24 - Joe Allen

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af nikand » mandag, 04. jul, 2016 14:55

DAGGER! skrev:Liverpool have placed a £14m valuation of midfielder Joe Allen following his performances for Wales at Euro 2016. (The Mail on Sunday)

Så BR skal nok komme med et forhøjet bud fra hans klub Celtic FC. Så han kan fortsætte i en klub med helt sikkert fast spilletid, end kun være en "Squard" spiller - som nok ikke hans foretrækkende efter det her EM.

odds er 1.62 på Brendan Rodgers henter Joe Allen, og hele odds 3.00 med Steven Gerrard til den skotske storklub. :P Kilde https://www.skybet.com/football/special ... c-specials
Så noget tyder på et salg af Joe Allen, hvis det rette bud kommer ind ligesom med Christian Benteke situationen.
Spg. Er hvad Klopp kan gøre for et tilsvarende beløb og ditto løn. Jeg tvivler på at vi kan få mere kvalitet ind til den pris. Vil Allen væk, sælg, ellers overvej en forlængelse. Allen er glimrende, homegrown og under Klopp har han spillet godt.
We need a new Fowler...

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Oomph242 » mandag, 04. jul, 2016 15:33

nikand skrev:
DAGGER! skrev:Liverpool have placed a £14m valuation of midfielder Joe Allen following his performances for Wales at Euro 2016. (The Mail on Sunday)

Så BR skal nok komme med et forhøjet bud fra hans klub Celtic FC. Så han kan fortsætte i en klub med helt sikkert fast spilletid, end kun være en "Squard" spiller - som nok ikke hans foretrækkende efter det her EM.

odds er 1.62 på Brendan Rodgers henter Joe Allen, og hele odds 3.00 med Steven Gerrard til den skotske storklub. :P Kilde https://www.skybet.com/football/special ... c-specials
Så noget tyder på et salg af Joe Allen, hvis det rette bud kommer ind ligesom med Christian Benteke situationen.
Spg. Er hvad Klopp kan gøre for et tilsvarende beløb og ditto løn. Jeg tvivler på at vi kan få mere kvalitet ind til den pris. Vil Allen væk, sælg, ellers overvej en forlængelse. Allen er glimrende, homegrown og under Klopp har han spillet godt.
Men passer Allen ind i den spillestil, som Klopp vil have holdet hen mod? Hidtil har han været tvunget til, at spille efter det matriale som var til rådighed og så gå på kompromis med der hvor han ville hen.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 04. jul, 2016 16:15

Som jeg vurdere Joe Allen passer han somend meget godt ind i konceptet vi ønsker st spille, det er kvaliteten der halter.

Han er såmænd en vældig dygtig spiller, men hans top niveau berettiger ganske simpelt ikke på længere sigt til andet end squad player, samme iøvrigt med Henderson efter min holdning.
- kan de acceptere det (hvilket Joe Allen, forståeligt nok efter hans seneste sæson, angiveligt ikke skulle kunne) så må de begge meget gerne blive - ellers må man sælge dem.

Rare gutter begge to , og de er værd at holde sig 'gode venner' med. Men skal vi være med hvor det er sjovt må vi simpelthen forbedre os på poster som disse. Igen vil jeg understrege st det kun bygger på at spilleren ønsker sig væk grundet manglende spilletid - for Spillere af Allen/Henderson,Toure/Skrtel/Ings/Lallana..(osv.) Kvalitet, må simpelthen ikke være sikret start i Liverpool FC.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af nikand » tirsdag, 05. jul, 2016 16:54

Jeg oplever at Klopp sætter pris på Allens kompetencer. Hvem gør ikke det. Hårdarbejde , pasningssikker, læser spillet glimrende, kan spille flere positioner. Men assist og afslutninger mangler desværre - og Klopps midtbane skal også leverer mål/assist.



Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 05. jul, 2016 17:17

nikand skrev:Jeg oplever at Klopp sætter pris på Allens kompetencer. Hvem gør ikke det. Hårdarbejde , pasningssikker, læser spillet glimrende, kan spille flere positioner. Men assist og afslutninger mangler desværre - og Klopps midtbane skal også leverer mål/assist.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Manglende mål, assists og afleveringer som gør vores spil farligt, er vel grunden til Allen nok snarligt er fortid i LFC. Heldigvis har han nok forhøjet sin pris, lidt de sidste 6 måneder. Så det og tv aftalen gør vi nok slipper med skindet på næsen, når han sælges. Selvom han kun har et år tilbage af sin kontrakt.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af nikand » onsdag, 06. jul, 2016 09:12

