Jeg læste inde på den norske at de buddet fra i sommers, da var add ons relateret til om Coutinho vandt Ballon d'or. Det nye bud, skulle være mere realistiske add ons, såsom antal kampe og om Barca vinder pokaler.Oomph242 skrev:Mon de add ons overhovedet er mulige, at opnå?Hr. Drejer skrev:Paul Joyce fra The Times mener at han bliver solgt til en pris på £100 M upfront og £40 i adds on. Dvs en salgssum som kan ende på £150 M.
10 - Philippe Coutinho
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: 10 - Philippe Coutinho
Jo mere jeg tænker over denne transfer-saga, jo mere usmagelige fremstår Barca for mig. Hvorfor er de først her i starten i januar igang med at "sætte et tilbud sammen"? De har jo villet have spilleren siden sommer.
Vi opførte os måske lige så usmageligt i starten af sidste sommer. Men i det mindste tog vi konsekvensen og gav Southampton et nyt tilbud, der matchede deres pris tidligt denne vinter, før det hele udviklede sig til endnu en farce. Og vi gjorde det uden alle mulige medie-stunts og store medie-spekulationer. Faktisk blev der mere spekuleret i, at VVD skulle til Man City eller Chelsea.
Der er absolut ingen valid årsag til, at Barce ikke allerede den 1. januar lagde et tilbud på vores bord - eller reelt tidligere. Så som jeg ser det, er de eneste årsager til, at de stadig fumler rundt med at strikke et tilbud sammen, at de 1) ikke har de penge det kræver og 2) at de derfor lader tingene trække ud i håb om, at Coutinho kan skabe sig nok til, at vi vil blive desperate nok til at acceptere en pris lavere end markedsprisen.
Om Coutinho så nægter at spille helt til marts, så tror jeg stadig, at vi får mere ud af, at beholde ham, ende at sælge ham for de nævnte bud-konstruktioner nu. For 1) uanset hvor meget han spiller vil Barca være lige så interesserede til sommer, 2) han vil i løbet af foråret ønske sig noget spilletid for at kunne skinne for Brasilien til sommer og 3) netop til VM med Brasilien kan han potentielt sagtens gå hen og blive turneringens spiller og dermed øge sin værdi endnu mere.
Men pointen var endnu engang: FØJ, hvor er Barca klamme med alle deres lækkede usandheder og direkte signaler til Coutinho, når de samtidig har siddet på hænderne i 4 måneder i ønsket om at Coutinho vil gøre det beskidte arbejde for dem.
Vi opførte os måske lige så usmageligt i starten af sidste sommer. Men i det mindste tog vi konsekvensen og gav Southampton et nyt tilbud, der matchede deres pris tidligt denne vinter, før det hele udviklede sig til endnu en farce. Og vi gjorde det uden alle mulige medie-stunts og store medie-spekulationer. Faktisk blev der mere spekuleret i, at VVD skulle til Man City eller Chelsea.
Der er absolut ingen valid årsag til, at Barce ikke allerede den 1. januar lagde et tilbud på vores bord - eller reelt tidligere. Så som jeg ser det, er de eneste årsager til, at de stadig fumler rundt med at strikke et tilbud sammen, at de 1) ikke har de penge det kræver og 2) at de derfor lader tingene trække ud i håb om, at Coutinho kan skabe sig nok til, at vi vil blive desperate nok til at acceptere en pris lavere end markedsprisen.
Om Coutinho så nægter at spille helt til marts, så tror jeg stadig, at vi får mere ud af, at beholde ham, ende at sælge ham for de nævnte bud-konstruktioner nu. For 1) uanset hvor meget han spiller vil Barca være lige så interesserede til sommer, 2) han vil i løbet af foråret ønske sig noget spilletid for at kunne skinne for Brasilien til sommer og 3) netop til VM med Brasilien kan han potentielt sagtens gå hen og blive turneringens spiller og dermed øge sin værdi endnu mere.
Men pointen var endnu engang: FØJ, hvor er Barca klamme med alle deres lækkede usandheder og direkte signaler til Coutinho, når de samtidig har siddet på hænderne i 4 måneder i ønsket om at Coutinho vil gøre det beskidte arbejde for dem.
Kloppite
Cou vil afsted nu http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... g-14115334
Så meget for at gøre arbejdet færdigt af respekt for den klub, der satsede på ham (det var et sats og mange penge dengang) og udviklede ham som spiller.
Der er vel fem scenarier:
1. Vi sælger ham i januar uden at forsøge at hente "erstatning"
2. Vi sælger ham i januar og forsøger efterfølgende at hente "erstatning"
3. Vi sælger ham i januar under forudsætning af "erstatning" (Lemar?)
4. Vi sælger ham til sommer
5. Carra-scenariet, hvor vi indgår aftale nu med overgang til sommer
Jeg håber naturligvis ikke på 1.-2., men vil så trøste mig med, at det er Klopps beslutning, som jeg stoler på.
Så meget for at gøre arbejdet færdigt af respekt for den klub, der satsede på ham (det var et sats og mange penge dengang) og udviklede ham som spiller.
Jeg håber naturligvis ikke på 1.-2., men vil så trøste mig med, at det er Klopps beslutning, som jeg stoler på.
