edit: tak for alt i denne sæson, Lucas

Helt enig.Surf skrev:Håber sandelig ikke at vi sælger Lucas - og slet ikke nu, midt i sæsonen, hvor vi endelig er ved at finde lidt rytme med ham på holdet.
Til sommer, måske, hvor vi kan finde en erstatning. Men ikke før.
Jeg kan godt se pointen med at beholde ham som en kortsigtet strategi, men på den anden side er jeg også ret overbevist om, at Lucas trods alt ikke er manden, der skal styre vores midtbane fra næste sæson. Dertil er hans evner udi det offensive for ringe og hans defensive evner ikke gode nok til at kompensere for dette. Spørgsmålet er så, om vi skal satse på, at den balance, han tilføjer holdet, er nok til at skaffe adgang til Champions League eller vinde en pokal. Det tror jeg ikke, da problemerne primært er at finde på andre positioner. Derfor ville et salg ikke være det værste i mine øjne, fordi det vil betyde, at vi kan spille den "rigtige" midtbane sammen frem mod næste sæson. Om det skal være Can, Allen eller en helt ny, der skal danne par med Henderson ved jeg ikke, men Lucas bliver det aldrig - i hvert fald ikke på sigt.Surf skrev:Håber sandelig ikke at vi sælger Lucas - og slet ikke nu, midt i sæsonen, hvor vi endelig er ved at finde lidt rytme med ham på holdet.
texy skrev:Helt enig.Surf skrev:Håber sandelig ikke at vi sælger Lucas - og slet ikke nu, midt i sæsonen, hvor vi endelig er ved at finde lidt rytme med ham på holdet.
Vi har kun tabt 1 af de seneste 13 kampe, som Lucas har været involveret i. Hvis vi skyder ham afsted, så smadrer vi balancen på holdet igen.
Hvis der skal sælges på midtbanen, så bør Allen står forrest i køen i mine øjne.