Oomph242 skrev:
nikand skrev:Jeg oplever at Klopp sætter pris på Allens kompetencer. Hvem gør ikke det. Hårdarbejde , pasningssikker, læser spillet glimrende, kan spille flere positioner. Men assist og afslutninger mangler desværre - og Klopps midtbane skal også leverer mål/assist.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Manglende mål, assists og afleveringer som gør vores spil farligt, er vel grunden til Allen nok snarligt er fortid i LFC. Heldigvis har han nok forhøjet sin pris, lidt de sidste 6 måneder. Så det og tv aftalen gør vi nok slipper med skindet på næsen, når han sælges. Selvom han kun har et år tilbage af sin kontrakt.
Jeg synes nu nok Allen især under Klopp har vist hans afleveringer er være mere fremadrettede end under BR. Som om Allen har fået lov til at lave flere chancebetonede afleveringer samt at Allen opererer tættere på modstanderens mål.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 06. jul, 2016 09:36

nikand skrev:
Oomph242 skrev:
nikand skrev:Jeg oplever at Klopp sætter pris på Allens kompetencer. Hvem gør ikke det. Hårdarbejde , pasningssikker, læser spillet glimrende, kan spille flere positioner. Men assist og afslutninger mangler desværre - og Klopps midtbane skal også leverer mål/assist.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Manglende mål, assists og afleveringer som gør vores spil farligt, er vel grunden til Allen nok snarligt er fortid i LFC. Heldigvis har han nok forhøjet sin pris, lidt de sidste 6 måneder. Så det og tv aftalen gør vi nok slipper med skindet på næsen, når han sælges. Selvom han kun har et år tilbage af sin kontrakt.
Jeg synes nu nok Allen især under Klopp har vist hans afleveringer er være mere fremadrettede end under BR. Som om Allen har fået lov til at lave flere chancebetonede afleveringer samt at Allen opererer tættere på modstanderens mål.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Han har været bedre under Klopp, den sidste del af sæsonen. Men synes stadig der er langt til, den kvalitet jeg forventer af Liverpool spillere. Vi er endt som 6 og 8 de sidste to sæsoner, det holder i mine øjne ikke, at samle på ok spillere der spiller fint i perioder. Jeg ønskere vindere og spillere til holdet, der kan gøre os bedre. Lallana har jeg det lidt, på samme måde med. Han løber og løber, presser og presser og får egentlig bolden meget godt op af banen. Men så stopper det, ganske få mål, ganske få assists og ganske få afleveringer som kan gøre vores spil farligt. Jeg synes begge spillere gør det for nemt for modstanderen, at læse vore spil.

L4
Indlæg: 478
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 13:55

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af L4 » onsdag, 06. jul, 2016 17:42

Oomph242 skrev:
nikand skrev:
Oomph242 skrev:
nikand skrev:Jeg oplever at Klopp sætter pris på Allens kompetencer. Hvem gør ikke det. Hårdarbejde , pasningssikker, læser spillet glimrende, kan spille flere positioner. Men assist og afslutninger mangler desværre - og Klopps midtbane skal også leverer mål/assist.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Manglende mål, assists og afleveringer som gør vores spil farligt, er vel grunden til Allen nok snarligt er fortid i LFC. Heldigvis har han nok forhøjet sin pris, lidt de sidste 6 måneder. Så det og tv aftalen gør vi nok slipper med skindet på næsen, når han sælges. Selvom han kun har et år tilbage af sin kontrakt.
Jeg synes nu nok Allen især under Klopp har vist hans afleveringer er være mere fremadrettede end under BR. Som om Allen har fået lov til at lave flere chancebetonede afleveringer samt at Allen opererer tættere på modstanderens mål.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Han har været bedre under Klopp, den sidste del af sæsonen. Men synes stadig der er langt til, den kvalitet jeg forventer af Liverpool spillere. Vi er endt som 6 og 8 de sidste to sæsoner, det holder i mine øjne ikke, at samle på ok spillere der spiller fint i perioder. Jeg ønskere vindere og spillere til holdet, der kan gøre os bedre. Lallana har jeg det lidt, på samme måde med. Han løber og løber, presser og presser og får egentlig bolden meget godt op af banen. Men så stopper det, ganske få mål, ganske få assists og ganske få afleveringer som kan gøre vores spil farligt. Jeg synes begge spillere gør det for nemt for modstanderen, at læse vore spil.
Som tilfældet er med Benteke, så er det som om at deres skadeshistorik glemmes, jeg synes at ingen af dem har fået en seriøs chance. Især mener jeg at når Allen endelig har været på vej til at finde formen, så har skader forpurret hans karriere. Jeg tror ikke at vi har set det bedste af Allen endnu, langt fra endda. Jeg synes at han er dygtig til at holde "flow" i spillet. Om han skal score flere mål som def. midt kan diskuteres, men han kommer under Klopp frem til større chancer, hvilket jeg mener skyldes en mere direkte stil som gavner Allen. Håber at vi beholder ham, jeg mener at han har fremtiden for sig i LFC.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af nikand » onsdag, 06. jul, 2016 18:05

