45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Bojangles
Alder: 46

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Bojangles » torsdag, 23. jul, 2015 12:35

STMO skrev:Kan man forestille sig Benteke-Balotelli sammen i en eller anden konstellation?
Jeg kunne sagtens forestille mig det. Balotelli er virkelig god til at tage bolden til sig og sætte en mand eller to. Han er måske ikke verdens hurtigste, men han er blandt de bedste til at holde andre spillere væk fra den bold han har fat i. Han har også et godt blik for sine medspillere, selvom han til tider vælger at lade være med at bruge det. Men med to så brølstærke spillere oppe foran, så vil jeg som forsvarsspiller ikke være glad. Specielt fordi de begge har et godt skud og god teknik.

Derudover, så er Balotelli rigtig god til at tilrage sig frispark, og en god dødboldssituation med Benteke, Balotelli, Skrtel og Sakho til at få den i mål, så vil det være meget svært for modstanderne at dække op for.

Men jeg tvivler på det sker. Desværre tror jeg ikke Balotelli får chancen. Hvis han bliver i klubben, tror jeg desværre han kommer til at spille sidsteviolin. Men tror han bliver solgt. Selvom jeg er sikker på at han sagtens kunne blive en stor succes for os i den kommende sæson.

YNWA

Indlæg af YNWA » torsdag, 23. jul, 2015 23:17

Bojangles skrev:
STMO skrev:Kan man forestille sig Benteke-Balotelli sammen i en eller anden konstellation?
Jeg kunne sagtens forestille mig det. Balotelli er virkelig god til at tage bolden til sig og sætte en mand eller to. Han er måske ikke verdens hurtigste, men han er blandt de bedste til at holde andre spillere væk fra den bold han har fat i. Han har også et godt blik for sine medspillere, selvom han til tider vælger at lade være med at bruge det. Men med to så brølstærke spillere oppe foran, så vil jeg som forsvarsspiller ikke være glad. Specielt fordi de begge har et godt skud og god teknik.

Derudover, så er Balotelli rigtig god til at tilrage sig frispark, og en god dødboldssituation med Benteke, Balotelli, Skrtel og Sakho til at få den i mål, så vil det være meget svært for modstanderne at dække op for.

Men jeg tvivler på det sker. Desværre tror jeg ikke Balotelli får chancen. Hvis han bliver i klubben, tror jeg desværre han kommer til at spille sidsteviolin. Men tror han bliver solgt. Selvom jeg er sikker på at han sagtens kunne blive en stor succes for os i den kommende sæson.
Havde faktisk også håbet at Balo fik chancen. Synes heller ikke det lyder helt ringe med en Balo-Benteke front :aliboronz8: Hvis han får en fair chance for at bevise sit værd, er jeg sikker på at han vil ende med at blive møg giftig og vigtig for holdet. Forstår virkelig ikke hvorfor LFC er så opsat på at få ham solgt. På sine gode dage er han en af verdens bedste, og han er endda kun 24 år, og derfor endda blive endnu bedre!
Håber så inderligt han bliver!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 23. jul, 2015 23:30

YNWA skrev: På sine gode dage er han en af verdens bedste, og han er endda kun 24 år, og derfor endda blive endnu bedre!
Dage, som i flertal? Ved ikke om han har haft bare en god i LFC, jeg så ikke kampen i så fald. Så længe BR er træner dur det ikke, som jeg ser det. Og foretrækker nu også klart BR fremfor Ballo, men det er en anden sag.

Ballo burde vide det vel snart er sidste chance, og ikke desto mindre går han vel max 5 km, lunter 1 km, og løber rimelig hurtigt 500 meter på en kamp af 90 min, med Ballo spille samtlige minutter. Og det er ikke noget jeg har læst, bare min fornemmelse.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hendo
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Indlæg af Hendo » mandag, 27. jul, 2015 11:11

Bojangles skrev:
He, ja måske Benteke indkøbet på besynderlig vis kan blive Balotellis chance? Det er faktisk ikke utænkeligt. Det er ikke så sandsynligt, han ligner en færdig mand i Liverpool, men helt usandsynligt er det vel ikke.

Et af mange mærkelige Liverpool indkøb (mht. Rodgers, spillestil osv. osv.) må man bare sige. Tror han havde været rigtig farlig og god som tredievalg, bagved en Suarez afløser og Sturridge i angrebshierarkiet. Sådan gik det ikke. Måske Benteke indkøbet i flere henseender kan blive hans mulighed.

Det ligner ikke et salg. Svært at se hvem der vil matche hans Liverpool lån. Det ligner endnu engang en af de handler der ender med at han bliver udlånt til en anden klub mens Liverpool betaler en del af lønnen og så evt. med en købsoption eller i hvis bølgerne går højt, en købsobligation efter et vist antal spillede kampe for den klub der lejer ham. Gætter på Napoli?
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

ElTorro

Indlæg af ElTorro » mandag, 27. jul, 2015 11:39

@Hendo: Intet er vel usandsynligt, nej. Jeg tror ikke, vi kommer af med ham i dette vindue, eftersom interessen udefra mildest talt virker fraværende. Derudover er Napoli vel kun interesserede, hvis de ender med at sælge Higuain? Det sker formentlig heller ikke, da Laurentiis angiveligt kræver omkring de (absurde) 500 millioner for ham. Men det er måske i virkeligheden helt okay, at Balotelli bliver, tænker jeg. Hvis han ikke føler, han har mere at vise Liverpool, og for den sags skyld resten af verden, kan han i princippet lige så godt indstille sin karriere. Manden skal virkelig se at komme i gang med at spille fodbold igen :flag5:

