22 - Simon Mignolet

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 23. dec, 2017 08:35

Surf skrev:
Hr. Drejer skrev:Skandale at han har været førstevalg i 7 år.
Han kom til klubben i 2013..
Han føles som 7 år :D

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Niels K » lørdag, 23. dec, 2017 10:17

Carragher er hård, men statistikken og det, vi alle kan se bakker ham op:

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/12 ... ar-keeper/

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Cynwal » lørdag, 23. dec, 2017 10:30

Vores kommende 1. keeper er allerede i klubben, og han fylder 18 år her den 8. januar:
http://www.liverpoolfc.com/team/academy ... il-grabara
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 23. dec, 2017 10:41

Oomph242 skrev:
Surf skrev:
Hr. Drejer skrev:Skandale at han har været førstevalg i 7 år.
Han kom til klubben i 2013..
Han føles som 7 år :D
7 af de lange :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Niels K » lørdag, 23. dec, 2017 10:51

Cynwal skrev:Vores kommende 1. keeper er allerede i klubben, og han fylder 18 år her den 8. januar:
http://www.liverpoolfc.com/team/academy ... il-grabara
Noget peger i dén retning, men der er vel 3-5 år, før han er 100% klar, og hvad med den mellemliggende periode ?

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Hendo » lørdag, 23. dec, 2017 12:03

Niels K skrev:
Cynwal skrev:Vores kommende 1. keeper er allerede i klubben, og han fylder 18 år her den 8. januar:
http://www.liverpoolfc.com/team/academy ... il-grabara
Noget peger i dén retning, men der er vel 3-5 år, før han er 100% klar, og hvad med den mellemliggende periode ?
Eller gør der? Haha, en polsk Donnarumma-agtig ting at sætte ham på nu? Bare uden Agent-balladen efterfølgende, tak.

Ja, alle pladser på et hold er lige vigtige osv. osv., men målmandsposten er virkelig en plads hvor man kan vinde meget ekstra, bl.a. ved den ro osv. det kan give de andre, som du (NIels K) også nævner i en anden tråd. Når disse fejl, som i går, sker gang på gang, så er en af grundende vel bl.a. at der mangler ro?

Mignolet er ikke så dårlig som mange gør ham til. Han ville være en god Everton-keeper niveau mæssigt. Har bare utroligt svært ved at se at han skulle være stabil og god nok, hvis man vil spille med om de store titler hver sæson. Det ligner dog at man er tilfreds med det niveau han viser. Der er fine stats i perioder og han fik vist forlænget for fem sæsoner for ikke så længe siden. Ret vildt at tænke på han måske står 10 sæsoner i træk eller mere.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Kelly » lørdag, 23. dec, 2017 12:40

Den går ikke længere han skal ud.
Ny målmand til januar.

Læs disse stats. Svageste målmand i pl

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/12 ... ar-keeper/
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 23. dec, 2017 15:40

Oomph242 skrev:Mignolet har ikke niveau til, at være målmand på et top 4 hold. Manden bliver som vores forsvarsspillere rystet ved det mindste pres.
Min fornemmelseer, og ikke kun på grundlag af kampen i går, at vores forsvarsspillere egentlig er gode nok, men at de bliver usikre under pres, FORDI de ikke er trygge ved manden mellem stængerne. M.a.o., havde vi haft en klassekeeper, ville vi se langt færre kiks fra folkene foran ham; men med Migs mellem stængerne føler de sig pressede til at foretage hasarderede aktioner, som desværre ofte ender galt.

Min tålmodighed med Migs er brugt op. Men hvem kan vi få fat i til at erstatte ham, Karius og Ward er imo ikke helt klar til at være permanente førstevalg endnu.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 61

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af McHelmer » lørdag, 23. dec, 2017 18:09

Sledgehammer skrev:
Oomph242 skrev:Mignolet har ikke niveau til, at være målmand på et top 4 hold. Manden bliver som vores forsvarsspillere rystet ved det mindste pres.
Min fornemmelseer, og ikke kun på grundlag af kampen i går, at vores forsvarsspillere egentlig er gode nok, men at de bliver usikre under pres, FORDI de ikke er trygge ved manden mellem stængerne. M.a.o., havde vi haft en klassekeeper, ville vi se langt færre kiks fra folkene foran ham; men med Migs mellem stængerne føler de sig pressede til at foretage hasarderede aktioner, som desværre ofte ender galt.

Min tålmodighed med Migs er brugt op. Men hvem kan vi få fat i til at erstatte ham, Karius og Ward er imo ikke helt klar til at være permanente førstevalg endnu.
Ja og alle os fans sidder også med tynd mave hver gang bolden nærmer sig vores mål. På tide at finde en stabil og god erstatning.



