37 - Martin Skrtel
Re: 37 - Martin Skrtel
Sidste år var det halve forum efter ham.......
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Ja, der skal jo tilsyneladende altid være en spiller, som fans'ene skal smide alt deres hate efter. I sommers Skrtel - nu - gæt selvUltra skrev:Sidste år var det halve forum efter ham.......

Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
- Alex Brockins
Jeg behøver ikke at tale om mig selv - det har jeg andre til.Cynwal skrev:Har faktisk gået og ventet et stykke tid, at du snart ville begynde at omtale dig selv i 3. person.Alex Brockins skrev:Denne mand - har brug for mere kærlighed.
Det klær' dig at begynde at indrømme egne fejl og mangler
Best in the world at everything I do.
Altså en 3. personAlex Brockins skrev:Jeg behøver ikke at tale om mig selv - det har jeg andre til.Cynwal skrev:Har faktisk gået og ventet et stykke tid, at du snart ville begynde at omtale dig selv i 3. person.Alex Brockins skrev:Denne mand - har brug for mere kærlighed.
Det klær' dig at begynde at indrømme egne fejl og mangler

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
"Skrtel has more PL goals and assists than Downing and Dirk combined"
Min "årets spiller" indtil videre.
Skrtel har været et monster!
Aarhus skrev:Min "årets spiller" indtil videre.
Enig, han bør ihf være med i opløbet til titlen.
Sidste sæson, hvor Agger igen var skadet det meste af tiden, sagde jeg nogle mindre pæne ting om Skrtel og hans sammenarbejde med Carra - hvis de bliver nævnt her er jeg ret sikker på jeg får en pause her på forummet på ubestemt tid.
Men nu har han jo fået Agger som makker og de må være blandt de 2-3 bedste makkerpar i PL, umiddelbart vil jeg ihf ikke bytte den duo for nogen andre.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
Sådan, gpdt gået af en deffensiv spiller, synes tit det går toil offensive spillere. Og ser også mest til den side
Premier League-duoen Martin Skrtel og Petr Cech er kåret til Årets spiller i henholdsvis Slovakiet og Tjekkiet. Mohammed Abdellaoue snupper norsk pris.
Men 2012's første officielle venskabskampene lige om hjørnet har en hel del nationer udnyttet, at de store stjerner har været samlet. Både i Slovakiet, Tjekkiet og Norge er Årets Spiller i 2011 således fundet.
For fjerde år i træk og femte gang i alt er Chelseas Petr Cech kåret til bedste spiller i Tjekkiet. En afstemning blandt spillere, trænere og journalister, som han vandt foran Wolfsburgs Petr Jiracek og Arsenals Tomas Rosicky.
I nabolandet Slovakiet var det ligeledes en Premier League-spiller, der løb med titlen. Efter to år med Marek Hamsik som vinder generobrede Martin Skrtel titlen, som han også høstede i 2007 og 2008 - men kun meget snert foran Hamsik i afstemningen.
I Norge var der noget mindre tvivl om vinderen. Hannovers Mohammed 'Moa' Abdellaoue snuppede her suverænt titlen.
Fra bold.dk

Premier League-duoen Martin Skrtel og Petr Cech er kåret til Årets spiller i henholdsvis Slovakiet og Tjekkiet. Mohammed Abdellaoue snupper norsk pris.
Men 2012's første officielle venskabskampene lige om hjørnet har en hel del nationer udnyttet, at de store stjerner har været samlet. Både i Slovakiet, Tjekkiet og Norge er Årets Spiller i 2011 således fundet.
For fjerde år i træk og femte gang i alt er Chelseas Petr Cech kåret til bedste spiller i Tjekkiet. En afstemning blandt spillere, trænere og journalister, som han vandt foran Wolfsburgs Petr Jiracek og Arsenals Tomas Rosicky.
I nabolandet Slovakiet var det ligeledes en Premier League-spiller, der løb med titlen. Efter to år med Marek Hamsik som vinder generobrede Martin Skrtel titlen, som han også høstede i 2007 og 2008 - men kun meget snert foran Hamsik i afstemningen.
I Norge var der noget mindre tvivl om vinderen. Hannovers Mohammed 'Moa' Abdellaoue snuppede her suverænt titlen.
Fra bold.dk
Verden er smask fuld af hyklere....
kan af en eller anden ikke redigere i ovenstående, døjer andre med dette?, mit indlæg forsvinder når jeg trykker rediger. Nå men kan ikke ændre de stavefejl, mit tastatur lavede........Jeg er uden skyld 

ja og jeg var en af dem. Men man så sige at i denne sæson har han virkelig bevist at han er verdensklasse centerforsvarer. Glem alt om Dagger, Skrtel har været klasse. En af sæsons positive overraskelser.Ultra skrev:Sidste år var det halve forum efter ham.......
-
- Alder: 37
37 og hans smukke navn skal bag på min trøje, det er sikkert.
Lidt ærgeligt Skrtel, spiller sammen med kun 4-5 stykker der er LFC materiale(Pepe????, Agger, Ste G, Bellamy og Glen måske muligvis måske)
Du mener ikke, at Suarez er LFC-materiale?Thommo skrev:Lidt ærgeligt Skrtel, spiller sammen med kun 4-5 stykker der er LFC materiale(Pepe????, Agger, Ste G, Bellamy og Glen måske muligvis måske)
Liverpool Football Klopp
Du mener heller ikke Enrique er Liverpool materiale? Han er sammen med Baines og Cole ligaens bedste venstre back. Jeg plejer ofte at se Liverpools kampe med en united og Arsenal fan, og de siger sågar, at han er den bedste venstre back i ligaen. Jeg er dog tilbøjelig til at sige sammen med Baines og Cole, da han nogle gange godt kan tage lidt for let på det. Men når det er sagt, havde han fuld kontrol på Walcott i lørdags, selvom jeg heller ikke ser det store lys i Walcott.Thommo skrev:Lidt ærgeligt Skrtel, spiller sammen med kun 4-5 stykker der er LFC materiale(Pepe????, Agger, Ste G, Bellamy og Glen måske muligvis måske)
Ashley Cole er da blevet elendig. Dog ikke et ukendt fænomen for Chelsea spillere these days. Ingen nævnt ingen glemt.