Ja det eneste der er trættende ved det, er da at vi ikke fik det gjort. Selvfølgelig kan en klub som Liverpool, i Champions League, hente store spillere. Problemet er vel bare at vi ikke er villige til at tilbyde den løn der ofte følger med. Vi kan jo nemt sige at vi er interesseret, men når alt kommer til alt, så hentes der ikke spillere der skal have giga løn. Og disse spillere har trods alt ofte kvalitet derefter.AJ skrev:Det er jo slet ikke sikkert, at vi kunne få dem. Al den snak om alle mulige stjerner er ved at være trættende. Vi ved vel efterhånden, at vi har prøvet at få fat i spillere som Mkhitaryan, Costa, Willian og Alexis, men at det bare ikke er lykkedes.LFC-Aaby skrev:Det er helt til grin. For den milliard kunne vi have hente 3 kongespillere, som kunne være vores rygrad i mange år i fremtiden. Hummels, Vidal, Reus. Vi var millimeter fra at vinde ligaen og er nu i ChL. Det irriterer mig stadig. Vi er skudt langt tilbage i udviklingen.
15 - Daniel Sturridge
Re: 15 - Daniel Sturridge
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Præcis. Det er jo ikke fordi, at vi ikke har forsøgt at hente klassespillere. I sommers var vi ifølge Barrett og Pearce angiveligt også interesserede i Cavani og Falcao. Men vi er givetvis enten ikke sportsligt (Sanchez) eller økonomisk (Falcao) attraktive.AJ skrev:Det er jo slet ikke sikkert, at vi kunne få dem. Al den snak om alle mulige stjerner er ved at være trættende. Vi ved vel efterhånden, at vi har prøvet at få fat i spillere som Mkhitaryan, Costa, Willian og Alexis, men at det bare ikke er lykkedes.LFC-Aaby skrev:Det er helt til grin. For den milliard kunne vi have hente 3 kongespillere, som kunne være vores rygrad i mange år i fremtiden. Hummels, Vidal, Reus. Vi var millimeter fra at vinde ligaen og er nu i ChL. Det irriterer mig stadig. Vi er skudt langt tilbage i udviklingen.
Kritikken bør i stedet rettes mod, hvorvidt den række af spillere vi har købt er fejlcastet i forhold til det koncept vi praktiserer. Og måske også fejlcastet i forhold til manglende erfaring, hvis du spørger mig.
Dermed ikke sagt, at vi ikke skal forsøge os med at hente stjernespillere, da vi i nyere tid har været vidne til, hvilken effekt købet af Torres og Suarez har givet os. Men der hersker herinde, og blandt mange Liverpoolfans generelt, en opfattelse af, at vi slet ikke forsøger at hente topspillere til klubben. Dette mener jeg er langt fra sandheden.
-
Hvis de har tænkt sig, at fortsætte med samme type "forsøg". Så kan ledelsen lige så godt melde ud, at de ønsker, at klubben bliver en udviklingsklub. Hvis de ikke ændrer kursen nu hvor det har slået fejl en del gange, så mister jeg da en del tiltro til ledelsen. Enten ændrer man tilgangen til forhandlinger eller også ændrer man målsætning.Robbie_God_Fowler skrev:Dermed ikke sagt, at vi ikke skal forsøge os med at hente stjernespillere, da vi i nyere tid har været vidne til, hvilken effekt købet af Torres og Suarez har givet os. Men der hersker herinde, og blandt mange Liverpoolfans generelt, en opfattelse af, at vi slet ikke forsøger at hente topspillere til klubben. Dette mener jeg er langt fra sandheden.
Det er vel kun et spørgsmål om penge.AJ skrev:Det er jo slet ikke sikkert, at vi kunne få dem. Al den snak om alle mulige stjerner er ved at være trættende. Vi ved vel efterhånden, at vi har prøvet at få fat i spillere som Mkhitaryan, Costa, Willian og Alexis, men at det bare ikke er lykkedes.LFC-Aaby skrev:Det er helt til grin. For den milliard kunne vi have hente 3 kongespillere, som kunne være vores rygrad i mange år i fremtiden. Hummels, Vidal, Reus. Vi var millimeter fra at vinde ligaen og er nu i ChL. Det irriterer mig stadig. Vi er skudt langt tilbage i udviklingen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Ifølge vores eget udsagn, så tilbød vi da Sanchez flere penge, end Arsenal gjorde.
Vi har handlet dårligt ind - afgjort. Men jeg tror ikke, at vi mangler ambitioner. Jeg tror mere, at det er dem, der sidder ved forhandlingsbordet, den er gal med.
Vi har handlet dårligt ind - afgjort. Men jeg tror ikke, at vi mangler ambitioner. Jeg tror mere, at det er dem, der sidder ved forhandlingsbordet, den er gal med.
