21 - Lucas Leiva

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Rambo
Indlæg: 834
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:57
Geografisk sted: Aarhus N
Alder: 42

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Rambo » onsdag, 20. aug, 2008 07:03

Aarhusdk skrev:
Thommo skrev:Lucas fælder Masch og får rødt :shock:
Han gjorde det med vilje ;)

Han er under alle omstændigheder på vej hjem til Liverpool nu.
øh nej det er han vel ikke... holdet er jo ikke ude af turneringen, hvis de skal spille bronzekamp, og man må vel gå ud fra at han bliver og får sin medalje....
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Xenne » onsdag, 20. aug, 2008 20:06

Rambo skrev:
Aarhusdk skrev:
Thommo skrev:Lucas fælder Masch og får rødt :shock:
Han gjorde det med vilje ;)

Han er under alle omstændigheder på vej hjem til Liverpool nu.
øh nej det er han vel ikke... holdet er jo ikke ude af turneringen, hvis de skal spille bronzekamp, og man må vel gå ud fra at han bliver og får sin medalje....
Han kunne i principet godt blive kaldt hjem, eftersom hans ol deltagelse er slut, de kunne jo evt. give bronze medaljen til Masch, når han modtager sin Guld? også tager han den hjem til Lucas.
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Callesen » onsdag, 20. aug, 2008 20:08

Men jeg tror nu alligevel gerne man godt vil prøve og stå under "festlighederne" og få sin medalje.

Det er ikke "bare" en kamp i Liga cuppen.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Xenne » onsdag, 20. aug, 2008 20:45

Ja, hvem ville ikke det :)
Men syntes nu godt vi kunne bruge ham i truppen.
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Callesen » onsdag, 20. aug, 2008 20:50

Selvfølgelig. Alle der er i truppen ønsker man da er klar til kamp for klubben så meget som det er muligt.

Brugeravatar
Rambo
Indlæg: 834
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:57
Geografisk sted: Aarhus N
Alder: 42

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Rambo » lørdag, 23. aug, 2008 09:06

Xenne skrev:
Rambo skrev:
Aarhusdk skrev:
Thommo skrev:Lucas fælder Masch og får rødt :shock:
Han gjorde det med vilje ;)

Han er under alle omstændigheder på vej hjem til Liverpool nu.
øh nej det er han vel ikke... holdet er jo ikke ude af turneringen, hvis de skal spille bronzekamp, og man må vel gå ud fra at han bliver og får sin medalje....
Han kunne i principet godt blive kaldt hjem, eftersom hans ol deltagelse er slut, de kunne jo evt. give bronze medaljen til Masch, når han modtager sin Guld? også tager han den hjem til Lucas.
tillykke til Lucas med bronze madeljen, håber ham og mascherano er klar til kampen mod Liege
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.

Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Alex Brockins » tirsdag, 16. sep, 2008 22:50

Skal vores kære brasilianeren ikke snart til at vise noget mere? Det var godt nok skidt i dag.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af nikand » tirsdag, 16. sep, 2008 23:05

Alex, her kan vi så blive helt enige. Lucas skal virkelig til at vise noget mere fremadrettet. Jeg synes dog han har flere gode dybdeløb som holdkammeraterne ikke ser og det irriterer mig grænseløst. Idag har to løb, hvor han SKAL have bolden.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Thommo » onsdag, 17. sep, 2008 21:10

nikand skrev:Alex, her kan vi så blive helt enige. Lucas skal virkelig til at vise noget mere fremadrettet. Jeg synes dog han har flere gode dybdeløb som holdkammeraterne ikke ser og det irriterer mig grænseløst..
Jeg kunne sige det samme om Xabi, men gør det ikke, da det er ilde set på forum at kritisere ham.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af nikand » torsdag, 18. sep, 2008 16:05

Thommo skrev:
nikand skrev:Alex, her kan vi så blive helt enige. Lucas skal virkelig til at vise noget mere fremadrettet. Jeg synes dog han har flere gode dybdeløb som holdkammeraterne ikke ser og det irriterer mig grænseløst..
Jeg kunne sige det samme om Xabi, men gør det ikke, da det er ilde set på forum at kritisere ham.
Det er der en del brugerne der gør i Xabitråden.
We need a new Fowler...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af ilusio » fredag, 19. sep, 2008 10:49

Lad nu lige Lucas komme i form igen efter sommeren. Babel behøvede 1-2 kampe til lige at finde tråden, og det er vi jo ikke kede af.

