45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 31. jul, 2015 09:28

Det er kold business. Ikke andet. Balotelli fik en chance, han greb den ikke. Han er færdig i en topklub.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 31. jul, 2015 09:34

Hr. Drejer skrev:Det er kold business. Ikke andet. Balotelli fik en chance, han greb den ikke. Han er færdig i en topklub.
Ok jeg vidste ikke, det var på den måde man viste det på. Faktisk synes jeg ikke rigtig Balo har fået chancen, som andet end BR's scapegoat.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 31. jul, 2015 11:34

Jeg føler sgu også med ham. Selvom jeg er enig i, at han ingen fremtid har i klubben, så ved jeg ikke, hvad ligner at fryse ham ud. Balotellis ophold var dømt til at mislykkes, og det var tydeligt mere eller mindre fra starten, at Rodgers ingen fidus havde til ham - tværtimod blev han altid brugt som en undskyldning for dårlige resultater.

Jeg håber alt godt for Balotelli fremover, og han først og fremmest finder en klub, hvor han kan kickstarte sin karriere. Han virker på alle måder som en sympatisk og humoristisk person - hvilket Pirlo også har bekræftet med sine udtalelser om, at man ikke møder en rarere person end ham.
Liverpool Football Klopp

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 31. jul, 2015 11:37

AndreasN skrev:Jeg føler sgu også med ham. Selvom jeg er enig i, at han ingen fremtid har i klubben, så ved jeg ikke, hvad ligner at fryse ham ud. Balotellis ophold var dømt til at mislykkes, og det var tydeligt mere eller mindre fra starten, at Rodgers ingen fidus havde til ham - tværtimod blev han altid brugt som en undskyldning for dårlige resultater.

Jeg håber alt godt for Balotelli fremover, og han først og fremmest finder en klub, hvor han kan kickstarte sin karriere. Han virker på alle måder som en sympatisk og humoristisk person - hvilket Pirlo også har bekræftet med sine udtalelser om, at man ikke møder en rarere person end ham.
Sympatisk ?. Holdspiller ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 31. jul, 2015 11:58

Undskyld, jeg glemte lige, at du kendte ham, Kelly. Jeg har aldrig opfattet ham som andet end en yderst sympatisk person, og jeg har heller aldrig læst, han skulle være andet. Tværtimod.

Og jeg har ikke skrevet, at han var en holdspiller.
Liverpool Football Klopp

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 31. jul, 2015 12:31

Oomph242 skrev:
texy skrev:Helt enig. Det eneste, som jeg kan komme på, der kan ligge til grund for ikke at tage manden med er, at hans løn er baseret på, hvor meget han er involveret.

Jeg kan ikke mindes, at vi tidligere har frosset spillere ud på den måde, som vi har gjort under FSG og Rodgers. Men det er måske mig, der har en dårlig hukommelse?

EDIT: Men kan det også være et forsøg fra Rodgers' side på at ændre opfattelsen af hans person fra en venskabelig og tilgængelig træner til en langt mere autoritær type? Måske for at sætte sig mere i respekt overfor truppen, således at det rent faktisk betyder noget, når de får en opsang?
Jeg synes heller ikke, at kunne huske den slags mandskabsbehandling fra tidligere. hvis BR prøver, at få ændret opfattelsen af ham. Så forstår jeg ikke han vælger det svageste led, som alle i forvejen er efter.
Det giver sku da ingen overordnet respekt, at mobbe videre på andres efterladenskaber.
Det handler vel om at vælge spillere, som han ikke skal bruge længere (Borini får jo samme behandling), til at illustrere den nye hårdere linje. Hvis der ellers er tale om en ny og bevidst hårdere linje. Et eller andet sted fik Carroll jo en behandling, der godt kunne minde om den, som Balotelli får nu.
Senest rettet af texy fredag, 31. jul, 2015 12:32, rettet i alt 1 gang.
Kloppite

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 31. jul, 2015 12:32

Hr. Drejer skrev:Det er kold business. Ikke andet. Balotelli fik en chance, han greb den ikke. Han er færdig i en topklub.
Er det ikke netop det, mange Liverpool-fans konstant jamrer op over - at klubben ikke bare er kold business?

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » fredag, 31. jul, 2015 13:24

Jeg er fuldstændig enig. Det er ikke måden at behandle en spiller på. Omend i mindre målestok, var det vel også måden Agger blev "hevet ud" på. Ja, og også Borini, som det bliver nævnt.

