sjampen skrev:Thierry Henry analyserer lidt på Firminos kamp mod Saints og specielt hans assist til Mo Salah.
https://streamable.com/pzncn
Endnu nogle eksempler på hvorfor Bobby er en topspiller og at vi absolut ikke skal flytte ham fra hans position bare fordi han ikke minder om Harry Kane.
Altså - Nu har jeg været en af dem, der har sagt at Firmino er den bedste spiller (sådan generelt i hele verden) til at overtage Coutinhos plads - det er jo ikke ensbetydende med at jeg ikke mener at Firmino er en genial angriber (Jeg var også stor forsvarer af Firmino inden sæsonstart og stor modstander af at udskifte ham med nogen anden)
Så fordi man foreslår at flytte ham til midten, betyder ikke, at man vil have Jan Koller som angriber, og tror det er det eneste der fungerer.
Men det er jo også ligegyldigt med at flytte ham derned. Hans arbejdsradius er så stor, at han alligvel spiller både 9'er 10'er 8'er og til tider 6'er i løbet af kampen - jeg vil faktisk overhovedet ikke blive overrasket, hvis han løber ned på en 6'er position. Smider en flot aflevering frem til sig selv i 10'er positionen, som hurtigt ligger en lækker stikning i dybden til sig selv i 9'er positionen og derefter scorer et mål, mens han kigger alle mulige andre steder hen.
Vi all dream of a team of Firming's
Lidt lige som Koeman