29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
LFC_20

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC_20 » søndag, 21. jul, 2013 18:56

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ry-youtube

Tour Diaries for Fabio Borini, han virker som en god knægt :aliboronz8:

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » søndag, 21. jul, 2013 19:05

LFC_20 skrev:http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ry-youtube

Tour Diaries for Fabio Borini, han virker som en god knægt :aliboronz8:
Fedt, så bidrager han også med noget! :headbang:

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 22. jul, 2013 14:05

Skal han mon også bidrage med penge i klubkassen?

http://sulia.com/channel/liverpool-fc/f ... oogle_plus
According to ilmessagero a newspaper based in Rome says Lazio is prepared to pay €12m for Liverpool striker Fabio Borini.
Synes ikke umiddelbart at vi skal skille os af med ham; han har ikke haft en reel chance for at vise hvad han er værd, så synes at vi risikerer at smide guld på gaden, hvis vi sælger ham (billigt).
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Envue
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 34

Indlæg af Envue » tirsdag, 20. aug, 2013 09:22

Jeg tror vi er for hurtige til at dømme ham, han er jo ikke mere end kun lige blevet 22, at han scorer to mål i gårsdagens kamp mod United u-21 viser da at han har målnæse.. jeg ville være træt af at han røg afsted for tidligt! tror han kan udvikle sig til at blive klasse! :headbang:

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 20. aug, 2013 09:30

Envue skrev:Jeg tror vi er for hurtige til at dømme ham, han er jo ikke mere end kun lige blevet 22, at han scorer to mål i gårsdagens kamp mod United u-21 viser da at han har målnæse.. jeg ville være træt af at han røg afsted for tidligt! tror han kan udvikle sig til at blive klasse! :headbang:
Han vidste også stor kvalitet under sidste u21 slutrunde. Jeg mener at det var em. Det er bare ligesom om at kvaliteten, og også mange gange heldet, ikke følger med når han spiller på førsteholdet i Liverpool. Jeg kan virkelig også godt lide ham, og ville ønske at se hans 'kniv i munden'-jubelscene lidt oftere.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Envue
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Envue » tirsdag, 20. aug, 2013 09:39

LFC-Aaby skrev:
Envue skrev:Jeg tror vi er for hurtige til at dømme ham, han er jo ikke mere end kun lige blevet 22, at han scorer to mål i gårsdagens kamp mod United u-21 viser da at han har målnæse.. jeg ville være træt af at han røg afsted for tidligt! tror han kan udvikle sig til at blive klasse! :headbang:
Han vidste også stor kvalitet under sidste u21 slutrunde. Jeg mener at det var em. Det er bare ligesom om at kvaliteten, og også mange gange heldet, ikke følger med når han spiller på førsteholdet i Liverpool. Jeg kan virkelig også godt lide ham, og ville ønske at se hans 'kniv i munden'-jubelscene lidt oftere.

Jeg ved ikke om det er fordi han mangler nogle få marginaler for at heldet finder sted oftere på førsteholdet - Jeg har siden vi signede ham også haft en god mavefornemmelse, og jeg synes stadigvæk han er pisse interessant.
Den jubelscene vil vi gerne se meget oftere, og tror på det kommer til at ske - så kan nogle kalde mig jubeloptimist :alcohol:

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 20. aug, 2013 09:41

Jeg håber, at han får chancen i nogle cup-kampe. :) Måske allerede her d. 27. august mod Notts County.
Scouser by heart.

Siden 2009.

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » tirsdag, 20. aug, 2013 09:55

Lidt off-topc, men jeg håber vi tager Cup'en seriøst uden at stille med stærkeste opstilling hver gang. Det bliver tit noget rod, hvis alle spillerne er reserver, og det gavner ikke nogen. Men hvis man har en grundstamme af faste spillere, så kan vi på nogle pladser give spilletid til folk, der ikke spiller meget. Både for at spare folk, men også for at holde folk skarpe. Som fx Borini, der oplagt bør starte mod Notts County.

ElTorro

Indlæg af ElTorro » tirsdag, 20. aug, 2013 10:00

AJ skrev:Lidt off-topc, men jeg håber vi tager Cup'en seriøst uden at stille med stærkeste opstilling hver gang. Det bliver tit noget rod, hvis alle spillerne er reserver, og det gavner ikke nogen. Men hvis man har en grundstamme af faste spillere, så kan vi på nogle pladser give spilletid til folk, der ikke spiller meget. Både for at spare folk, men også for at holde folk skarpe. Som fx Borini, der oplagt bør starte mod Notts County.
- Jep. Er helt enig. Derudover vil et trofæ mere ikke gøre noget, om end det er lilleput-trofæert, eller hvad fanden folk altid kalder den. Borini bør bestemt starte den kamp. Måske samme med Sterling og Ibe eller blot en af dem. Jeg kunne forestille mig, at Kelly, Allen og Henderson også får lov til at spille den kamp.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 20. aug, 2013 10:05

ElTorro skrev:
AJ skrev:Lidt off-topc, men jeg håber vi tager Cup'en seriøst uden at stille med stærkeste opstilling hver gang. Det bliver tit noget rod, hvis alle spillerne er reserver, og det gavner ikke nogen. Men hvis man har en grundstamme af faste spillere, så kan vi på nogle pladser give spilletid til folk, der ikke spiller meget. Både for at spare folk, men også for at holde folk skarpe. Som fx Borini, der oplagt bør starte mod Notts County.
- Jep. Er helt enig. Derudover vil et trofæ mere ikke gøre noget, om end det er lilleput-trofæert, eller hvad fanden folk altid kalder den. Borini bør bestemt starte den kamp. Måske samme med Sterling og Ibe eller blot en af dem. Jeg kunne forestille mig, at Kelly, Allen og Henderson også får lov til at spille den kamp.