Jeg rater ikke Allen som værende på et lavere niveau end Lucas, Hendo, Lallana, Can. De er alle spillere der gør vi ligger 6-8, sammen med resten af truppen. Men truppen skal sammensættes af forskellige typer, alder, erfaring, kvalitet, til fremtiden, til start 11, talenter, stjerner, holdspillere, egoer og Allen er for mig tæt på start 11, god erfaring og alder og en holdspiller med visioner og god til læse spillet.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af texy » torsdag, 07. jul, 2016 17:10

Jeg rater bestemt Allen efter både Hendo, Can og Lucas.

I forhold til at spille den enlige defensive midtbane, så vinder Allen efter min vurdering slet ikke lige så mange dueller som Lucas. Hans placeringsevne som den enlige defensive midtbanespiller er i mine øjne heller ikke på niveau med Lucas. Og så viste han (desværre) i går i semifinalen nogle af de mangler i forhold til ro på bolden, som jeg også synes kendetegnede ham, før Klopp kom til. Synes egentlig, at han har været bedre efter Klopp's ankomst.

I forhold til 6er positionen, så byder Allen slet ikke ind med samme offensive blik for sine medspillere og samme målfarlighed som eksempelvis Can og Hendo. Han har ikke deres drev og fysiske tilstedeværelse. Jeg synes, at de to bedre formår at fungere som drivkraft på holdet.

Allen er en loyal, hårdtarbejdende og dygtig spiller, som dog lige er et niveau under det, som vi skal bruge for at træde et par placeringer op i PL.
Kloppite

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af nikand » torsdag, 07. jul, 2016 23:46

texy skrev:Jeg rater bestemt Allen efter både Hendo, Can og Lucas.

I forhold til at spille den enlige defensive midtbane, så vinder Allen efter min vurdering slet ikke lige så mange dueller som Lucas. Hans placeringsevne som den enlige defensive midtbanespiller er i mine øjne heller ikke på niveau med Lucas. Og så viste han (desværre) i går i semifinalen nogle af de mangler i forhold til ro på bolden, som jeg også synes kendetegnede ham, før Klopp kom til. Synes egentlig, at han har været bedre efter Klopp's ankomst.

I forhold til 6er positionen, så byder Allen slet ikke ind med samme offensive blik for sine medspillere og samme målfarlighed som eksempelvis Can og Hendo. Han har ikke deres drev og fysiske tilstedeværelse. Jeg synes, at de to bedre formår at fungere som drivkraft på holdet.

Allen er en loyal, hårdtarbejdende og dygtig spiller, som dog lige er et niveau under det, som vi skal bruge for at træde et par placeringer op i PL.
Vi er vidst ikke enig i hvad vi diskutere ift placering på banen.

Jeg tænker også at Allen kan spille en 8er, dog uden Hendo, Can og Milners dynamik, og uden Lucas mange bolderobringer.
Men Allen har en utrolig pasningsfod, vision og blik for rum, spiller sjældent sine holdkammerater dårlige som jeg synes Hendo og især Can gør.

På 6 positioner er Lucas min klare favorit, men jeg ønsker en seriøs konkurrent.

Emre Can er altså ikke målfarlig eller leverer assist. Et område han klart skal forbedre såfremt han skal spille fast, især når er så chancebetonet i sit spil. Det gør Allen ell Lucas ikke.

Milner er den bedste 8er i truppen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Victor1605
Indlæg: 52
Tilmeldt: fredag, 06. jul, 2012 21:40
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Victor1605 » mandag, 11. jul, 2016 16:21

Tillykke til Joe Allen med en plads på turneringens hold til EM.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Kelly » mandag, 11. jul, 2016 19:25

Victor1605 skrev:Tillykke til Joe Allen med en plads på turneringens hold til EM.
Det er flot. Tvivler dog på om han indgår i klopps planer og det samme med Lucas. Jeg syntes vi mangler styrke på defensiv midt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af DAGGER! » mandag, 25. jul, 2016 17:46

Så er Joe Allen til lægetjek i Stoke C efter buddet på de 13mio pund blev accepteret(!) ;

http://www.liverpool.no/nyheter/joe-all ... med-stoke/

Meldingerne er nok gode nok, med Allens EM så behøver han førstegangsfodbold hvilket der ikke kan gives i Liverpool 100%. Konkurrencen på hele holdet er blevet forstærket, hvilket er et kæmpe plus. :)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af RedRedRed » mandag, 25. jul, 2016 21:02



Tak for indsatsen!

Besvar