I sommerferie-lummerheden kan det anbefales at genlæse Klopp-tråden igen:
Fra eufori ved ansættelsen over diverse tvivlsperioder (allerede omkring juletid 2015, to kampe inde i 2016/17-sæsonen og ikke mindst januar 2017...og vel også samme måned i 2018 efter Cout-salget uden afløser...) til nu, hvor begejstring og fremskridtsperspektiverne vel aldrig har været større!
Der er mange fine citat-nedslag mulige, men i kølvandet på scum-massakren og kommunikationsforskellene mellem vores to trænere faldt jeg over følgende iagttagelse fra Texy, der har små to år på bagen:
Texy:
"Mit indlæg var bestemt ikke sigtet imod nogen specielt (så skulle det da mest af alt være Carra og Souness). Det var mere affødt af en observering af, hvor dramatisk stemningen har ændret sig i løbet af meget få reelle kampe. Jeg savner "den gamle" stemning. Den hvor alle var glade for Klopp og sikre på succesen. Den som Man Utd fans foreløbigt har i forhold til Mourinho og Zlatan. For jeg tror helt oprigtigt på, at stemningen omkring klubben og personer i klubben også kan have indflydelse på spil og resultater."
Lige pt. passer slutlinjerne fremragende på de to nævnte klubbers retninger....og heldigvis med ganske omvendt fortegn i forhold til efter 2. spillerunde i 2016/17

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!