21 - Lucas Leiva

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Surf » torsdag, 15. nov, 2012 22:36

Daniel Pacheco ‏@dani37pacheco
Happy to see my friend @LucasLeiva87 back in training today. We missed him a lot and its so good to have him back. Parabens amigo :):)

Jeg glæder mig til at se, om det kan have en god indflydelse på vores forsvars organisation og præstation i det hele taget. Jeg håber det virkelig. Og lad os så få Lucas tilbage for good.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 15. nov, 2012 23:20

Uhh, det bliver helt fantastisk at få ham tilbage. Tror Allan bliver en dobbelt så god spiller, når han bliver rykket længere frem, og har en bag sig til at rydde op.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 16. nov, 2012 02:00

Lad os nu se, hvilket niveau han overhovedet har. Det er snart et året siden, han rigtig har spillet nu.
Best in the world at everything I do.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » fredag, 16. nov, 2012 06:52

Alex Brockins skrev:Lad os nu se, hvilket niveau han overhovedet har. Det er snart et året siden, han rigtig har spillet nu.
Ja, enig. Det er i samme boldgade, som når man tror, at alt ændrer sig, når vi når til januar, pga. transfervinduet.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 16. nov, 2012 08:14

Umenneskeligt pres på Lucas. Læser man med på eksempelvis rawk, så har Lucas jo i sin skadesperiode udviklet sig til en mellemting mellem Zidane, Makalele og Beckenbauer.

Lucas skal have tid. Rammer han ved udgangen af denne sæson sit niveau fra 2011 vil jeg være lidt overrasket, men stærkt tilfreds.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 16. nov, 2012 08:24

Det bliver rart at få Lucas tilbage. Alene af den grund, det vil frigøre Joe Allen, således Joe Allen kan koncentrere sig om det han er bedst til.

Lucas skal vi dog ikke forvente vil være i omdrejninger som før skaden. Han vil først være i rigtige omdrejninger når næste sæson starter, hvor han kan komme op på hans tidligere niveau. Xavi havde lignende skader tidligt i karrieren, og det tog også ca. 6 måneder fra han atter var spilleklar, til han var tilbage på det tidligere niveau.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » fredag, 16. nov, 2012 11:20

Ikke for at gå off topic, men i har sikkert hørt navnet Jack Wilshere, der var ude i halvandet år, og den første kamp han spiller når han kommer tilbage, da spiller han sit livs halvleg? Der behøver ikke at gå 1 år før han er på sit gamle niveau, det kan også være der blot går to kampe, da han kun har siddet ude med en fiber de sidste pr måneder, og ikke en alvorlig skade. Så rolig gutter.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » fredag, 16. nov, 2012 11:32

Præcis. Der er ingen der aner hvad Lucas kommer til at levere når han kommer tilbage - men der er stadig ingen tvivl om at han er den ubetinget bedste deciderede defensive midt i klubben og at hans tilbagekomst vil frigive Allan fra den rolle, hvorpå han så vil kunne komme længere frem og virkelig gøre det han kan - nemlig at styre det hurtige pasningspil fra midtbanen.

Så hvad enten Lucas kommer tilbage med det verdensklassespil han leverede inden hans første skade, eller om han skal bruge en del kampe eller et halvt år på at finde nogenlunde tilbage til et niveau der ligner, så vil det være en kæmpe styrke af holdet.

Jeg fatter stadig ikke at vi ikke har andre "skraldemænd" i truppen. Det er så brandvigtigt for at de mere offensivt orienterede midtbanespillere kan tage de chancer der er nødvendige for at tikitaka stilen skal fungere.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » fredag, 16. nov, 2012 12:53

Alex Brockins skrev:Lad os nu se, hvilket niveau han overhovedet har. Det er snart et året siden, han rigtig har spillet nu.
Ja det er ikke til at vide hvor han står. Men idet han rent faktisk var helt klar for et par måneder tilbage, tror jeg har en positivt betydning ift. hvis han rent faktisk havde været ude et helt år. Så jeg har forhåbninger om, at vi måske ikke skal vente helt til næste sæson, før vi ser hans topniveau.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

AllanShore

Indlæg af AllanShore » fredag, 16. nov, 2012 19:41

Ma Captain skrev:Ikke for at gå off topic, men i har sikkert hørt navnet Jack Wilshere, der var ude i halvandet år, og den første kamp han spiller når han kommer tilbage, da spiller han sit livs halvleg? Der behøver ikke at gå 1 år før han er på sit gamle niveau, det kan også være der blot går to kampe, da han kun har siddet ude med en fiber de sidste pr måneder, og ikke en alvorlig skade. Så rolig gutter.
Men i kampen mod United var han til gengæld rystende ringe.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » lørdag, 17. nov, 2012 15:22

@ Shore

Lidt ustabile kampe skal han da have lov til efter halvandet års fravær.. Desuden var den kamp også mod de "mægtige" ;)
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » søndag, 18. nov, 2012 16:54

Lad os nu se, om han kan komme på holdet.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 23. nov, 2012 16:22

Han har spillet kamp for u21 holdet i dag. Hans indsats blev rost i pausen. Jeg så kun lige pauseanalysen, og der mente de, at man nærmest ikke kunne se, han havde været væk. Det er et godt tegn, selvom niveauet ikke kan sammenlignes med førsteholdet.

Jeg kan næsten ikke vente til han er tilbage på førsteholdet og i fulde omdrejninger. Bare at have ham til rådighed igen må give et kæmpe boost til resten af truppen.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 23. nov, 2012 17:31

Så sandt som det er sagt Aarhus, og det vil forhåbentligt sende Allen længere frem på banen, så vi kan se lidt flere offensive forcer fra ham samtidig med, at Lucas kan binde forsvaret og midtbanen sammen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » torsdag, 29. nov, 2012 12:42

Kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig til vi har messias tilbage.
Billede

Besvar