37 - Martin Skrtel

Underkategori til tidligere LFC-spillere
APLFC
Geografisk sted: Roskilde

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af APLFC » mandag, 20. aug, 2012 17:10

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » mandag, 20. aug, 2012 17:27

Super :clap:

Næste mand ved forhandlingsbordet må så absolut være Agger :)
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » mandag, 20. aug, 2012 21:21

Super! nu mangler vi bare Agger :clap:

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 20. aug, 2012 22:36

Tja, jeg er nok ret alene med mit synspunkt men jeg havde hellere set ham solgt. Hvor er det da ærgeligt at det ikke var ham chity havde set sig lune på. Han er taktisk dårlig og koster bare for mange mål. Senest bevist i lørdags.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 20. aug, 2012 22:39

Emmy skrev:Tja, jeg er nok ret alene med mit synspunkt men jeg havde hellere set ham solgt. Hvor er det da ærgeligt at det ikke var ham chity havde set sig lune på. Han er taktisk dårlig og koster bare for mange mål. Senest bevist i lørdags.
Må erklære mig enig. Men han er en god spiller.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 20. aug, 2012 23:29

Emmy skrev:Tja, jeg er nok ret alene med mit synspunkt men jeg havde hellere set ham solgt. Hvor er det da ærgeligt at det ikke var ham chity havde set sig lune på. Han er taktisk dårlig og koster bare for mange mål. Senest bevist i lørdags.
Det kommer selvfølgelig an på prisen, Agger er en rimelig unik forsvarer, så hans pris bør og skal være sky høj(Thiago Silva høj). Skrtel er eminent til det simple, og de minutter Coates har fået, virker han samme type som Skrtel, dog tror jeg ikke Skrtel ville lave det saksespark som Coates lavede sidste sæson, om han så fik 1112 år sim prof. Men når det så er sagt, er jeg glad for at Agger, hvis han bliver, og Skrtel fortsætter makker parret.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » mandag, 20. aug, 2012 23:45

Uanset Skrtels taktiske niveau, så fungerede det ret godt med ham og Agger sidste sæson. Det er altså også meget få midtstoppere, der ikke koster mål i løbet af en sæson. City har f.eks. Lescott, der også er garant for nogle kiksere i løbet af en sæson.

Imø. er det en glædelig nyhed, da det sikrer stabilitet i midterforsvaret - en vigtig ting når vi skal bygge et hold op igen. Desuden tror jeg at Agger forlænger så snart transfervinduet lukker.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 21. aug, 2012 08:05

Ikke at jeg ligefrem ser ham solgt, førend vi har en kvalitativ forstærkning. Men er ellers ganske enig. Hans blundere er simpelthen for store, til vi kan og bør satse på ham. Der findes andre fysisk stærke forsvarsspillere, som er væsentlig bedre i tanke og omgang med bolden.

Han bliver aldrig min kop te, men han yder altid hvad han kan. Han er bare ikke god nok i spilforståelse og taktisk forståelse.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 21. aug, 2012 08:19

Hekkem skrev:
Ikke at jeg ligefrem ser ham solgt, førend vi har en kvalitativ forstærkning. Men er ellers ganske enig. Hans blundere er simpelthen for store, til vi kan og bør satse på ham. Der findes andre fysisk stærke forsvarsspillere, som er væsentlig bedre i tanke og omgang med bolden.

Han bliver aldrig min kop te, men han yder altid hvad han kan. Han er bare ikke god nok i spilforståelse og taktisk forståelse.

Puha, kloge hoveder :)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Bondo

Indlæg af Bondo » tirsdag, 21. aug, 2012 09:02

Hekkem skrev:

helt enig!

Skrtel er en dygtig forsvarspiller, som mange hold glædeligt vil have i truppen, men han hænger simpelthen for ofte i offside fælden, og han er simpelthen for meget Ork til teknisk at jeg ville satse på ham i vores nye taktik, som kræver pasningsstærke spillere samt spillere der kan lide at holde på bolden.. han mangler for meget overblik og boldteknik..

når ovenstående er sagt, så er han defensivt meget stærk.. jeg er bare bange for at jeg muligvis ikke syntes at den løn han kommer til at få, er hvad han er værd, i forhold til mere tekniske forsvarsspillere..

