Jeg kunne sagtens forestille mig det. Balotelli er virkelig god til at tage bolden til sig og sætte en mand eller to. Han er måske ikke verdens hurtigste, men han er blandt de bedste til at holde andre spillere væk fra den bold han har fat i. Han har også et godt blik for sine medspillere, selvom han til tider vælger at lade være med at bruge det. Men med to så brølstærke spillere oppe foran, så vil jeg som forsvarsspiller ikke være glad. Specielt fordi de begge har et godt skud og god teknik.STMO skrev:Kan man forestille sig Benteke-Balotelli sammen i en eller anden konstellation?
Derudover, så er Balotelli rigtig god til at tilrage sig frispark, og en god dødboldssituation med Benteke, Balotelli, Skrtel og Sakho til at få den i mål, så vil det være meget svært for modstanderne at dække op for.
Men jeg tvivler på det sker. Desværre tror jeg ikke Balotelli får chancen. Hvis han bliver i klubben, tror jeg desværre han kommer til at spille sidsteviolin. Men tror han bliver solgt. Selvom jeg er sikker på at han sagtens kunne blive en stor succes for os i den kommende sæson.