15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af texy » mandag, 07. okt, 2013 15:24

Sturridge har gjort et helt fantastisk indtryk siden sin ankomst til Liverpool. Han lader til at involvere sig meget i forhold til fans og omgivelser. Og i en klub som Liverpool, der får du tusindefold igen, hvis du arbejder hårdt, leverer varen og udviser respekt eller kærlighed til dine omgivelser.

Liverpool og Sturridge lader til at være et perfekt match, og jeg tror at Sturridge vil have muligheden for at blive længe på Anfield og ende som en slags legende, hvis han selv ønsker det. Og det tror jeg faktisk, at han gør. Forventer ikke, at han brænder for at komme tilbage til Chelsea eller Man City på sigt. Liverpool var klubben, der viste ham den rette tillid, og tiliden er blevet belønnet.
Kloppite

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Aarde » mandag, 07. okt, 2013 16:22

texy skrev:Liverpool og Sturridge lader til at være et perfekt match, og jeg tror at Sturridge vil have muligheden for at blive længe på Anfield og ende som en slags legende, hvis han selv ønsker det. Og det tror jeg faktisk, at han gør. Forventer ikke, at han brænder for at komme tilbage til Chelsea eller Man City på sigt. Liverpool var klubben, der viste ham den rette tillid, og tiliden er blevet belønnet.
Det der er meget farlige antagelser at gøre sig i moderne fodbold. I mit efterhånden meget lidt optimistiske sind er han ude af døren igen om et par år, hvis han fortsætter de her takter, og vi til den tid stadig ikke er i Champions League. Præcis som Mascherano. Og Torres. Og Suárez. Og Fabregas. Og Nasri. Og Bale. Og...

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Scherwin » mandag, 07. okt, 2013 17:03

så må vi bare kommer i champions league :D

hvis vi ikke kan komme i Chl Denne season tror jeg det bliver svært de næste.
Denne season virker allerede til at være den "gyldne" mulighed.
Også lidt hvis man skal være romantisk omkring Gerrards mulighed for at at vinde PrL, så tror jeg også det skal være i år (selv om det er vildt urealistisk) men chancen er ihvertfald bedre i år end den bliver igen de næste 5 år tror jeg
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hekkem » mandag, 07. okt, 2013 18:32

texy skrev:Sturridge har gjort et helt fantastisk indtryk siden sin ankomst til Liverpool. Han lader til at involvere sig meget i forhold til fans og omgivelser. Og i en klub som Liverpool, der får du tusindefold igen, hvis du arbejder hårdt, leverer varen og udviser respekt eller kærlighed til dine omgivelser.

Liverpool og Sturridge lader til at være et perfekt match, og jeg tror at Sturridge vil have muligheden for at blive længe på Anfield og ende som en slags legende, hvis han selv ønsker det. Og det tror jeg faktisk, at han gør. Forventer ikke, at han brænder for at komme tilbage til Chelsea eller Man City på sigt. Liverpool var klubben, der viste ham den rette tillid, og tiliden er blevet belønnet.
Enig med Tex her. Det virker til at Daniel Sturridge oprigtig er glad for den mulighed han har fået i Liverpool, og vil gøre alt for at hjælpe Liverpool fremad i tabellen samt være blandt de bedste i England og Europa igen. Han har ikke haft nogen svinger i valsen og altid opført sig disciplineret og engageret i forhold til Liverpools ambitioner og virke omkring klubben. Det virker til Brendan Rodgers og Daniel Sturridge er et rigtig godt miks, hvor Brendan Rodgers har fortalt Daniel Sturridge at han er rigtig god. Men der skal ydes i form af indlevelse i klubben og udvise disciplin, for at fremvise hvor god han er og hvor god Liverpool vil blive med ham.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Erode
Indlæg: 559
Tilmeldt: mandag, 16. mar, 2009 16:09

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Erode » torsdag, 14. nov, 2013 11:10

Er han blevet skadet?


Læste noget om en brækket fod på Facebook i morges, men kan ikke finde noget om det på nettet?

Erode

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af DaBonks » torsdag, 14. nov, 2013 11:35

Erode skrev:Er han blevet skadet?


Læste noget om en brækket fod på Facebook i morges, men kan ikke finde noget om det på nettet?