Snart fan gennem mere end 50 år :-)

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af YNWA! » søndag, 24. dec, 2017 12:44



Jeg mener seriøst Karius eller Ward skal have chancen. Shit en ringe statistik
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 16. jan, 2018 10:35

I følge Paul Joyce fra The Times så skulle Mignolet så småt være begyndt at overveje sin fremtid i klubben.

http://www.empireofthekop.com/2018/01/1 ... ry-v-city/

Jeg har aldrig set det store lys i ham. Jeg har altid syntes han var det svageste led i forsvars kæden og jeg mener at hans ubeslutsomhed og usikkerhed har haft en stor del af skylden for vores problemer blandt de bagerste.

Smid kassen efter en klassemålmand.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Jesper » tirsdag, 16. jan, 2018 10:43

Jeg tror man har vurderet, at man uanset hvad skal skifte målmand til sommer. De to vi har er lige ringe, men Karius har jo trods alt fået færrest chancer. Og så er det vel lettest at sælge Mignolet, fordi han også selv vil væk. Nu kommer mit spørgsmål. Hvad tror I han kan sælges for?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 16. jan, 2018 11:22

Jesper skrev:Jeg tror man har vurderet, at man uanset hvad skal skifte målmand til sommer. De to vi har er lige ringe, men Karius har jo trods alt fået færrest chancer. Og så er det vel lettest at sælge Mignolet, fordi han også selv vil væk. Nu kommer mit spørgsmål. Hvad tror I han kan sælges for?
Klopp værende Klopp så tror jeg da stadig at han vil lade sig overbevise hvis Karius finder formen frem i løbet af foråret, men jeg tror du har helt ret i at der bliver arbejdet på at finde en aftale med en keeper og helst et af de store navne, men vi så også med VvD at hvis Klopp beslutter sig for Oblak, så bruger han hvad han har indtil Oblak kommer eller beslutter han ikke vil til Anfield.

Mignolets problem er lidt at ved ingen af de tre Man City mål tænkte jeg "den der havde Migs pillet", Karius' problem er selvfølgelig at ved alle tre sad jeg og tænkte "gad vide om ikke Mignolet kunne have nuppet den der?"


Migs er vurderet til 12 millioner euro på transfermartk, vi købte ham for 10,6... Puuuha, den er svær. 10-15 millioner pund er vel der vi lander?

MathiasKvist
Indlæg: 67
Tilmeldt: lørdag, 12. jul, 2014 13:31
Alder: 29

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af MathiasKvist » tirsdag, 16. jan, 2018 11:25

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:Jeg tror man har vurderet, at man uanset hvad skal skifte målmand til sommer. De to vi har er lige ringe, men Karius har jo trods alt fået færrest chancer. Og så er det vel lettest at sælge Mignolet, fordi han også selv vil væk. Nu kommer mit spørgsmål. Hvad tror I han kan sælges for?
Klopp værende Klopp så tror jeg da stadig at han vil lade sig overbevise hvis Karius finder formen frem i løbet af foråret, men jeg tror du har helt ret i at der bliver arbejdet på at finde en aftale med en keeper og helst et af de store navne, men vi så også med VvD at hvis Klopp beslutter sig for Oblak, så bruger han hvad han har indtil Oblak kommer eller beslutter han ikke vil til Anfield.

Mignolets problem er lidt at ved ingen af de tre Man City mål tænkte jeg "den der havde Migs pillet", Karius' problem er selvfølgelig at ved alle tre sad jeg og tænkte "gad vide om ikke Mignolet kunne have nuppet den der?"


Migs er vurderet til 12 millioner euro på transfermartk, vi købte ham for 10,6... Puuuha, den er svær. 10-15 millioner pund er vel der vi lander?
Tror vi får mere end hvad vi købte ham for. Både grundet de generelt stigende markedspriser og Klopps evne til at sælge til en "god" priser :)

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 16. jan, 2018 11:31

Filos of Isk skrev:
Jesper skrev:Jeg tror man har vurderet, at man uanset hvad skal skifte målmand til sommer. De to vi har er lige ringe, men Karius har jo trods alt fået færrest chancer. Og så er det vel lettest at sælge Mignolet, fordi han også selv vil væk. Nu kommer mit spørgsmål. Hvad tror I han kan sælges for?
Klopp værende Klopp så tror jeg da stadig at han vil lade sig overbevise hvis Karius finder formen frem i løbet af foråret, men jeg tror du har helt ret i at der bliver arbejdet på at finde en aftale med en keeper og helst et af de store navne, men vi så også med VvD at hvis Klopp beslutter sig for Oblak, så bruger han hvad han har indtil Oblak kommer eller beslutter han ikke vil til Anfield.

Mignolets problem er lidt at ved ingen af de tre Man City mål tænkte jeg "den der havde Migs pillet", Karius' problem er selvfølgelig at ved alle tre sad jeg og tænkte "gad vide om ikke Mignolet kunne have nuppet den der?"


Migs er vurderet til 12 millioner euro på transfermartk, vi købte ham for 10,6... Puuuha, den er svær. 10-15 millioner pund er vel der vi lander?
Schmeichel er vurderet til 10 millioner euro, jeg ser ikke Mignolet gå for mere end ham.

Besvar