Kære søde og rare Fribytter jeg tager med glæde igen offerrollen/klovnerollen/kasserollen, nu skriver jeg det til dig igen(men sidste gang). Jeg har I-K-K-E brugt Lucas´alder som argument for at han ikke er fremtidens mand, og det var altså I-K-K-E. Jeg gentager, jeg mener ganske enkelt ikke at han er G-O-D nok, og det var altså I-K-K-E G-O-D nok. Du må jo læse hvad jeg skriver, i stedet for at plukke lidt ud hist og her, efter for godt befindende.Fribytter skrev:Xavi er da ikke defensiv midt. Det er Joe Allen i øvrigt heller ikke. Og Makélelé var jo et eksempel på en begrænset offensiv spiller. Han blev solgt fra Real Madrid, fordi han blev kritiseret for det samme, som du kritiserer Lucas for. Derfor "hang" jeg mig i ham. Hovedløst at du nævner ham som en bedre spiller end Lucas, når du med bedre mener bedre offensivt.L4 skrev: Selvfølgelig Xavi og Enoh(hvis det staves sådan). Grunden til at jeg nævner Makelele var egentlig fordi at du hang dig meget i ham og Senna kom med fordi han er lidt samme type og et eksempel på hvad vi har brug for. Herefter nævner jeg nutidige spillere, som jeg mener kunne være bedre end Lucas. Om de er ældre end Lucas eller ej har jeg egentlig aldrig brugt som argument, det eneste jeg har påtalt er at jeg ikke mener at Lucas er fremtidens mand i LFC, ikke pga hans alder, men fordi han simpelthen ikke er god nok med eller uden bold.
Om Kvist har udviklet sig i Stuttgart eller ej, så har han helt sikkert på landsholdet, og vil helt sikkert gerne bytte ham for Lucas, any day.
P.S. Husk IGNORE-knappen
PP.SS. beklager stavefejlene med navnene, jeg har været syg længe
Du skrev, at Kvist havde udviklet sig i Stuttgart. Kvist er 27 år. Hvorfor kan Lucas ikke udvikle sig endnu mere, når nu du selv tidligere har medgivet, at Lucas er blevet bedre?
Og hvorfor figurerer Enoh på begge lister?
Og du bruger implicit alder som argument, når du skriver, at Lucas ikke er fremtidens mand. Hvis du havde skrevet, at Lucas pt. var dårligere end en given spiller, så gav det mere mening at fremhæve spillere sidst i 20'erne som bedre. Men det gjorde du ikke.
Du er i øvrigt velkommen til at søge offerrollen endnu mere. Det tydeliggør dog bare, at du egentlig kun ønsker at fremprovokere emotionelle svar fra andre brugere.
mht. offensive kvaliteter på midtbanespilleren foran vores forsvar(pladsen kaldes jo alt muligt. bageste midt, def.midt, styrende midt osv osv osv osv osv osv alt efter hvad der smager bedst), så læs igen hvad jegOGSÅ tidliger har skrevet, om de kvaliteter jeg mener vi skal bruge, og som jeg ikke mener Lucas mestre. De kvaliteter passer på de spillertyper jeg har nævnt, og IGEN læs nu det hele.
Hr. Fribytter jeg ved ikke om du er politiker, men du virker som om du har en finger indenfor branchen, herligt at du ikke bare lader en god diskussion "dø", men vi skal også nå at diskutere Carroll, Adam, Henderson, Suarez, Downing og alle de andre. Jeg synes at det er OK at du er tosset med Lucas, det er jeg som du har gættet ikke og har prøvet at argumentere derfor, og som det kendte ordsprog siger: "du får ret og som man råber af æblet så falder det ikke langt foran eget glashus på to torsdage."

...og mht. Joe Allen, så kan han spille i hele "motorrummet", og han bruger hele "motorrummet"