29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 10. okt, 2014 20:36

grauballemanden skrev:
Hr. Drejer skrev:Han er uden for pædagogisk rækkevidde.
Harvey eller Borini?
:lol: Jeg faldt ned af stolen. Jeg mente Borini :lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Harvey » fredag, 10. okt, 2014 20:55

Hr. Drejer skrev:
grauballemanden skrev:
Hr. Drejer skrev:Han er uden for pædagogisk rækkevidde.
Harvey eller Borini?
:lol: Jeg faldt ned af stolen. Jeg mente Borini :lol:
Tak Hr.Drejer :D
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Redmaniac » onsdag, 29. okt, 2014 13:18

Jeg har, og er stadig, været en af Borinis største skeptikere. Hvad angår præstationen fra ham igår, må jeg dog blankt erkende, at den var af høj klasse.

Han arbejdede godt for holdet og tog en masse gode dybdeløb, hvilket der som sådan ikke er noget nyt i. Det der sprang mig i øjnene var flere vellykkede aktioner, hvor han søgte at snyde sin direkte oppasser med retningsbestemte tæmninger, hvilket er det, som jeg har savnet ved hans spil. Han bliver nok aldrig spilleren, der dribler forsvarsspillerne med stepovers og tunneller, men mindre kan bestemt også gøre det!

Selvom jeg stadig tvivler på hans potentiale, så har han i mine øjne fortjent at starte inde mod Nyborg i weekenden - gerne sammen med sin landsmand i et tomandsangreb.

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Pongolle » onsdag, 29. okt, 2014 16:45

Bevares, arbejdsindsatsen og viljen kan man ikke tage fra ham, men har vi "råd" til at have sådan en spiller i start 11'eren?

Tvivler på, han ville være en kandidat til en start plads i diverse top 6-8 -klubber rundt omkring i de store ligaer.

Det minder lidt om dengang man selv spillede, og spillere som viste hård træningsindsats skulle
ha' spilletid, til trods for talentet åbenlyst manglede.

Vi har at gøre med en Kuyt light.
Billede

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af jensemand » onsdag, 29. okt, 2014 17:11

tja det kan man sige men hvis han er med til at skævvride forsvaret og føre til dumme boldtab pga sine dybdeløb og gode genpres så betyder det måske mindre hvad han bidrager med når han har bolden hvis det gør hans medspillere den smule bedre som gør at de så får plads og mulighed for at score og lave det de nu er gode til. Synes det så godt ud i går til tider og der var mere bevægelse i angrebet med Borini på banen. Det er dog noget der stadig mangler en del.. synes godt nok vi har set meget statiske ud i år
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarde » onsdag, 29. okt, 2014 18:42

jensemand skrev:tja det kan man sige men hvis han er med til at skævvride forsvaret og føre til dumme boldtab pga sine dybdeløb og gode genpres så betyder det måske mindre hvad han bidrager med når han har bolden hvis det gør hans medspillere den smule bedre som gør at de så får plads og mulighed for at score og lave det de nu er gode til. Synes det så godt ud i går til tider og der var mere bevægelse i angrebet med Borini på banen. Det er dog noget der stadig mangler en del.. synes godt nok vi har set meget statiske ud i år
Det her er gode pointer. Jeg synes ofte, der er alt for meget fokus på offensivspilleres kunnen med bolden i fødderne. Ikke at den del af en spillers skillset ikke er vigtig - tværtimod - men bevægelsen uden bold og indsatsen i det første pres på modstanderen er i moderne fodbold blevet næsten lige så vigtigt.

Nu vil jeg ikke gå ind i en specifik debat omkring Borini, men blot påpege, at spillere som han ikke partout skal dømmes ude på manglende tekniske færdigheder. Og det synes jeg egentlig, at Borinis indflydelse på kampbilledet i går var et godt bevis på. Kuyt og Ji *** Parks præstationer i tidligere tider er to andre eksempler.

Spillere som dem skal selvsagt ikke bære et hold rent offensivt - et supplement af Coutinho'er og Sturridge'er er helt indiskutabelt også nødvendige, især på højeste niveau (og så er der Suárez'er, der er en helt unik luksus, idet de tilfører begge dele). Men Kuyt'erne og Borini'ernes kvaliteter er langt fra ligegyldige.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 16. jan, 2015 12:58

Hvorfor er det ikke snart at Borini indser at han ikke får noget ud af at blive. Kan han ikke bare smutte?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 16. jan, 2015 13:09

LFC-Aaby skrev:Hvorfor er det ikke snart at Borini indser at han ikke får noget ud af at blive. Kan han ikke bare smutte?
Det vil han da sikkert gerne, men så skal Liverpool bare godtgøre for den resterende kontrakt som vi selv har givet ham...
diskusionen har kørt før.. men jeg fik aldrig et konkret svar på hvorfor spillerne skal være loyale overfor deres klub og blive når Barca og de store drenge kommer og logger, men bare skal fise af hurtigst muligt og før kontrakt udløb når vi ikke er tilfredse med spilleren... en kontrakt er en kontrakt der skal sikre begge parters interesser.. ikke bare klubbens.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af texy » fredag, 16. jan, 2015 13:12

LFC-Aaby skrev:Hvorfor er det ikke snart at Borini indser at han ikke får noget ud af at blive. Kan han ikke bare smutte?
Hvis han får en løn, som andre ikke kan matche, eller hvis han er glad for at bo hvor han gør, eller hvis han er glad for sine holdkammerater og kollegaer, eller hvis han er tilfreds ned meget lidt spilletid så længe det er i Liverpool-trøjen, så kan jeg ikke se, hvorfor han skulle skifte.

