Ballotelli er måske nok fejl castet , men ikke mere end eksempelvis Rickie Lambert. Angribere måles på mål og da resten af holdet ikke hænger sammen, går det også udover angrebet. Når det er sagt, mener jeg at ballotelli bidrager med mere end Lambert - det er dog hellere ikke svært da sidst nævnte kommer med ingenting.JTN skrev:At Balotelli ikke har leveret er et faktum, men det havde godt nok også været et andet scenarie at spille sig ind på et hold med en fit Sturridge som main striker. Måske havde de otte kampe fra start været spredt ud over en længere periode eller samlet på et senere tidspunkt i sæsonen. Med de præmisser tror jeg han havde haft en bedre indkøring på holdet, som nok kunne have kastet nogle bedre præstationer af sig. Overordnet er jeg dog enig i, at han virker fejlcastet til vores hold - en risiko som Rodgers også indikerede man løb ved købet. Spørgsmålet er så, hvorfor overhovedet løbe den risiko, men det er selvfølgelig nemt at sige nu.texy skrev:Jeg synes, at fortjener er et mærkeligt ord i denne sammenhæng. Fortjener Balotelli at få chancer mere end Lambert, Borini eller Sterling? Og i så fald - hvorfor?mortenbak skrev:Jeg synes overhovedet ikke at Balotelli har fået den chance han fortjener i vores klub... Han er konsekvent blevet spillet som ene angriber med en midtbane der ikke har kunnet kreere noget som helst og har været direkte elendig.
Hvis han bliver lejet ud, er det jo direkte latterligt !!!!
For mig har Balotelli fået rigeligt med muligheder, men jeg var også imod et indkøb af ham længe før vi blev linket til ham. Han er startet 8 PL-kampe uden at have scoret.
Jeg forstår ikke, hvorfor det undskylder hans manglende præstationer, at han er blevet brugt som ene-angriber. Det skal man i mine øjne kunne finde ud af som angriber i moderne fodbold. Det lyder på mig som en dårlig undskyldning. Og at forklare Balotellis dårlige præstationer med andres dårlige præstationer er i mine øjne en endnu dårligere undskyldning. En dygtig spiller gør sine medspillere bedre. Balotelli lader til at hae gjort dem dårligere. Sterling har spillet pladsen "out-of-position" og har gjort det bedre.
Jeg håber i allerhøjeste grad, at vi kan få ham solgt igen. Hvis det ikke kan lade sig gøre, så kan jeg fint leve med, at vi lejer ham ud. De £16m vi brugte på ham, har jeg for længst accepteret som værende spildt.
Håber vi henter en stærk angriber i vinduet og sælger Lambert og Borrini. Beholder stadig helst Ballo, da han trods alt er mest udvikling i