Nu er pengene jo rare, men jeg havde fortrukket at det var Sterling der havde fået den behandling. Han skabte trods alt unødig ballade for egen vindings skyld. Det har hverken Agger, Borini eller Balotelli gjort....mig bekendt. Vi ser jo selvfølgelig ikke alt hvad der sker bag kulisserne, men det virker besynderligt og jeg håber virkelig for Rodgers' egen skyld, at han ved hvad han laver. For slår Benteke ikke til og er Sturridge stadig plaget af sit skadeshelvede, står han med Lambert, Origi og Ings tilbage. Vel ikke et helt urealistisk scenarie....og så kommer han for alvorlig under pres, Hr. Rodgers.

Ingen over klubben....det gælder også for managers. Så kære Brendan. Nu er det sgu' med at holde tungen lige i munden.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 31. jul, 2015 13:40

Aggerdoo skrev:
Er det ikke netop det, mange Liverpool-fans konstant jamrer op over - at klubben ikke bare er kold business?
Jo. Fodbold er den rå kapitalismens sidste bastion. Der er ingen plads til mormor sentimalitet. Det er business as usual. Og for min skyld må vi gerne vise mere kynisme - både på og udenfor banen.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 31. jul, 2015 13:57

Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:
Jo. Fodbold er den rå kapitalismens sidste bastion. Der er ingen plads til mormor sentimalitet. Det er business as usual. Og for min skyld må vi gerne vise mere kynisme - både på og udenfor banen.
Fodbold er den rå kapitalismes sidste bastion? Det er muligt, at det er en flot sætning, men det er da helt uhyggeligt, så forkert den er.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 31. jul, 2015 13:59

nrg skrev:Jeg er fuldstændig enig. Det er ikke måden at behandle en spiller på. Omend i mindre målestok, var det vel også måden Agger blev "hevet ud" på. Ja, og også Borini, som det bliver nævnt.

Nu er pengene jo rare, men jeg havde fortrukket at det var Sterling der havde fået den behandling. Han skabte trods alt unødig ballade for egen vindings skyld. Det har hverken Agger, Borini eller Balotelli gjort....mig bekendt. Vi ser jo selvfølgelig ikke alt hvad der sker bag kulisserne, men det virker besynderligt og jeg håber virkelig for Rodgers' egen skyld, at han ved hvad han laver. For slår Benteke ikke til og er Sturridge stadig plaget af sit skadeshelvede, står han med Lambert, Origi og Ings tilbage. Vel ikke et helt urealistisk scenarie....og så kommer han for alvorlig under pres, Hr. Rodgers.

Ingen over klubben....det gælder også for managers. Så kære Brendan. Nu er det sgu' med at holde tungen lige i munden.
Jeg kan ikke forklare hvorfor. Men jeg har en eller anden tro på, at Ings ender med at blive et rigtigt positivt bekendtskab for os Liverpool fans. Hvis han får chancen, så tror jeg, at han kan bide sig fast.

Men det skal siges, at den slags fornemmelser sidder jeg altid med i forhold til en eller flere spillere lige før en ny sæson. Før eller siden melder hverdagens kedelige realisme sig igen :D
Kloppite

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » fredag, 31. jul, 2015 14:28

Det er forskellen mellem søndag og mandag morgen Texy ;)

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 31. jul, 2015 14:56

Aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:
Fodbold er den rå kapitalismes sidste bastion? Det er muligt, at det er en flot sætning, men det er da helt uhyggeligt, så forkert den er.
Tak. Sætning er flot og sand.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » fredag, 31. jul, 2015 15:01

Aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:
Aggerdoo skrev:
Ja hvad mon de tænker på Wallstreet, nå de læser den kommentar?! :lol:
Jeg synes det er en kedelig tendens, vi efterhånden har set nogle gange, at klubben / BR handler på denne måde. Det kan sq godt være, at det her handler om penge, det er vel ikke lige den mandskabsbehandling, man normalt ville forbinde ned TLW... Jeg må indrømme, at jeg er helt vild med Balo, og jeg mener ikke han har fortjent at blive sparket til, mens han er længst nede. Jeg ved naturligvis ikke en flyvende fis om hvad der foregår bag kulisserne, men imø har han opført sig eksemplarisk i sin Liverpool tid, og den behandling der er bare ikke i orden.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 31. jul, 2015 16:22

Hvorimod Suarez, Borini, Torres, Sterling er noget andet ?

Syntes klubben opføre sig ufatteligt ringe overfor Balotelli og nej, jeg mener absolut ikke han fik en chance ordentligt.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Besvar