21 - Lucas Leiva
Re: 21 - Lucas Leiva
http://www.blackpoolfc.co.uk/page/NewsD ... 07,00.html
Shelvey er i hvert fald hjemkaldt pga. skaden.
Shelvey er i hvert fald hjemkaldt pga. skaden.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Suarez har lige skrevet følgende på facebook:
"With all my heart, be strong Lucas!! We are with you!!" - Det ser alt andet end godt ud. Hold kæft noget pis, for at sige det lige ud.
"With all my heart, be strong Lucas!! We are with you!!" - Det ser alt andet end godt ud. Hold kæft noget pis, for at sige det lige ud.

Liverpool Football Klopp
Kæft hvor er det typisk, og hold kæft hvor er det synd for manden! Aldrig har han været så god, og så sker sådan noget pis! Rend mig i røven !
Come back strong Lucas! YNWA!
Come back strong Lucas! YNWA!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Knæskader er noget skidt. Det tager tag tid at komme helt i gang igen. Zanka er ude i 9 mdr - 12 mdr.Garbers skrev:Det er godt nok forfærdelig nyt. Kan bare sidde og ærge mig over at han ikke blev skiftet ud i halvlegen eller efter det 2. mål.. Men sådan kan man altid sige bagefter, men det er fanme det værste der kunne ske. Lucas har aldrig været så godt, og en pause på 6-9 måneder er ikke blot MEGET lang tid, men han mister altså også en del spillemæssigt.DjPhal har lige skrevet på RAWK, at Lucas er ude 6-9 måneder ..
Jeg kender en ung U21 landsholdsspiller der blev skadet lige får sæsonstart i 1. div. Det var korsbåndet har er ude i 12 mdr. 6-9 mdr, så tror jeg ikke det er korsbåndet men mere en ledbåndskade, og det "plejer" altså ikke at tage så lang tid. Hvis uheldet er ud, håber jeg ikke det er korsbåndet men måske en beskadiget ledbånd der kræver ro nogle mdr. Men hvis Lucas er ude så længe, tror jeg helt sikket Liverpool forsøger at hente ønskespilleren på listen til defensiv midt. Jeg har 2 ønskespillere til denne position.
http://da.wikipedia.org/wiki/Javi_Mart%C3%ADnez Javi Martinez.
http://da.wikipedia.org/wiki/Yann_M'Vila Yann M'Vila.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
FUCK NOGET PIS ! Satme synd for manden, som aldrig , ALDRIG har været bedre !!
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Gutted..
Hvis det passer med de 6-9 måneder så er det ganske enkelt forfærdeligt.. Han var kommet så langt og betyder virkelig meget for holdet.. ØV
Hvis det passer med de 6-9 måneder så er det ganske enkelt forfærdeligt.. Han var kommet så langt og betyder virkelig meget for holdet.. ØV

Se tråden Shelvey. Liverpool har allerede reageret.
Shelvey trækkes hjem nu.
Shelvey trækkes hjem nu.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg har ikke rigtigt kommenteret på skaden, da jeg først vil være sikker. Men mere og mere tyder godt nok på det er meget skidt. Og hvis 6 måned er dommen, ville jeg gerne have byttet med et nederlag igår. Hvis en er uundværlig er det Lucas, denne sæson har han efter min mening været den i særklasse bedste LFC spiller. Jeg stemmer ikke på ham som MotM hver gang, men han har vel i hver eneste kamp været i top 3, bortset fra en enkelt kamp.
Jeg brækker mig af frustration. Mon ikke RM har en spiller vi kan låne, Gago eller Lass eventuelt.
Jeg brækker mig af frustration. Mon ikke RM har en spiller vi kan låne, Gago eller Lass eventuelt.
Verden er smask fuld af hyklere....
Hold kæft hvor er det noget lort!! Er virkelig ked af det.....
Lucas er ikke bare den vigtigste og bedste kørende spiller i øjeblikket, han er også den eneste reelle defensive midtbane vi har, right??? ( Ved ikke om Spearing er en født defensiv midtbane, har ikke set ham så meget )
At trække Shelvey hjem er vel så for at få en ekstra midtbanespiller på midtbanen, nu hvor Spearing højst sandsynligt skal erstatte Lucas..
Lucas er ikke bare den vigtigste og bedste kørende spiller i øjeblikket, han er også den eneste reelle defensive midtbane vi har, right??? ( Ved ikke om Spearing er en født defensiv midtbane, har ikke set ham så meget )
At trække Shelvey hjem er vel så for at få en ekstra midtbanespiller på midtbanen, nu hvor Spearing højst sandsynligt skal erstatte Lucas..
... og Gerrard er jo stadig skadet. Spearing, Henderson, Adam og nu Shelvey er de eneste centrale midtbanespillere i klubben med førsteholdserfaringGarbers skrev:Hold kæft hvor er det noget lort!! Er virkelig ked af det.....
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Det var også for dumt at bruge en af vores vigtigste spillere i en Carling Cup kamp. Jeg håber virkelig ikke at det vil tage så mange måneder før vi får ham at se på banen igen, hvis det er tilfældet skal der købes en ny DM ind i januar hvis vi vil være med i top 4. Vores midtbane ser tynd nok ud i forvejen med den evigt skadede Gerrard.
-
- Alder: 37
Jeg håber virkelig ikke, det er så galt, som det kunne tyde på. Især når det er sådan en åndssvag Carling Cup-kamp, hvor han egentlig nok skulle have været sparet.
Vores midtbane så så stærk ud i starten af sæsonen, men nu hvor Meireles (den tosse) er skiftet, Aquillani er i Milan og Gerrard og Lucas er skadet, så ser det desværre lidt tyndt ud..ØV!! Liverpool har ellers vist stor fremgang, håber ikke at den opadgående kurve bliver bremset af Lucas' skade..
Nu ser det ud til at de nye drenge skal ind og styre midtbanen, håber det kan gå, selvom jeg er lidt skeptisk. Gerrard har bare at komme tilbage og holde sig skadefri, for han er lige pludselig blevet meget vital for vores top-4 chancer..
Nu ser det ud til at de nye drenge skal ind og styre midtbanen, håber det kan gå, selvom jeg er lidt skeptisk. Gerrard har bare at komme tilbage og holde sig skadefri, for han er lige pludselig blevet meget vital for vores top-4 chancer..
- Alex Brockins
Man kan frygte, at det udover at være kritisk for holdet at undvære Lucas, også er kritisk for ham selv. Han var inde i en rivende udvikling, som man kan være bange for ikke bare fortsætter, når han så endelig kommer tilbage.
Det er heldigvis snart januar.
Det er heldigvis snart januar.
Best in the world at everything I do.
Vi har stadig: Gerrard,Spearing ,Charlie Adam,Kuyt,Henderson og Jonjo Shelvey.
Det skal nok gå hvis Gerrard er tilbage på 100% fra nu af.!!!
Men hvor er det dog ærgeligt for som flere skriver har han Lucas aldrig nogensinde været bedere end nu.
Det skal nok gå hvis Gerrard er tilbage på 100% fra nu af.!!!
Men hvor er det dog ærgeligt for som flere skriver har han Lucas aldrig nogensinde været bedere end nu.