10 - Philippe Coutinho
Re: 10 - Philippe Coutinho
Ifølge den spanske journalist Guillem Balague (med en noget flosset troværdighed) er Barca ikke længere ude efter Coutinho. Jeg har svært ved at tro, at vi har hørt det sidste i denne sag, men det må da gerne være sandt.
Jeg tvivler også på nogen som helst virkning, de fleste spillere kan vel for pokker forstå LFC´s ageren, det er ikke kun LFC der ville have handlet sådan, Dortmund gør det med selvsamme køber, men alle topklubber havde gjort det samme er jeg overbevist om. Ikke nok med LFC handler som forventet, køber byder jo fandme langt under markedsprisen, okay hvis han havde 1-1,5 år tilbage kunne de byde sådan, men nu fremstår de bare som det de er som jeg ser barcelona som klub, usle gemene forbrydere.
Og skrev det forleden, barca kommer ikke i top 2 dernede i år, forsvaret sejler som LFC´s på en elendig dag, angrebet er væk(i overført betydning) mystisk nok, træneren er så også væk inden nytår, men det er en sidenote. Den klub sejler bare, i looooove it
Fremover bør en transfer request, hvis det ender med salg, koste 12-18 mdr løn, til klubben han har kontrakt med, hvis det ikke ender med salg 6 mdr løn. Så kan de forkælede rent boys lære det....Men fifa/uefa gør det de er bedst til......Nul og niks, ud over at skumme fløden

Og skrev det forleden, barca kommer ikke i top 2 dernede i år, forsvaret sejler som LFC´s på en elendig dag, angrebet er væk(i overført betydning) mystisk nok, træneren er så også væk inden nytår, men det er en sidenote. Den klub sejler bare, i looooove it

Fremover bør en transfer request, hvis det ender med salg, koste 12-18 mdr løn, til klubben han har kontrakt med, hvis det ikke ender med salg 6 mdr løn. Så kan de forkælede rent boys lære det....Men fifa/uefa gør det de er bedst til......Nul og niks, ud over at skumme fløden

Verden er smask fuld af hyklere....
Paul Joyce rammer hovedet på sømmet:
It may not be until the window closes but at some point it'll dawn on Coutinho precisely what has slipped through his fingers:
A move to Barcelona almost certainly, the affection of some fans and if matters continue as they are, his status as talisman.
It may not be until the window closes but at some point it'll dawn on Coutinho precisely what has slipped through his fingers:
A move to Barcelona almost certainly, the affection of some fans and if matters continue as they are, his status as talisman.
Nogen der ved om Coutinho træner med?
Har ikke kunne finde noget nogle steder, så antager han stadig er for 'skadet' til at træne?
Har ikke kunne finde noget nogle steder, så antager han stadig er for 'skadet' til at træne?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Har de opgivet
I sidste uge var 'de tæt' på Coutinho - ifølge Sport og Mundo
Mit had til den klub stiger og stiger efter hvert transfervindue.

I sidste uge var 'de tæt' på Coutinho - ifølge Sport og Mundo

Mit had til den klub stiger og stiger efter hvert transfervindue.
Så vidt jeg kan forstå, træner han ikke med og er officielt stadig rygskadet.MP skrev:Nogen der ved om Coutinho træner med?
Håber snart han erkender sit nederlag og optræder på træningsbanen igen. Forhåbentlig er han med mod CityAggerdoo skrev:Så vidt jeg kan forstå, træner han ikke med og er officielt stadig rygskadet.MP skrev:Nogen der ved om Coutinho træner med?
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Trods det ligner et ret så dårligt vindue vi er i gang med, er jeg alligevel glad for at vores klub har takket nej til det næst højeste beløb for en spiller nogensinde. Havde jeg ikke set komme.
Justice for the 96! <3
Husk nu lige, at det var £82m (i fire rater) + £36m i urealistiske add onsSivi skrev:Trods det ligner et ret så dårligt vindue vi er i gang med, er jeg alligevel glad for at vores klub har takket nej til det næst højeste beløb for en spiller nogensinde. Havde jeg ikke set komme.
Nu forestår en anseelig opgave for Klopp med at integrere Cou igen. Som fan håber man selvfølgelig på, at vi får den gamle Cou at se igen - og mon ikke VM hjælper lidt på motivationen. Men uanset, om han så leverer en sæson af Suarez'ke 2013/14-dimensioner, så bliver det ikke det samme igen.
Hele det uskønne spil, hvor hans lejr fodrer Sky Sport med oplysninger om, at hans forhold til Klopp var dårligt, at de andre spillere sagtens kunne forstå ham og bla bla bla. Den er svær at glemme - også selvom han "kun" er 25 år.
-
Carra mener at hvis ikke Liverpool har haft sådan et dårligt vindue, så kunne et salg af Coutinho have været muligt.
http://www.liverpool.no/nyheter/2017/8/ ... -coutinho/
http://www.liverpool.no/nyheter/2017/8/ ... -coutinho/
Ser ud til, at Coutinho er ved at acceptere omstændighederne og lige så stille klargør hans vej tilbage i truppen.
Kloppite
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 06221.html
Coutinho er efter sigende klar til at holde en samtale med klubben, hvis luften kan blive renset. Det manglende da også bare. Håber han kommer med en stor, oprigtig offentlig undskyldning.
Coutinho er efter sigende klar til at holde en samtale med klubben, hvis luften kan blive renset. Det manglende da også bare. Håber han kommer med en stor, oprigtig offentlig undskyldning.
-
Han skal ned på knæ og sige be, be, be 100 gangeAggerdoo skrev:http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 06221.html

Det bliver spændende at følge de næste uger. Hvordan tager fansene i mod ham? Klopp? Pressen? osv.
Tror ikke det bliver noget problem, han har reelt set ikke gjort noget forkert "endnu" udover at indgive en transfer request.
Han har spillet de preseson kampe han var med til og hans "ryg problem" startede før barca afgav det første bud.
Klopp har sagt at hans medical staff bekræfter han ikke træner med første holdet pga en skade men han er på melwood hverdag til genoptræning.
Tror virkelig ikke det bliver noget problem.
manden har ikke selv sagt noget men det er igennem familie og venner som lystigt hat udtalt sig til pressen.
Han har spillet de preseson kampe han var med til og hans "ryg problem" startede før barca afgav det første bud.
Klopp har sagt at hans medical staff bekræfter han ikke træner med første holdet pga en skade men han er på melwood hverdag til genoptræning.
manden har ikke selv sagt noget men det er igennem familie og venner som lystigt hat udtalt sig til pressen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Ifølge flere medier har han da meddelt klubben, at han ikke ønsker at spille for Liverpool FC igen. Helt uskyldig er han ikke.Wormie skrev:Tror ikke det bliver noget problem, han har reelt set ikke gjort noget forkert "endnu" udover at indgive en transfer request.