Lucas skal nok komme i omdrejninger igen.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af LFC Søren » fredag, 19. sep, 2008 11:04

Flemming skrev:Lad nu lige Lucas komme i form igen efter sommeren. Babel behøvede 1-2 kampe til lige at finde tråden, og det er vi jo ikke kede af.

Lucas skal nok komme i omdrejninger igen.
Problemet er bare, at jeg syntes aldrig Lucas har været igang, hvor imod Babel flere gange har vist et kæmpe potentiale.

Det kan godt være det bare er mig, men jeg ser desværre ikke Lucas, som en kommende stjerne i den røde trøje. Jeg ved godt han er ung, og han er kommet til et nyt land, og han tidligere i den hjemmelige liga er blev kåret som årets spiller.

Jeg håber dog at jeg om nogle år, må æde mine ord i mig igen, og i alle vil grine af mig og sige, kan i huske den gang ham idioten sagde, at Lucas ikke blev til noget.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Hekkem » fredag, 19. sep, 2008 11:36

LFC Søren skrev:
Flemming skrev:Lad nu lige Lucas komme i form igen efter sommeren. Babel behøvede 1-2 kampe til lige at finde tråden, og det er vi jo ikke kede af.

Lucas skal nok komme i omdrejninger igen.
Problemet er bare, at jeg syntes aldrig Lucas har været igang, hvor imod Babel flere gange har vist et kæmpe potentiale.
Har i længere tid haft det omvendt. Kan da godt se, Babels talent, men han bør kunne yde mere end 70%. Tror også det er en af grundene til han har været en perfekt indskifter. Han kommer ind med sin fart og kropsstyrke, når modstanderne er ved at være møre.

Hvorimod Lucas er en spiller der er med til at gøre modstanderne møre. Hans arbejde er stort, specielt hvis man har overværet ham i en kamp live, så ser man hvor stort et arbejde han egentlig udfører.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af LFC Søren » fredag, 19. sep, 2008 12:18

Heksem skrev:
LFC Søren skrev:
Flemming skrev:Lad nu lige Lucas komme i form igen efter sommeren. Babel behøvede 1-2 kampe til lige at finde tråden, og det er vi jo ikke kede af.

Lucas skal nok komme i omdrejninger igen.
Problemet er bare, at jeg syntes aldrig Lucas har været igang, hvor imod Babel flere gange har vist et kæmpe potentiale.
Har i længere tid haft det omvendt. Kan da godt se, Babels talent, men han bør kunne yde mere end 70%. Tror også det er en af grundene til han har været en perfekt indskifter. Han kommer ind med sin fart og kropsstyrke, når modstanderne er ved at være møre.

Hvorimod Lucas er en spiller der er med til at gøre modstanderne møre. Hans arbejde er stort, specielt hvis man har overværet ham i en kamp live, så ser man hvor stort et arbejde han egentlig udfører.
Ja sådan ser vi jo forskelligt på det. Du har ret i at Lucas er en arbejdshest, hvis arbejde ikke altid er så synlig. Han virker bare for ivrig, og laver mange klosede frispark.

Jeg tror bare ikke på arbejdsheste ala Lucas på midtbanen, hvis du vil vinde PL.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Hekkem » fredag, 19. sep, 2008 12:39

LFC Søren skrev: Jeg tror bare ikke på arbejdsheste ala Lucas på midtbanen, hvis du vil vinde PL.
Det gik fint dengang med McMahon ;)

Og så skal vi også af med Mascherano
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar