22 - Simon Mignolet
Re: 22 - Simon Mignolet
Måske det er definitionen af verdensklasse og blandt verdens bedste der udgør problemstillingen i denne diskussion.
I min tolkning er Mignolet ikke blandt verdens bedste omend han er blevet meget bedre end tidligere.
I min tolkning er Mignolet ikke blandt verdens bedste omend han er blevet meget bedre end tidligere.
We need a new Fowler...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Uanset hvordan verdensklasse defineres, så er Mignolet ikke i nærheden.
På stregen er han dog helt suveræn, og der redder man point.
Feltarbejdet er der, han skal arbejde hårdest, men man kan da se, at det bliver bedre og bedre
Feltarbejdet er der, han skal arbejde hårdest, men man kan da se, at det bliver bedre og bedre
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Nu ved jeg ikke hvor mange her der spiller FIFA. Men i FIFA 16 får Mignolet 78 i overall stats, det er altså 4 mindre end sidste år. Han har da haft en rigtig god sæson, ihvertfald det meste af sæsonen. Jeg forstår det simpelthen ikke.
http://www.futhead.com/16/players/685/simon-mignolet/
http://www.futhead.com/16/players/685/simon-mignolet/
Justice for the 96! <3
Sidste år blev han vel vurderet på det han havde vist i Sunderland? Men who cares?
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Det er vel 2 år siden han kom fra Sunderland.zalcos skrev:Sidste år blev han vel vurderet på det han havde vist i Sunderland? Men who cares?
Jeg gør nu lidt, synes ikke EA er helt fair

Justice for the 96! <3
Flest clean sheets i 2015:
http://metro.co.uk/2015/10/19/liverpool ... w-5446842/?
Bedste shot-stopper siden Ray Clemence (iflg. Aldridge):
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... t-10292786?
http://metro.co.uk/2015/10/19/liverpool ... w-5446842/?
Bedste shot-stopper siden Ray Clemence (iflg. Aldridge):
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... t-10292786?
-
Nå AJ: Er han verdensklasse?AJ skrev:Han gør det rigtig godt. Hvis han kan fortsætte sådan her 3-4 måneder endnu, så er det slet ikke omsonst at rangere ham blandt verdens bedste.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
En enkelt dårlig kamp gør ikke en målmand elendig.Hr. Drejer skrev:Nå AJ: Er han verdensklasse?AJ skrev:Han gør det rigtig godt. Hvis han kan fortsætte sådan her 3-4 måneder endnu, så er det slet ikke omsonst at rangere ham blandt verdens bedste.
Nøjagtig som en enkelt god kamp ikke gør en målmand til verdens bedste.
-
Jeg skriver det ikke pga kampen i går. Jeg skriver det fordi AJ skrev den kommentar den 26. August d.å. Og i hans kommentar skriver han, at hvis Mignolet fortsætter sådan 3-4 måneder mere, så kan han betegnes som verdensklasse. Jeg spørger så AJ den 26. November, om han mener at Mignolet kan betegnes som verdensklasse - altså nøjagtig 3 måneder efter AJ's kommentar.ThunderZtorm skrev:En enkelt dårlig kamp gør ikke en målmand elendig.Hr. Drejer skrev:Nå AJ: Er han verdensklasse?AJ skrev:Han gør det rigtig godt. Hvis han kan fortsætte sådan her 3-4 måneder endnu, så er det slet ikke omsonst at rangere ham blandt verdens bedste.
Nøjagtig som en enkelt god kamp ikke gør en målmand til verdens bedste.
Dejligt at have en keeper der kan holde buret rent, på trods af et til tider rystende ringe forsvar foran sig. Nu med 14 PL clean sheets i 2015 og dermed topper han listen. Flot.
Måske ikke verdensklasse. Men han er godt nok god.Hr. Drejer skrev:Nå AJ: Er han verdensklasse?AJ skrev:Han gør det rigtig godt. Hvis han kan fortsætte sådan her 3-4 måneder endnu, så er det slet ikke omsonst at rangere ham blandt verdens bedste.
Han har vel ikke kostet os mere end to point i 2015? Det var da han kom forkert ud til et indlæg mod Norwich, så vi kun fik 1-1. Til gengæld har han reddet os adskillige point.
Han er tæt på verdensklasse, vil jeg sige.
Mignolet forlænger ifølge flere medier til 2021. Klopp må virkelig tro på, at han kan udvikle Mignolets evner ude i feltet, med fødderne og hans beslutningstagen. Kæmpe opgave vi har med ham, men han har nu de fleste af materialerne. Vi har bare desperat brug for, at han bliver dominerende i feltet.
Liverpool Football Klopp
-
Mignolet har for mange og store mangler til at jeg tror, at han bliver en top keeper. Hans placeringsevne er ringe, hans ud boksning i feltet er meget dårlig, og hans generelle feltarbejde er under al kritik. Hans igangsætning af spillet er ligeledes dårlig.
Han er en god shot stopper. Men i dag kræves der meget mere af en målmand, og de evner har Mignolet ikke, og jeg tror ikke han får dem.
Han er en god shot stopper. Men i dag kræves der meget mere af en målmand, og de evner har Mignolet ikke, og jeg tror ikke han får dem.
Senest rettet af Hr. Drejer torsdag, 14. jan, 2016 08:54, rettet i alt 1 gang.
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg synes man skal kigge mod Manchester United og se, hvor mange point en god keeper har givet dem. Alle spillere på deres hold leverede svingende præstationer, undtagen en: De Gea. Det gav dem immervæk en 4. plads. Vi mangler den solide målmand.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover