10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Aggerdoo

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 21. aug, 2017 13:07

Ifølge den spanske journalist Guillem Balague (med en noget flosset troværdighed) er Barca ikke længere ude efter Coutinho. Jeg har svært ved at tro, at vi har hørt det sidste i denne sag, men det må da gerne være sandt.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 21. aug, 2017 13:23

Jeg tvivler også på nogen som helst virkning, de fleste spillere kan vel for pokker forstå LFC´s ageren, det er ikke kun LFC der ville have handlet sådan, Dortmund gør det med selvsamme køber, men alle topklubber havde gjort det samme er jeg overbevist om. Ikke nok med LFC handler som forventet, køber byder jo fandme langt under markedsprisen, okay hvis han havde 1-1,5 år tilbage kunne de byde sådan, men nu fremstår de bare som det de er som jeg ser barcelona som klub, usle gemene forbrydere.

Og skrev det forleden, barca kommer ikke i top 2 dernede i år, forsvaret sejler som LFC´s på en elendig dag, angrebet er væk(i overført betydning) mystisk nok, træneren er så også væk inden nytår, men det er en sidenote. Den klub sejler bare, i looooove it :gunfire:

Fremover bør en transfer request, hvis det ender med salg, koste 12-18 mdr løn, til klubben han har kontrakt med, hvis det ikke ender med salg 6 mdr løn. Så kan de forkælede rent boys lære det....Men fifa/uefa gør det de er bedst til......Nul og niks, ud over at skumme fløden :army5: :army6:
Verden er smask fuld af hyklere....

AJJ

Indlæg af AJJ » mandag, 21. aug, 2017 13:24

Paul Joyce rammer hovedet på sømmet:

It may not be until the window closes but at some point it'll dawn on Coutinho precisely what has slipped through his fingers:
A move to Barcelona almost certainly, the affection of some fans and if matters continue as they are, his status as talisman.

MP

Indlæg af MP » mandag, 21. aug, 2017 13:26

Nogen der ved om Coutinho træner med?
Har ikke kunne finde noget nogle steder, så antager han stadig er for 'skadet' til at træne?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 21. aug, 2017 13:46

Har de opgivet :lol:

I sidste uge var 'de tæt' på Coutinho - ifølge Sport og Mundo :lol:

Mit had til den klub stiger og stiger efter hvert transfervindue.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 21. aug, 2017 14:43

MP skrev:Nogen der ved om Coutinho træner med?
Har ikke kunne finde noget nogle steder, så antager han stadig er for 'skadet' til at træne?
Så vidt jeg kan forstå, træner han ikke med og er officielt stadig rygskadet.

MP

Indlæg af MP » mandag, 21. aug, 2017 15:04

Aggerdoo skrev:
MP skrev:Nogen der ved om Coutinho træner med?
Så vidt jeg kan forstå, træner han ikke med og er officielt stadig rygskadet.
Håber snart han erkender sit nederlag og optræder på træningsbanen igen. Forhåbentlig er han med mod City

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » mandag, 21. aug, 2017 22:22

Trods det ligner et ret så dårligt vindue vi er i gang med, er jeg alligevel glad for at vores klub har takket nej til det næst højeste beløb for en spiller nogensinde. Havde jeg ikke set komme.
Justice for the 96! <3

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 22. aug, 2017 09:00

Sivi skrev:Trods det ligner et ret så dårligt vindue vi er i gang med, er jeg alligevel glad for at vores klub har takket nej til det næst højeste beløb for en spiller nogensinde. Havde jeg ikke set komme.
Husk nu lige, at det var £82m (i fire rater) + £36m i urealistiske add ons

Nu forestår en anseelig opgave for Klopp med at integrere Cou igen. Som fan håber man selvfølgelig på, at vi får den gamle Cou at se igen - og mon ikke VM hjælper lidt på motivationen. Men uanset, om han så leverer en sæson af Suarez'ke 2013/14-dimensioner, så bliver det ikke det samme igen.

Hele det uskønne spil, hvor hans lejr fodrer Sky Sport med oplysninger om, at hans forhold til Klopp var dårligt, at de andre spillere sagtens kunne forstå ham og bla bla bla. Den er svær at glemme - også selvom han "kun" er 25 år.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 22. aug, 2017 11:31

Carra mener at hvis ikke Liverpool har haft sådan et dårligt vindue, så kunne et salg af Coutinho have været muligt.

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/8/ ... -coutinho/

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 22. aug, 2017 11:35

Ser ud til, at Coutinho er ved at acceptere omstændighederne og lige så stille klargør hans vej tilbage i truppen.

Kloppite

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 22. aug, 2017 13:36

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 06221.html

Coutinho er efter sigende klar til at holde en samtale med klubben, hvis luften kan blive renset. Det manglende da også bare. Håber han kommer med en stor, oprigtig offentlig undskyldning.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 22. aug, 2017 13:39

Aggerdoo skrev:http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 06221.html

Coutinho er efter sigende klar til at holde en samtale med klubben, hvis luften kan blive renset. Det manglende da også bare. Håber han kommer med en stor, oprigtig offentlig undskyldning.
Han skal ned på knæ og sige be, be, be 100 gange ;)

Det bliver spændende at følge de næste uger. Hvordan tager fansene i mod ham? Klopp? Pressen? osv.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 22. aug, 2017 13:43

Tror ikke det bliver noget problem, han har reelt set ikke gjort noget forkert "endnu" udover at indgive en transfer request.

Han har spillet de preseson kampe han var med til og hans "ryg problem" startede før barca afgav det første bud.

Klopp har sagt at hans medical staff bekræfter han ikke træner med første holdet pga en skade men han er på melwood hverdag til genoptræning.

Tror virkelig ikke det bliver noget problem.

manden har ikke selv sagt noget men det er igennem familie og venner som lystigt hat udtalt sig til pressen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 22. aug, 2017 14:38

Wormie skrev:Tror ikke det bliver noget problem, han har reelt set ikke gjort noget forkert "endnu" udover at indgive en transfer request.

Han har spillet de preseson kampe han var med til og hans "ryg problem" startede før barca afgav det første bud.

Klopp har sagt at hans medical staff bekræfter han ikke træner med første holdet pga en skade men han er på melwood hverdag til genoptræning.

Tror virkelig ikke det bliver noget problem.

manden har ikke selv sagt noget men det er igennem familie og venner som lystigt hat udtalt sig til pressen.
Ifølge flere medier har han da meddelt klubben, at han ikke ønsker at spille for Liverpool FC igen. Helt uskyldig er han ikke.

Besvar