Liverpool Football Klopp
Nej vi tilbød 3 mio£ for Sanchez selv. Der har ikke været noget fremme omkring lønnen.AndreasN skrev:Ifølge vores eget udsagn, så tilbød vi da Sanchez flere penge, end Arsenal gjorde.
Hans kone ville hellere til London og bruge millionerne. Sådan noget kan vi ikke hamle op med.
Og med hensyn til at tiltrække de helt store stjerner er der kun to muligheder: luk op for lønningsposen eller lad være. Money rules.
Vi har så valgt at prøve med spillere niveauet under og se om vi kan gøre dem til færdige verdensstjerner. Det er en forbandet knivskarp kurs for det kan gå begge veje med succes eller fiasko. Denne sæson tegner klart til det sidste desværre.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis vi vil have de store stjerner, skal vi være villige til at betale Man C lønninger. Og det er vi ikke (vi = FSG). Vi må blot konstatere at Liverpool er en lille by i europæisk sammenhæng, og at den ligger i et udkantsområde. Det er overordentligt vanskeligt at tiltrække store stjerner til byen. Vi så det med Sanchez. Vi bød £3 M. mere end Arsenal, men han valgte Arsenal, og en medvirkende årsag var, at klubben ligger i London, og det tiltalte konen (og vel også ham selv). Fodboldstjerner i dag, har et image de skal pleje og passe, og de vil gerne ses de 'rigtige' steder, og deltage i de 'rigtige' sociale arrangementer.
Det har været en udfordring i lang tid for klubber, der ligger langt væk fra metropolerne. i slut 1990'erne talte man om det i Man U, hvor Beckham opholdte sig mere i London end i Manchester, og Ferguson var ude i medierne og kritiserer ham for alle hans udenoms gøremål.
Jeg tror vi har indset, at Liverpools geografiske placering ingen fordel er for at tiltrække de store stjerner, og den strategi vi har valgt skal også ses i det lys. FSG har valgt at satse på unge kommende stjerner - både hjemlige og udenlandske. Denne strategi er vanskelig, da det giver mulighed for flere transferfejl, end ved at købe etablerede spillere. Vi har valgt en anden strategi end Man C, men jeg tror ikke det skal forstås som om vi ikke er ambitiøse, men nok nærmere i erkendelse af at Liverpool ikke vil betale gigantiske transfersummer/lønninger, og at placeringen gør det vanskeligere at konkurrere med London, Paris, Madrid, Barcelona, Milano. Disse byer har flere ting at byde på, flere ting at bruge penge på osv. Husk på at vi taler om unge mennesker i 20'erne, som tjener en million om ugen, og de efterspørger noget helt andet end os almindelige dødelige, noget Liverpool by mangler.
Det har været en udfordring i lang tid for klubber, der ligger langt væk fra metropolerne. i slut 1990'erne talte man om det i Man U, hvor Beckham opholdte sig mere i London end i Manchester, og Ferguson var ude i medierne og kritiserer ham for alle hans udenoms gøremål.
Jeg tror vi har indset, at Liverpools geografiske placering ingen fordel er for at tiltrække de store stjerner, og den strategi vi har valgt skal også ses i det lys. FSG har valgt at satse på unge kommende stjerner - både hjemlige og udenlandske. Denne strategi er vanskelig, da det giver mulighed for flere transferfejl, end ved at købe etablerede spillere. Vi har valgt en anden strategi end Man C, men jeg tror ikke det skal forstås som om vi ikke er ambitiøse, men nok nærmere i erkendelse af at Liverpool ikke vil betale gigantiske transfersummer/lønninger, og at placeringen gør det vanskeligere at konkurrere med London, Paris, Madrid, Barcelona, Milano. Disse byer har flere ting at byde på, flere ting at bruge penge på osv. Husk på at vi taler om unge mennesker i 20'erne, som tjener en million om ugen, og de efterspørger noget helt andet end os almindelige dødelige, noget Liverpool by mangler.
http://www.liverpool.no/nyheter/frykter ... l-jul.aspx
Risiko for at Sturridge er ude indtil jul... Så vil han misse Crystal Palace (U), Ludogorets (U), Stoke (H), Leicester (U), Sunderland (H), Basel (H), Manchester United (U), Bournemouth (U) og Arsenal (H)
Fuck det vil pisse mig af. Tror også efterhånden er Rodgers er rasende. Mon Sturridge kunne have gjort noget ved det selv?
