Martin E skrev:Jeg er ikke nervøs vi ar folk som kan gå ind og levere, nu er det jo ikke en Alonso eller mascherano type der er skadet. Spearing kan godt gå ind og levere.

Martin E skrev:Jeg er ikke nervøs vi ar folk som kan gå ind og levere, nu er det jo ikke en Alonso eller mascherano type der er skadet. Spearing kan godt gå ind og levere.
Hvor er det bare sandt, hans psyke må simpelthen være 12 på 12 skalaen, de fleste var enten knækket, eller indgivet transfer request. Masch regner jeg som verdens bedste på sin position, og til hans arbejde. Lucas nærmer sig hans niveau i den poistion, og er tilmed begyndt at lave raids af og til. Nu han er blevet accepteret i LFC, og har fået overskud til disse raids.Callesen skrev:Lucas´ psykiske styrke må være rigtig stor. Bare se på hvad der er sket med ham de sidste par år. Hvor mange andre ville ikke være skredet og fundet sig en anden klub, hvis man blev svinet til hver gang man vandt en tackling? Lavede en aflevering? et frispark? En fejl aflevering? Ja, bare blev nævnt som mulig starter de første 2-3 år fik folk til at flippe ud.
Jeg er sikker på han nok skal komme igennem det og vende tilbage. Psykisk bliver det ikke noget problem for ham, det har jeg svært ved at tro på. Det har han bevist for os. Så er det bare om operationen går godt osv samt genoptræningen.
Vel nok min yndlingsspiller i truppen de sidste par år. For fanden det er træls.
Ja. Det er virkelig bemærkelsesværdigt. Mindre bemærkelsesværdigt, men stadig lidt af en øjenåbner (måske) er, at Tioté eller Song ikke ekscellerer indenfor bestemte kategorier. Jeg havde måske troet, at sådan et par kraftkarle ville dominerer en eller anden kategori, men det er ikke tilfældet - bortset fra at Tioté måske er stukket lidt af, hvad angår interceptions. Jeg gad dog godt se en opdateret sammenligning, der medtager de sidste to runder.AJ skrev:Shit, Fribytter. Det er jo helt vildt. 288 minutter per loss of possession i Lucas' tilfælde. Den næstbedste af dem der sammenlignes med er Karl Henry med 95. Det er godt nok en signifikant forskel.
Me too. Without a doubt!Aarhus skrev:Min næste Liverpool trøje bliver uden tvivl med Lucas på ryggen.
“In July 2007, a young lad knocked at my door and asked for my autograph. I gave him a signed jersey of mine and he left. The next day i was surprised to see the lad train for us . From then on he has become hugely important for us, its now time for me to get his autograph.”
— Steven Gerrard on Lucas Leiva.
Detver fandme klasse sagtArda skrev:Me too. Without a doubt!Aarhus skrev:Min næste Liverpool trøje bliver uden tvivl med Lucas på ryggen.
“In July 2007, a young lad knocked at my door and asked for my autograph. I gave him a signed jersey of mine and he left. The next day i was surprised to see the lad train for us . From then on he has become hugely important for us, its now time for me to get his autograph.”
Hvor er det citat fra? Det er klasse....Lucas har været vores bedste/mest stabile gennem de sidste mange måneder...ja faktisk tilbage fra da de to amerikanere kom...LFC Søren skrev:Detver fandme klasse sagtArda skrev:Me too. Without a doubt!Aarhus skrev:Min næste Liverpool trøje bliver uden tvivl med Lucas på ryggen.
ENDELIG fik han sin velfortjente hymne. Og du har helt ret; den er virkelig, virkelig fed.