Erode
Modsat en "fractured foot", så skulle det være "a bruised bone", hvilket lyder noget mindre slemt. Det er alt jeg har hørt.
Billede

Erode
Indlæg: 559
Tilmeldt: mandag, 16. mar, 2009 16:09

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Erode » torsdag, 14. nov, 2013 12:05

DaBonks skrev:
Erode skrev:Er han blevet skadet?


Læste noget om en brækket fod på Facebook i morges, men kan ikke finde noget om det på nettet?

Erode
Modsat en "fractured foot", så skulle det være "a bruised bone", hvilket lyder noget mindre slemt. Det er alt jeg har hørt.
Men hvorfor er der ikke nogen der skriver om det?
og hvor slemt er "a bruised bone"?

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Aquilani4 » mandag, 18. nov, 2013 13:28

Jeg troede havde det enhver anden kamp, havde han stået over.

Men det er Tyskland. England's største rival. Alle vil gerne spille, venskabskamp eller ej.
Hent Shelvey tilbage!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14390
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Emmy » mandag, 25. nov, 2013 10:48

BR er helt berettiget utilfreds og Sturridge får en bredside

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=39285&zone=1
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 25. nov, 2013 13:21

Emmy skrev:BR er helt berettiget utilfreds og Sturridge får en bredside

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=39285&zone=1
tjoooeeeh, men manden scorede jo et mål... så er spørgsmålet jo, hvorvidt han ikke var klar... det er i mine øjne nærmere Gerrard der i denne situation ikke var klar.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Hekkem » mandag, 25. nov, 2013 14:31

Bellamy_fever skrev:
Emmy skrev:BR er helt berettiget utilfreds og Sturridge får en bredside

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=39285&zone=1
tjoooeeeh, men manden scorede jo et mål... så er spørgsmålet jo, hvorvidt han ikke var klar... det er i mine øjne nærmere Gerrard der i denne situation ikke var klar.
Tror bestemt der er en skjult antydning til andre spillere i truppen, for ligeledes ikke være klar til Liverpools kampe, efter de har spillet ligegyldige venskabskampe.

Dette er 'lettere' at sige til pressen omkring Sturridge, der fik 90 minutter, end til anfører/lederen/kultbæreren/fan helten/legenden i klubben, hvor han ikke bare ville få huk i 'Liverpool pressen' men også London pressen, da de mener England er så hamrende gode at de kan vinde VM, så længe Steven Gerrard er frisk til kampe for England.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Aarhus » lørdag, 30. nov, 2013 00:22

http://www.theguardian.com/football/201 ... rpool-hull

Sturridge forlod træningen på krykker, og det kan være ledbånd i anklen, det er galt med og det betyder måske en længere skadespause.

Brugeravatar
Champen
Indlæg: 794
Tilmeldt: torsdag, 25. jul, 2013 22:04
Alder: 33

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Champen » lørdag, 30. nov, 2013 03:42

Aarhus skrev:http://www.theguardian.com/football/201 ... rpool-hull

Sturridge forlod træningen på krykker, og det kan være ledbånd i anklen, det er galt med og det betyder måske en længere skadespause.
Den mand er lavet af glas jo!? :shock:
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5553
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 30. nov, 2013 07:10

Champen skrev:
Aarhus skrev:http://www.theguardian.com/football/201 ... rpool-hull

Sturridge forlod træningen på krykker, og det kan være ledbånd i anklen, det er galt med og det betyder måske en længere skadespause.
Den mand er lavet af glas jo!? :shock:
For helvede da også!

Verdens dårligste nyhed at vågne til... :cry:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Harvey » lørdag, 30. nov, 2013 07:38

Jamen jeg tænkte nok at vores SAS-duo ikke ville holde julen over og at en af dem ville blive skadet!!!! PIS!!!! Og vi har mildest talt ingen angriber der kan erstatte Sturridge, ikke bare en erstatning der kommer tæt på. Med mindre at vores lille "Asparges" kan vågne op og træde i karakter:-))) Men hold kæft det er skidt nyt. Vi har jo igennem de sidste uger og måneder levet af at vores modstandere ikke kan holde begge vores verdensklasse angribere i skak og de har reddet os gang på gang.

Det er noget LORT, rent ud sagt.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Besvar