Vi har givet ham en kontrakt, og så længe den gør ham glad, så må vi få det bedste ud af ham.

Bevares, jeg ville da også meget gerne sælge ham for eksempelvis £10m og se, om vi ikke kunne hente en spiller, der bidrager lidt mere. Men han skal behandles ordentligt.
Kloppite

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 16. jan, 2015 13:43

@Bellamy og @texy

Han får det altså til at lyde som om hans beslutning er sportsligt. Han må være helt fodboldblind. Han er 3. måske 4. valg på NUVÆRENDE tidspunkt hvor vi mangler Sturridge. Balo, Rickie og Sterling er alle over ham. Forhåbentlig også Ibe når han kommer. Jeg synes han er pisse elendig, og det er mig en gåde at han ikke skiftede til Sunderland i sommers.

Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af AndreasN » fredag, 16. jan, 2015 14:03

Hvordan kan Balotelli og Lambert være over ham, når han startede foran dem sidste kamp? Han er sågar kraftigt rygtet til at starte igen i morgen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 16. jan, 2015 14:08

AndreasN skrev:Hvordan kan Balotelli og Lambert være over ham, når han startede foran dem sidste kamp? Han er sågar kraftigt rygtet til at starte igen i morgen.
Det er da fordi vores træner har fået en hjerneblødning. Må være en taktisk beslutning i forhold til modstander. Borini har vel haft en eller to starter de sidste 20-25 kampe. Han er absolut sidstevalg.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 16. jan, 2015 14:24

LFC-Aaby@ syntes du overdriver temmelig kraftigt. SÅ ringe har Borni altså heller ikke været, han har VIRKELIG ikke fået mange chancer i år, men det har hverken Balo eller Lambert faktisk... jeg vil faktisk mene Borini er den der i mine øjne har gjort det bedst, i forhold til den tillid/manglende tillid han har fået i år. han har gjort det GANSKE glimrende på det seneste, senest med sit flotte spil mod Sunderland syntes jeg han gjorde det ganske glimrende.

Borini er selvfølgelig ikke så snot dum at han laver en twitter opdatering hvor han skriver at han vil skide på klubben, han vil bare hæve sine penge.

JEG tror (modsat visse andre, vil jeg ikke gøre mig klog på hans tankegang) at han rent faktisk tror på sig selv, og tror på at han lige nu har en KÆMPE chance og han er MERE end opsat på at tage denne.. hvilket 'sjovt' nok er årsag til at han er så overtændt.

men det vil kun være gisninger fra vores begges sider, du springer let og elegant over det faktum at han jo altså, kva hans kontrakt, har krav på at blive.. uanset hvad hans grundlag er..
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 16. jan, 2015 14:53

Bellamy_fever skrev:LFC-Aaby@ syntes du overdriver temmelig kraftigt. SÅ ringe har Borni altså heller ikke været, han har VIRKELIG ikke fået mange chancer i år, men det har hverken Balo eller Lambert faktisk... jeg vil faktisk mene Borini er den der i mine øjne har gjort det bedst, i forhold til den tillid/manglende tillid han har fået i år. han har gjort det GANSKE glimrende på det seneste, senest med sit flotte spil mod Sunderland syntes jeg han gjorde det ganske glimrende.

Borini er selvfølgelig ikke så snot dum at han laver en twitter opdatering hvor han skriver at han vil skide på klubben, han vil bare hæve sine penge.

JEG tror (modsat visse andre, vil jeg ikke gøre mig klog på hans tankegang) at han rent faktisk tror på sig selv, og tror på at han lige nu har en KÆMPE chance og han er MERE end opsat på at tage denne.. hvilket 'sjovt' nok er årsag til at han er så overtændt.

men det vil kun være gisninger fra vores begges sider, du springer let og elegant over det faktum at han jo altså, kva hans kontrakt, har krav på at blive.. uanset hvad hans grundlag er..
Jaja det er selvfølgelig en overdrivelse. Borini har været her i hvad? 2,5-3 år. På intet tidspunkt har han præsteret på det niveau der kan forventes. Så får han muligheden i Sunderland og har muligheden for fast spilletid. Han vælger dog at blive i Liverpool og dermed også en sikker bænkplads.
Lad os være ærlig, han får ikke mere end 7 kampe resten af sæsonen. Sterling og Sturridge kommer snart.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarde » fredag, 16. jan, 2015 16:27

LFC-Aaby skrev:
AndreasN skrev:Hvordan kan Balotelli og Lambert være over ham, når han startede foran dem sidste kamp? Han er sågar kraftigt rygtet til at starte igen i morgen.
Det er da fordi vores træner har fået en hjerneblødning. Må være en taktisk beslutning i forhold til modstander. Borini har vel haft en eller to starter de sidste 20-25 kampe. Han er absolut sidstevalg.
Nu snakker vi jo ikke om, hvad du mener om ham og om Rodgers' dispositioner, men om hvordan han selv ser sine muligheder for spilletid. Og der har du da intet belæg for at postulere, at han skulle være sidstevalg, når han startede inde mod Sunderland og med stor sandsynlighed gør det igen mod Villa. Det er muligt, at han er sidstevalg i din rangorden, men pt er han det tydeligvis ikke i Rodgers' - og i så fald tror jeg sådan set, at han er fløjtende ligeglad med, hvad du mener om ham.

Besvar