Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Underkategori til tidligere LFC-spillere
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » tirsdag, 07. jan, 2014 22:11
Ja, hvor det det dejligt at se knægten med lidt succes.
Man kan måske tvivle lidt på hans kvaliteter indimellem, men passionen er top klasse.

-
Jesper
Jeg så intet i den kamp der berettigede ham til en karriere i vores trøje, desværre. Han har ikke "bold" nok i sig og jeg har svært ved at se hans kvaliteter. Men begejstret, det blev han!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Hvordan indsætter man et foto fra ens skrivebord.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Kelly skrev:Hvordan indsætter man et foto fra ens skrivebord.
Tjah - hvis du kigger i Forums udmærkede ABC, så er der hjælp at hente:
Du kan ikke oploade billeder, videofiler og andet direkte til forum. Dvs. har du billeder mm. på din harddisk,
som du ønsker at dele med de andre brugere, så upload det til nettet først.
Billeder kan du uploade til bl.a. ImageShack. Derefter kan du indsætte linket på forum.
Billedet kan vises direkte ved at omklamre det med [img]link%20til%20billede[/img].
Billederne må have en maks. bredde på 700px
http://www.liverpool-fc.dk/www/forum_abc.php
Vi SMADRER det PIShold !
-
Kelly
Cynwal skrev:Kelly skrev:Hvordan indsætter man et foto fra ens skrivebord.
Tjah - hvis du kigger i Forums udmærkede ABC, så er der hjælp at hente:
Du kan ikke oploade billeder, videofiler og andet direkte til forum. Dvs. har du billeder mm. på din harddisk,
som du ønsker at dele med de andre brugere, så upload det til nettet først.
Billeder kan du uploade til bl.a. ImageShack. Derefter kan du indsætte linket på forum.
Billedet kan vises direkte ved at omklamre det med [img]link%20til%20billede[/img].
Billederne må have en maks. bredde på 700px
http://www.liverpool-fc.dk/www/forum_abc.php
Ok super. 1000 tak for hjælpen.
-
Harvey
Jesper skrev:Jeg så intet i den kamp der berettigede ham til en karriere i vores trøje, desværre. Han har ikke "bold" nok i sig og jeg har svært ved at se hans kvaliteter. Men begejstret, det blev han!
Nej, Borini er slet slet ikke god nok til os og det har jeg, excuse me for saying, sagt fra dag 1! Han er ikke specielt hurtig, boldsikker, driblestærk, hovedstøds-stærk eller noegt som helstandet "stærk". Det skulle da lige være hans entusiasme og work rate, de to ting fejler ikke noget hos ham. Men han har bare ikke kvaliteten til at spille for os og det skal han da ikke klandres for, for ingen er som bekendt forpligtet ud over egne evner. Og mon ikke at han fortsætter efter sommerferien i Italien, det er mit bud.
Men fedt at se at han får lavet nogle kasser

"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
-
thefugle
af thefugle » onsdag, 08. jan, 2014 15:17
Harvey skrev:Jesper skrev:Jeg så intet i den kamp der berettigede ham til en karriere i vores trøje, desværre. Han har ikke "bold" nok i sig og jeg har svært ved at se hans kvaliteter. Men begejstret, det blev han!
Nej,
Borini er slet slet ikke god nok til os og det har jeg, excuse me for saying, sagt fra dag 1! Han er ikke specielt hurtig, boldsikker, driblestærk, hovedstøds-stærk eller noegt som helstandet "stærk". Det skulle da lige være hans entusiasme og work rate, de to ting fejler ikke noget hos ham. Men han har bare ikke kvaliteten til at spille for os og det skal han da ikke klandres for, for ingen er som bekendt forpligtet ud over egne evner. Og mon ikke at han fortsætter efter sommerferien i Italien, det er mit bud.
Men fedt at se at han får lavet nogle kasser

Du lyder som om du har fået ret endnu. Har du ikke. Det er en ung dreng vi har fat i her, han skal have lige så meget tid som Henderson osv har fået. Så lad nu være med at svælge i selvfedme endnu.
Tror du kommer til at tage fejl Harvey. Han bliver i hvert fald efter sommer. Han skal nok blomstre op. Dirk Kuyt var i mine øjne heller ikke særlig noget som helst stærk, men hans work-rate og entusiasme var da noget der blev lovprist grusomt, og mange LFC fans husker gladeligt tilbage på ham.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
lars
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 39
Jeg må indrømme jeg er stor fan af Borini og håber han kommer tilbage og får chancen for at slå til i Liverpool.
Ved ikke hvad det er men synes bare jeg ser et eller andet i ham - også i de få minutter han har nået at spille for os inden skader og udlejning...
-
Bojangles
- Alder: 46
af Bojangles » onsdag, 08. jan, 2014 17:22
Og Borini er stadig uden sammenligning den spiller i truppen, der er bedst til at læse spillet og løbe på det helt rigtige tidspunkt til den helt rigtige position. Så er jeg egentlig pisse ligeglad med om han kan lave snurretopdriblinger eller skubbe Kompany til jorden ved at kigge på ham. Så længe han kan sparke til bolden og lave de løb, så vil han være en kæmpe gevinst.
-
Oomph242
af Oomph242 » onsdag, 08. jan, 2014 18:18
Jeg synes på ingen måde, Borini er på niveau med Dirk Kuyt eller Henderson.
Af en spiller "som er bedst til at læse spillet og løbe på det helt rigtige tidspunkt til den helt rigtige position." Er 2 mål og 0 assist i 16 kampe for Sunderland ikke noget som imponere mig.
-
JTN
- Geografisk sted: Kbh
- Alder: 39
Oomph242 skrev:Jeg synes på ingen måde, Borini er på niveau med Dirk Kuyt eller Henderson.
Af en spiller "som er bedst til at læse spillet og løbe på det helt rigtige tidspunkt til den helt rigtige position." Er 2 mål og 0 assist i 16 kampe for Sunderland ikke noget som imponere mig.
Det er vist ikke 16 x 90 minutter, der her er tale om. Hvis Rodgers ser et lys i ham, skal han have chancen i mine øjne. Han kender ham fra to tidligere klubhold og må have en plan med at bringe en spiller som ham ind i truppen med de kvaliteter, han nu har. Det sagt så besidder han ikke umiddelbart de boldbesiddende evner, man umiddelbart kunne forvente af en spiller i Rodgers system/tilgang, men det er måske godt at have flere strenge at spille på.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
Kelly
Borini er ung han er god. Fighter og løber godt. God sikker breddespiller. Bedre end Aspas.
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
Til alle jer, der dømmer ham ude, så prøv at se på, hvad der skete med Hendo på ét år. Det er hvad den rette attitude og arbejdsgiver han give. Det ville være dumt at afskrive Borini endnu.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Redmaniac
- Geografisk sted: Waterloo - Canada
af Redmaniac » onsdag, 08. jan, 2014 21:17
Omvendt har man også set spillere, der starter med at have en god sæson, hvorefter de falder helt igennem. Nogen, der husker Elano? Det jeg vil frem til er, at det er alt for hurtigt at dømme spillere ude/inde allerede efter en sæson.
Senest rettet af
Redmaniac onsdag, 08. jan, 2014 21:28, rettet i alt 1 gang.
-
Kelly
Surf skrev:Til alle jer, der dømmer ham ude, så prøv at se på, hvad der skete med Hendo på ét år. Det er hvad den rette attitude og arbejdsgiver han give. Det ville være dumt at afskrive Borini endnu.
Enig. Ser både Borini og Suso i Liverpool igen. De er unge og har stort talent.