15 - Daniel Sturridge
Re: 15 - Daniel Sturridge
Sturrigde har åbentbart en skade far Carling cuppen som var lige ved at holde ham ude idag. han skal scannes i morgen og tager derefter en beslutning omkring landsholds deltagelsen
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Sturridge og Cou er vel indkøbt for 20 mill £, gad vide om ikke markedsprisen er 3-4 gange højere på 9 måneder? Bare en tanke. Sturr>lille suarez. ls må tage Aspas pladsen, for Sturr skal have det som han vil, han har fortjent bedre end judas
Verden er smask fuld af hyklere....
sturrigde med denne sommers priser er ligger vel omkring 35 mil
coutinho ligger vel omkring 25-30 mil
så ja.
coutinho ligger vel omkring 25-30 mil
så ja.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Hva h....... er det for en måde at omtale en LFC spiller på?Thommo skrev:Sturridge og Cou er vel indkøbt for 20 mill £, gad vide om ikke markedsprisen er 3-4 gange højere på 9 måneder? Bare en tanke. Sturr>lille suarez. ls må tage Aspas pladsen, for Sturr skal have det som han vil, han har fortjent bedre end judas
Der er vidst ikke nogen tvivl om, hvem der er den lille her... Tag da dine sko af lille thommo - de er vidst lidt for små at gå i
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Skal vi nu til at høre på det konstant? Det er allerede trættende.Thommo skrev:Sturridge og Cou er vel indkøbt for 20 mill £, gad vide om ikke markedsprisen er 3-4 gange højere på 9 måneder? Bare en tanke. Sturr>lille suarez. ls må tage Aspas pladsen, for Sturr skal have det som han vil, han har fortjent bedre end judas
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
http://www.theguardian.com/football/201 ... qualifiers
Fin nyhed for os, knapt så gode nyheder for England. Personligt håber jeg at han ikke spiller mod Ukraine og at han forhåbentlig kan få lidt tid til at blive helt frisk nu. Det passer mig faktisk udmærket, at vi afleverer ham til England i småskadet tilstand og at de ikke kan bruge ham. Så bliver han da ikke mere permanent skadet i første omgang.
Fin nyhed for os, knapt så gode nyheder for England. Personligt håber jeg at han ikke spiller mod Ukraine og at han forhåbentlig kan få lidt tid til at blive helt frisk nu. Det passer mig faktisk udmærket, at vi afleverer ham til England i småskadet tilstand og at de ikke kan bruge ham. Så bliver han da ikke mere permanent skadet i første omgang.

Næste år!
Han SKAL spille mod Ukraine. Det er en vigtig kamp for England.
Ville også være lidt skuffende, hvis han ikke bider smerten i sig og kæmper for sit land på tirsdag. Der har i forvejen været for mange afbud.
Ville også være lidt skuffende, hvis han ikke bider smerten i sig og kæmper for sit land på tirsdag. Der har i forvejen været for mange afbud.
Hent Shelvey tilbage!
Liverpool > Landshold
Jeg er fløjtende ligeglad med, om han har lyst til at bide smerterne i sig. Hvis han er skadet, så skal han ikke spille. Slut!
Jeg er fløjtende ligeglad med, om han har lyst til at bide smerterne i sig. Hvis han er skadet, så skal han ikke spille. Slut!
Badooo siger, hvad han mener!
Jaja, det er jeg ligeglad med. At repræsentere sit land til den største sportsbegivenhed der findes er der INTET der slår. Det kan der ikke være 2 meninger om.
Hent Shelvey tilbage!
@Aquilani
Tror jeg da egentlig nok der er 2 meninger om landsholdet er det største. bare spørg Patrick Mtiliga.
Tror jeg da egentlig nok der er 2 meninger om landsholdet er det største. bare spørg Patrick Mtiliga.
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?
http://www.threelionsfans.com/the_three ... foro-1.htmAquilani4 skrev:Jaja, det er jeg ligeglad med. At repræsentere sit land til den største sportsbegivenhed der findes er der INTET der slår. Det kan der ikke være 2 meninger om.
Kan du ikke fise derind og debattere landsholdbold med dem?
@ Redmaniac
Gerrard har nu også udtalt noget lignende. Skal han så også bare smutte

Det er ligemeget hvilket landshold det er. England, Venezuela, Italien, Japan eller et helt andet. Det er ligemeget.
VM er VM. Jeg tror gerne at Messi vil bytte alle sine CL titler ud med et enkelt VM-guld for Argentina.
Det er bare noget helt særligt. Det er mere end bare fodbold. Selv folk som ikke interessere sig fodbold, følger med i VM.
Alle spillere vil helt sikkert gerne opleve den slags spotlight. En spiller som Sturridge har aldrig prøvet det.
VM er VM. Jeg tror gerne at Messi vil bytte alle sine CL titler ud med et enkelt VM-guld for Argentina.
Det er bare noget helt særligt. Det er mere end bare fodbold. Selv folk som ikke interessere sig fodbold, følger med i VM.
Alle spillere vil helt sikkert gerne opleve den slags spotlight. En spiller som Sturridge har aldrig prøvet det.
Hent Shelvey tilbage!
Nu ved jeg godt, at din kommentar var med et blink i øjet, men fandt jeg ud af, at Gerrard bevist spillede en kvalifikationskamp, mens han var småskadet, så ville jeg blive rasende.AJ skrev:@ Redmaniac
Det var nu heller ikke så meget det, at det var det største man kunne opnå, som jeg anfægtede. Det var mere det faktum, at vores kære Troll var fuldstændig ligeglad med, om Sturridge blev skadet.