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 21. aug, 2012 10:40

Det kan kun være fordi, man ikke selv har stået på en fodboldbane, at man kritiserer Skrtel. Han er hyperatletisk, stærk på hovedet, en trussel på hjørnespark og ret hurtig. City snakkede om ham, efter sidste sæson sluttede, hvor han blev årets spiller hos os. Vi kan på INGEN måde tiltrække andre forsvarer af samme kvalitet som Skrtel, så at vi kan forlænge med så stærk en forsvarer, er fantastisk. Jeg har intet tilovers for dem, der mener han er for dårlig i sin boldomgang. Synes I, Vidic, Kompany, Lescott, Ferdinand, Terry er bedre end Skrtel med bolden? Hans job er defensivt og det gør han virkelig godt. Jeg er lykkelig over forlængelsen - det sikrer vores stamme.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 21. aug, 2012 11:01

Tom_Jorsal skrev:Det kan kun være fordi, man ikke selv har stået på en fodboldbane, at man kritiserer Skrtel. Han er hyperatletisk, stærk på hovedet, en trussel på hjørnespark og ret hurtig. City snakkede om ham, efter sidste sæson sluttede, hvor han blev årets spiller hos os. Vi kan på INGEN måde tiltrække andre forsvarer af samme kvalitet som Skrtel, så at vi kan forlænge med så stærk en forsvarer, er fantastisk. Jeg har intet tilovers for dem, der mener han er for dårlig i sin boldomgang. Synes I, Vidic, Kompany, Lescott, Ferdinand, Terry er bedre end Skrtel med bolden? Hans job er defensivt og det gør han virkelig godt. Jeg er lykkelig over forlængelsen - det sikrer vores stamme.
:D
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » tirsdag, 21. aug, 2012 19:45

Emmy skrev:
Tom_Jorsal skrev:Det kan kun være fordi, man ikke selv har stået på en fodboldbane, at man kritiserer Skrtel. Han er hyperatletisk, stærk på hovedet, en trussel på hjørnespark og ret hurtig. City snakkede om ham, efter sidste sæson sluttede, hvor han blev årets spiller hos os. Vi kan på INGEN måde tiltrække andre forsvarer af samme kvalitet som Skrtel, så at vi kan forlænge med så stærk en forsvarer, er fantastisk. Jeg har intet tilovers for dem, der mener han er for dårlig i sin boldomgang. Synes I, Vidic, Kompany, Lescott, Ferdinand, Terry er bedre end Skrtel med bolden? Hans job er defensivt og det gør han virkelig godt. Jeg er lykkelig over forlængelsen - det sikrer vores stamme.
:D
Plus en. Skrtel er overbevisende set over en hel sæson, selvom han har blundere - de opvejes dog af de mange kvaliteter han har.

Super at der er forlænget.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 22. aug, 2012 08:56

nikand skrev: Plus en. Skrtel er overbevisende set over en hel sæson, selvom han har blundere - de opvejes dog af de mange kvaliteter han har.

Super at der er forlænget.
En sådan gennemgang af hans kvaliteter vil jeg da gerne høre lidt nærmere om.

Hvilke kvaliteter besidder den gode Martin Skrtel?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 22. aug, 2012 11:49

Arh, Hekkem nu er du lige grov nok imø. Den vigtigste egenskab hos en forsvarsspiller er vel ikke at begå fejl, og når Skrtel er bedst laver han ikke mange af dem. Han havde en lang periode i sidste sæson (efter hukommelsen fra januar og et godt stykke ind i foråret) hvor han vandt alle sine dueller (det gør han som regel) og derudover ikke dummede sig ved at placere sig forkert eller lignende. Og så er Skrtel jo rent faktisk begyndt at være farlig på også offensive dødbolde, og jeg vil da skyde på at han i 2011-12 sæsonen scorede flere mål end han kostede i den anden ende.
Du har ret i, at når Skrtel er værst, så minder han meget om en elefant i en porcelænsbutik. Disse døde perioder med blundere skulle gerne forsvinde i næste kontraktperiode, nu hvor han er i sin bedste alder.

Besvar