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 27. jul, 2015 11:55

ElTorro skrev:@Hendo: Intet er vel usandsynligt, nej. Jeg tror ikke, vi kommer af med ham i dette vindue, eftersom interessen udefra mildest talt virker fraværende. Derudover er Napoli vel kun interesserede, hvis de ender med at sælge Higuain? Det sker formentlig heller ikke, da Laurentiis angiveligt kræver omkring de (absurde) 500 millioner for ham. Men det er måske i virkeligheden helt okay, at Balotelli bliver, tænker jeg. Hvis han ikke føler, han har mere at vise Liverpool, og for den sags skyld resten af verden, kan han i princippet lige så godt indstille sin karriere. Manden skal virkelig se at komme i gang med at spille fodbold igen :flag5:
Jeg tvivler også stærkt på, at vi får ham solgt. Hvis vi er heldige får vi ham udlejet, hvis han ellers gider et lejeophold. Det er skidt for Balotelli, for han får med garanti ikke flere chancer i Liverpool. Vi har simpelthen for mange andre, der helt sikkert skal have chancen for at vise lidt, før det kan blive Balotelli's tur. Det er også skidt for Liverpool, da vi kommer til at betale løn for en spiller, der reelt kommer til at fungere som tilskuer, og da vi derudover går glip af en eller anden form for transfersum.

Tror, at vi har fået vores egen Bendtner her. Han sætter sig på tribunen og hæver lønnen, da hans sportslige ambitioner og sult efter at vise noget på banen ikke er så markant længere. Hvis han ikke kan hente en løn, der matcher hans nuværende i en anden klub, så kan jeg ikke rigtigt bebrejde ham noget, selvom jeg da godt kan undre mig lidt over, hvis han bare accepterer, at han ikke skal spille fodbold i en sæson.
Kloppite

texy

Indlæg af texy » mandag, 27. jul, 2015 13:00

Synes, at klubben opfører sig lidt mærkeligt i forhold til Balotelli.

http://metro.co.uk/2015/07/27/liverpool ... s-5314357/
Kloppite

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » mandag, 27. jul, 2015 13:43

Blev den ikke brugt til et interview med lallana, hvor han nævner de tre spillere på billedet?

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » mandag, 27. jul, 2015 13:48

Mazter81 skrev:Blev den ikke brugt til et interview med lallana, hvor han nævner de tre spillere på billedet?
Jo Firmino bliver også nævnt, men det har nok ikke været muligt at finde et billede, hvor lige netop de fire figurerer. Kan ikke forstå at der bliver gjort et nummer ud af det, når det netop henviser til Lallanas interview.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 28. jul, 2015 16:10

Billede

Ny striker på vej, og bedre attitude der giver ALT for Liverpool 15/16 sæsonen? Lad os håbe på det sker. God backup end Borini eller Lambert. Evt som makkerskab til nu Benteke eller Sturridge.... Selvom det giver svære betingelser for WB, midtbanen der skal lave en del løb frem og tilbage af banen. :music:

4-4-2 eller 3-5-2 som begge kan bruges som supplement til den BR 4-3-3 fra Preseason, hvor BR foretrækker Hendo og Milner, som drivkraften på midtbanen. to alsindige og offensive backs. CB får en stor opgave i møde, som nok bliver Skrtel og Sakho. Og to mandsangreb giver nok en Wings- plads til Firmino eller Lallana. Da Coutinho nok bliver tiltænkt en 10'er plads bagved...

(Men lad os se, når sæsonen er igang i August.) :army7:
You'r Never Walk Alone. ///

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 30. jul, 2015 23:43

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 28754.html

På alle måder en pinlig farce omkring Balotellis ophold i klubben.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 31. jul, 2015 00:06

Aggerdoo skrev:http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 28754.html

Scapegoat!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 31. jul, 2015 06:58

Oomph242 skrev:

Scapegoat!
Det er en sørgelig måde at behandle sine ansatte på.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy

Indlæg af texy » fredag, 31. jul, 2015 08:39

Emmy skrev:
Oomph242 skrev:

Scapegoat!
Helt enig. Det eneste, som jeg kan komme på, der kan ligge til grund for ikke at tage manden med er, at hans løn er baseret på, hvor meget han er involveret.

Jeg kan ikke mindes, at vi tidligere har frosset spillere ud på den måde, som vi har gjort under FSG og Rodgers. Men det er måske mig, der har en dårlig hukommelse?

EDIT: Men kan det også være et forsøg fra Rodgers' side på at ændre opfattelsen af hans person fra en venskabelig og tilgængelig træner til en langt mere autoritær type? Måske for at sætte sig mere i respekt overfor truppen, således at det rent faktisk betyder noget, når de får en opsang?
Kloppite

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 31. jul, 2015 08:59

texy skrev:
Emmy skrev:
Oomph242 skrev:

Scapegoat!
Helt enig. Det eneste, som jeg kan komme på, der kan ligge til grund for ikke at tage manden med er, at hans løn er baseret på, hvor meget han er involveret.

Jeg kan ikke mindes, at vi tidligere har frosset spillere ud på den måde, som vi har gjort under FSG og Rodgers. Men det er måske mig, der har en dårlig hukommelse?

EDIT: Men kan det også være et forsøg fra Rodgers' side på at ændre opfattelsen af hans person fra en venskabelig og tilgængelig træner til en langt mere autoritær type? Måske for at sætte sig mere i respekt overfor truppen, således at det rent faktisk betyder noget, når de får en opsang?
Jeg synes heller ikke, at kunne huske den slags mandskabsbehandling fra tidligere. hvis BR prøver, at få ændret opfattelsen af ham. Så forstår jeg ikke han vælger det svageste led, som alle i forvejen er efter.
Det giver sku da ingen overordnet respekt, at mobbe videre på andres efterladenskaber.

Besvar