Div. Cup's i år er vel primært et der, hvor Borini, Allen, Ibe og Sterling skal spille.

ElTorro

Indlæg af ElTorro » tirsdag, 20. aug, 2013 10:10

Oomph242 skrev:
ElTorro skrev:

Div. Cup's i år er vel primært et der, hvor Borini, Allen, Ibe og Sterling skal spille.
- Det tror jeg bestemt også, dog med forbehold for Allen ;) Men det bliver faktisk spændende, så længe det ikke ender med ydmygelse som sidste år. :doh1:

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 26. aug, 2013 18:10

Fra den officielle - interview med BR om bl.a. Borini:
Does Fabio Borini have a chance to be involved tomorrow?

Fabio will be in the squad. He's working tirelessly. He never really got the goals that his hard work merited over the pre-season. A lot of the other players had scored and assisted. But you see his hunger, he's still a young player. He played last week in the reserves against Manchester United and was outstanding in his performance. He's working very hard to come into the team and make an impact. He's got a trademark free-kick - he hits the ball like some of the players such as Ronaldo do now - he puts that topspin on it. It was a terrific goal. The second goal is what I would say is Fabio - his speed to get to the ball, clever tactically with a pass back to the goalkeeper and he jumped in, a lovely first touch and a great finish. It's just a case of confidence with strikers and he showed great confidence in that game last week.

It's a big season for him and the competition is pretty intense...

The players get the chance every day - it's not just in the games. I'm someone who is very much on the training field, that's my natural environment. I'm there watching and observing, looking at everything with regards to performance and behaviour. They'll all get a chance. Obviously it's difficult if a team is winning, then the chances are limited. But you still have a chance every day to show your quality and enthusiasm and when the opportunity comes you've got to take it. For any player coming into here it takes a bit of time to adapt. There's no doubt he had a disruptive season last season with his injury and one or two other things that he would have wanted to be better. Fabio is a worker and a grafter, a good kid who wants to do really well. He has played at some big clubs - Chelsea and more so at Roma. I took him as a young player to Swansea on loan and he was the difference for us getting promoted when he came in in the February. He came in, scored goals and was a real threat. We brought him here not just for the now but the future as well. You saw in the U21 tournament with Italy he was a key player for them in reaching the final. We've got a very good young player, we just can't expect too much always from him. Some settle in quicker than others - for him, it's going to take that wee bit of time. I'm sure he'll come good.

Are you tempted to give him games on loan somewhere?

Not at this moment in time. There would be a queue of clubs wanting to take him if he was available. We want to keep a strong group - it's a very long season for us. You've got Daniel, Fabio, Aspas and Luis to come in a number of weeks. We want to make sure the competition in the group is there, especially at the top end of the field where if you have a goalscorer it's always good to have.

Has he expressed any concern about the new players coming in and a lack of opportunity?

No, not at all. He's very settled here, he's fighting to improve his performance level. He's doing extra after training with the coaches. Any player wants to play games, that's why they become a footballer - to play in the games. He's continued to work hard, he's not just satisfied. He's eager and hungry when that chance comes to prove he can get goals.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » mandag, 26. aug, 2013 19:30

Borini er langt hen ad vejen en historie som Lucas og Henderson. Købt ind med store forventninger, men faldt igennem og fik kritik. Ligesom de to andre er han en ærgerrig spiller, der vil slide og slæbe for at slå igennem. Forhåbentlig arbejder tiden også for ham, ligesom den gjorde for de to andre. Godt af Rodgers at beskytte ham lidt, selvom nogle nok vil mene at han bare udskyder erkendelsen af et fejlkøb.

Jeg tror på ham. Hans bevægelse uden bold er fortræffelig.

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » mandag, 02. sep, 2013 14:10

Borini lejet ud til Sunderland!

12:55: Liverpool Echo melder at Liverpool og Sunderland har kommet til enighet, og Fabio Borini leies ut til Sunderland.

Det bliver så ikke i denne sæson at alle dem der tror på Borini får indfriet deres forventninger! Men fair nok at leje ham ud, så han kan få noget spilletid. Men mit bud er at han ikke kommer tilbage. Simpelthen bare ikke god nok og det har BR så åbenbart også fundet ud af nu. Bedre sent end aldrig som man siger.

Men held og lykke til Borini. Kan være at han finder den form vi aldrig har set, i Sunderland:-))))
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » mandag, 02. sep, 2013 14:14

Harvey skrev:Borini lejet ud til Sunderland!

12:55: Liverpool Echo melder at Liverpool og Sunderland har kommet til enighet, og Fabio Borini leies ut til Sunderland.

Det bliver så ikke i denne sæson at alle dem der tror på Borini får indfriet deres forventninger! Men fair nok at leje ham ud, så han kan få noget spilletid. Men mit bud er at han ikke kommer tilbage. Simpelthen bare ikke god nok og det har BR så åbenbart også fundet ud af nu. Bedre sent end aldrig som man siger.

Men held og lykke til Borini. Kan være at han finder den form vi aldrig har set, i Sunderland:-))))
Well.. Det er jeg sku lidt ærgerlig over. Jeg er en af dem som troede/tror på på ham, havde gerne set ham slå igennem hos os. Jeg tror desværre du har ret når du siger at det er det sidste vi har set til ham.

Besvar