Risiko for at Sturridge er ude indtil jul... Så vil han misse Crystal Palace (U), Ludogorets (U), Stoke (H), Leicester (U), Sunderland (H), Basel (H), Manchester United (U), Bournemouth (U) og Arsenal (H)
Fuck det vil pisse mig af. Tror også efterhånden er Rodgers er rasende. Mon Sturridge kunne have gjort noget ved det selv?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
Sturridge is out till Jan. 2015
i just feel fucked by a snow plow
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 70530.html
Det har efterhånden vist sig at være en enorm fejltagelse ikke at få hentet en fuldgod erstatning til Daniel Sturridge, hvis han skulle blive skadet. Vi var flere, blandt andet på det her forum, der efterlyste netop dette i nærmest hele sidste transfervindue, da vi udmærket kendte til Daniel Sturridges skadeshistorik.
I det almindelige erhvervsliv slipper du ikke afsted med søforklaringer om, at alt er blevet forsøgt, men det bare ikke var muligt. Der skal man levere lige meget hvad. Og hvis man ikke kan det, så skal man finde på noget helt andet, der kan løse problemerne. Gør man ikke det, så bliver man fyret. Måske klubben skulle undersøge sig selv og se, hvor fejltagelserne er blevet begået. Det kan ikke blive ved med at gå.
I det almindelige erhvervsliv slipper du ikke afsted med søforklaringer om, at alt er blevet forsøgt, men det bare ikke var muligt. Der skal man levere lige meget hvad. Og hvis man ikke kan det, så skal man finde på noget helt andet, der kan løse problemerne. Gør man ikke det, så bliver man fyret. Måske klubben skulle undersøge sig selv og se, hvor fejltagelserne er blevet begået. Det kan ikke blive ved med at gå.
Hvasd mener du med det efterhånden har vist sig?Alonso skrev:Det har efterhånden vist sig at være en enorm fejltagelse ikke at få hentet en fuldgod erstatning til Daniel Sturridge, hvis han skulle blive skadet. Vi var flere, blandt andet på det her forum, der efterlyste netop dette i nærmest hele sidste transfervindue, da vi udmærket kendte til Daniel Sturridges skadeshistorik.
Det har hele tiden været en kæmpe fejltagelse, om så Sturridge spillede alle kampe at vi havde 2 sindsygt gode angribere. Vi har ikke engang købt 1. Der skal edersparkme nogle penge på bordet i Januar. Hvis FSG og Rodgers ikke forstår det, så frygter jeg for den her klubs fremtid.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Han og Sakho har glasben.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Men tør FSG give BR penge til spillere i januar. De £120m i sommers blev ikke ligefrem spenderet fornuftigt. Er som du lidt bange for klubbens fremtid, der er brugt rigtig rigtig mange penge på middelmådige spillere der ikke slår til i de sidste par år.thefugle skrev:Hvasd mener du med det efterhånden har vist sig?Alonso skrev:Det har efterhånden vist sig at være en enorm fejltagelse ikke at få hentet en fuldgod erstatning til Daniel Sturridge, hvis han skulle blive skadet. Vi var flere, blandt andet på det her forum, der efterlyste netop dette i nærmest hele sidste transfervindue, da vi udmærket kendte til Daniel Sturridges skadeshistorik.
Det har hele tiden været en kæmpe fejltagelse, om så Sturridge spillede alle kampe at vi havde 2 sindsygt gode angribere. Vi har ikke engang købt 1. Der skal edersparkme nogle penge på bordet i Januar. Hvis FSG og Rodgers ikke forstår det, så frygter jeg for den her klubs fremtid.
Pis og papir. Det er dælme lang tid.Hyppia skrev:Sturridge is out till Jan. 2015
Bare tanken om at se Balo alene på toppen giver mig akut hovedpine. Håber at Rodgers nu indser at vi ikke kan spille vores Poetry in motion koncept, og indretter holdet så vi får mest ud af Balo, og resten for den sags skyld.
Med Borini & Lambert sammen med Sturridge og Balo har vi 4 angribere, hvilket på papiret burde være nok til at dække skader etc. Problemet er vel bare, at det udover Sturrigde, kun er Borini der passer ind i konceptet, og Borini har nok nogle kvaliteter, men er ikke super skarp. Lambert og Balo ligner lidt hinanden på den måde at de begge kunne minde om Bambi på isen. Om de er fish out of water, i dårlig form eller andet, så har de ikke leveret en brøkdel af hvad de mest pessimistiske havde håbet/frygtet. Men vi skal sgu passe på ikke at isolere vores elendige spil & resultater til kun at være et angrebsproblem. Hele holdet sejler, hver og en har underpræsteret, så det er vel ikke så mærkeligt at vores angribere ikke scorer. Derfor tror jeg ikke at løsningen bare er at hente et verdensklassenavn. Kvalitet er dog altid velkommen

KOM SÅ LIVERPOOL!
-
Vi er i knibe. Nu skal der komme masser af uafgjord, 0-0 eller 2-2 hvis vi er heldig. Farvel Champions League 15-16. Krydser fingrerne for Rodgers, for han sætter tingende på plads uden ham glass ben.