte assist - i 19 kampe (eller det der svarer til næste 12 hele kampe).

Det er vel egentlig ret imponerende stats af en lille 19-årig knægt i The Championship, som måske er den mest fysiske liga i verden.
Kloppite

Besvar