10 - Philippe Coutinho
Re: 10 - Philippe Coutinho
Så dit vædemål er at Liverpool har accepteret at sælge coutinho til barcalona efter at FSG møde med Barcalona i fredags.
Reelt set så er de allerede blevet enig og Coutinho bliver præsteret idag på camp nou. igen igen igen. (og igen)
Det jo det samme lort de har skrevet hele sommeren, de skrev endda at det var indkaldt til pressemøde over Coutinho signing for 3 uger siden.
Alle troværdige medier skriver at liverpool OVEHOVED ikke vil sælge til barcalona denne sommer og at hvilket som helst bud vil blive afvist.
alligevel tror folk som dig mere på hvad de har propaganda aviser skriver i spanien.
Er det tilfældigt at Madrid aviserne skriver at "not gonna happen" mens barca aviser skriver "Den er i hus"
De er så fulde af lort og den eneste du reelt set kan stole på er James Pearce, ind til han fortæller at FSG har solgt Coutinho så er det BULLSHIT. (hvis/når han gør så tror jeg på der er sket noget andet i sagen ind den status quo som der har været hele tiden)
virkelig ingen grund til at poste lort for at gøre andre fans som ikke undersøger kilde og har kildekritik oprørt.
Reelt set så er de allerede blevet enig og Coutinho bliver præsteret idag på camp nou. igen igen igen. (og igen)
Det jo det samme lort de har skrevet hele sommeren, de skrev endda at det var indkaldt til pressemøde over Coutinho signing for 3 uger siden.
Alle troværdige medier skriver at liverpool OVEHOVED ikke vil sælge til barcalona denne sommer og at hvilket som helst bud vil blive afvist.
alligevel tror folk som dig mere på hvad de har propaganda aviser skriver i spanien.
Er det tilfældigt at Madrid aviserne skriver at "not gonna happen" mens barca aviser skriver "Den er i hus"
De er så fulde af lort og den eneste du reelt set kan stole på er James Pearce, ind til han fortæller at FSG har solgt Coutinho så er det BULLSHIT. (hvis/når han gør så tror jeg på der er sket noget andet i sagen ind den status quo som der har været hele tiden)
virkelig ingen grund til at poste lort for at gøre andre fans som ikke undersøger kilde og har kildekritik oprørt.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Wormie skrev:Så dit vædemål er at Liverpool har accepteret at sælge coutinho til barcalona efter at FSG møde med Barcalona i fredags.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Sælg nu bare Ox til os. Vi er ikke jeres direkte konkurrenter
ups forkert tråd

Spansk journalist der vist er ret troværdig mener, vi sælger Coutinho. Sådan har min fornemmelse også hele tiden været.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvem er Rafael Hernández?
mhmmm... Og samtlige "vist nok troværdige" journalister fra England siger det modsatte.Aggerdoo skrev:
Spansk journalist der vist er ret troværdig mener, vi sælger Coutinho. Sådan har min fornemmelse også hele tiden været.
Nej det er vi ikke. Det er vel mere Bournmouth eller Stoke, der er det...AJJ skrev:Sælg nu bare Ox til os. Vi er ikke jeres direkte konkurrenterups forkert tråd

-
Han har fingeren på pulsen, når det kommer til Barca og spansk fodbold generelt.Aggerdoo skrev:
Det ville også virke meget mærkeligt, at vi retter henvendelse til Monaco på Lemar, hvis vi ikke ved, at der er afgang i vores offensive geled. Det er meget mere presserende at forstærke forsvar og midtbane, i det tænkte eksempel, at klubben ønsker at holde på Coutinho.
Lemar besidder dog ikke samme evner som Coutinho, så jeg håber godt nok, at der kommer endnu en offensiv spiller ind, som kan splitte et dybdeliggende forsvar. Hvis Coutinho smutter har vi ikke den spiller længere.
Og nu denne fra Guillem Balague, haha. Undskyld, jeg giver op. Jeg aner ikke, hvad jeg skal tro.
Jeg vælger ikke at tro på den klub ledelse som har sagt"nu kommer vi med sidste bud, for ellers......" og den presse som har sagt 5-7 gange at nu var cou sikret osv osv. men det giver vel mange cliks nede i spanioler land, på deres netaviser, jeg er holdt med at læse om cou. Dog vil jeg læse den undskyldning han giver LFC fans og klub, her i starten af september.Aggerdoo skrev:
Og nu denne fra Guillem Balague, haha. Undskyld, jeg giver op. Jeg aner ikke, hvad jeg skal tro.
Verden er smask fuld af hyklere....
Den undskyldning må han hellere få hele sit agent-team, sin familie og Barcelona's tap-up team til at arbejde på hurtigst muligt. For den skal godt nok sidde lige i skabet, hvis han ikke skal ende med pis i shampooen, lort i skoene og mærker fra medspillernes lange knopper i skridtet hver dag i det næste års tid, efter at Brasilien i dag har meldt ud, at han er i perfekt form til at spille fodbold.Thommo skrev:Dog vil jeg læse den undskyldning han giver LFC fans og klub, her i starten af september.
Hvis Liverpool vælger at straffe den slags opførsel med sørge for, at han i hvert fald ikke bliver Barcelona-spiller i de næste 5 år, så er jeg sgu' nok også pludselig FSG fan. Dog tror jeg, at Klopp er et langt mere forstående menneske end jeg, og at han på sigt vil arbejde for, at Coutinho får sit ønske opfyldt.
Kloppite
http://www.plbold.dk/nyhed/laege-coutin ... r-stresset
Coutinho skulle eftersigende være stresset, men ingen fysiske skavanker

Cou bliver. Lemar er ikke erstatning. Også ifølge Bascombe http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... wait-year/
Alle de troværdige journalister har meldt dette
Alle de troværdige journalister har meldt dette
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Jeg ville sku også være rundt på gulvet efter den sidste måneds tid hvis jeg var ham.MP skrev:http://www.plbold.dk/nyhed/laege-coutin ... r-stresset
Der er kun ganske få der kender sandheden. Resten har været et stort cirkus hvor ITK'er og de click hungrende medier har spundet sig selv ind i et selvforstærkende net af det ene ubekræftede rygte efter det andet.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Min vrede over for ham vokser dag for dag. Nu træner han med det brasilianske landshold, men han kunne ikke trænes hos Liverpool pga. ondt i ryggen. Nu har den brasilianske landsholdslæge undersøgt ham, og han har ingen fysiske skavanker. Det er 'bare' stress. Han får jo Liverpool og Liverpools medicinske stab til at fremstå ganske uheldigt.