Jeg er enig, men så længe Barca's taktik om at plante små frø i medierne, og sweet talke spillerne optil transfer og det ikke har nogen konsekvens forstår jeg da udmærket de bruger taktikken.texy skrev:Jo mere jeg tænker over denne transfer-saga, jo mere usmagelige fremstår Barca for mig. Hvorfor er de først her i starten i januar igang med at "sætte et tilbud sammen"? De har jo villet have spilleren siden sommer.
Det virker jo tilsyneladende, og hvorfor skulle de lade være.. ?
Guillem Balagues (Sky Sports) beretning om, hvor sagen befinder sig lige nu.
http://www.skysports.com/football/live- ... e-q-a-liveGuillem Balague skrev:Discussions between clubs are taking place about the price right now. The figure Liverpool will start considering is 150m euros (and Barcelona will be willing to pay even more as they want this to happen).
Barcelona will go as far as it takes to bring Coutinho now, the squad are putting pressure for that to happen, it is the kind of quality the team needs to keep winning titles.
Both Coutinho and Barcelona want this sorted now. They don’t consider the possibility of agreeing now for the summer. That scenario only benefits Liverpool, it doesn’t benefit Barcelona or Coutinho.
Eventually Liverpool will have to decide if they sell him now or in the summer, but that could be used to press Barcelona to pay even more than 150m euros.
Jeg har tænkt lidt over om Coutinho afløseren allerede blev købt i sommers i form af Oxlade.AJJ skrev:Cou vil afsted nu http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... g-14115334
-
- Alder: 37
For mig er det okay, hvis Coutinho bliver solgt. Jeg kan ikke bebrejde, at en brasilianer heller vil spille i Barcelona og vinde titler end at spille i Liverpool og jagte Champions League-pladser. Til gengæld håber jeg virkelig, vi får presset prisen ustyrligt højt op, og det burde kunne lade sig gøre, med de kort vi har på hånden. Barcelona er for mig den mest afskyelige klub ud over United pt. med alle deres vamle spillere, der er ude og tale slimagtigt om andre klubbers spillere i pressen. Som andre nævner, så er det mig også uforståeligt, de ikke bare har brygget et ordentligt bud sammen, inden transfervinduet åbnede 1. januar.
Vi har før solgt store spillere og overlevet, og jeg synes ikke, den handel er lige så kritisk som salgene af Torres fx. var. Vi har en pisse stærk offensiv, og det er den stadig, når Coutinho er væk. Jeg håber for alt i verden bare ikke, vi henter Mahrez som erstatning, for han er simpelthen for lad. Jeg har kun set Lemar spille et par gange - han kunne vel være en god mulighed, men håber på en usleben diamant, som Coutinho var, dengang vi hentede ham. Det bliver efterhånden bare sværere og sværere.
Vi har før solgt store spillere og overlevet, og jeg synes ikke, den handel er lige så kritisk som salgene af Torres fx. var. Vi har en pisse stærk offensiv, og det er den stadig, når Coutinho er væk. Jeg håber for alt i verden bare ikke, vi henter Mahrez som erstatning, for han er simpelthen for lad. Jeg har kun set Lemar spille et par gange - han kunne vel være en god mulighed, men håber på en usleben diamant, som Coutinho var, dengang vi hentede ham. Det bliver efterhånden bare sværere og sværere.
Dette er faktisk et meget godt skriv, og det repræsenterer da denne sæson's kampe med nuværende spillere, og det duer ikke at bruge tidligere sæsoner's statistik på samme.
Man kan jo pille Spurs og shitty kampene ud, da vi udspilles i begge, men vi var da det bedste hold på banen, indtil Mané blev vist ud, det kan man ikke sige om Spurs-kampen:
https://liverpooloffside.sbnation.com/l ... view-stats
Vi skal nok komme styrket ud på den anden side - måske ikke på den helt korte bane men på den lange, og vi har også spillerne til at levere en flot sæson uden Coutinho.
Man kan jo pille Spurs og shitty kampene ud, da vi udspilles i begge, men vi var da det bedste hold på banen, indtil Mané blev vist ud, det kan man ikke sige om Spurs-kampen:
https://liverpooloffside.sbnation.com/l ... view-stats
Vi skal nok komme styrket ud på den anden side - måske ikke på den helt korte bane men på den lange, og vi har også spillerne til at levere en flot sæson uden Coutinho.
-
For mig er det fuldstændig sindsygt, at gå af med Coutinho! I Januar da vi stadige er med i Champions Leage. Vent gerne 2 år endnu! Knægten er så dygtige, og hvorfor sælge. Inden for 2 år. Er vi med i top 4 i hele Verden.. og for mig spiller Liverpool noget af det mest underholdende fodbold, der sker altid noget. Om vi så lukker mål ind. Så forsøger man at lave et mere end de andre. Self er City fede at se.. men tror på dette projekt som er sat i søen af ejerne.. YNWA Liverpool.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Velkommen til Thomas Ras 

Velkommen tilThomas Ras skrev:For mig er det fuldstændig sindsygt, at gå af med Coutinho! I Januar da vi stadige er med i Champions Leage. Vent gerne 2 år endnu! Knægten er så dygtige, og hvorfor sælge. Inden for 2 år. Er vi med i top 4 i hele Verden.. og for mig spiller Liverpool noget af det mest underholdende fodbold, der sker altid noget. Om vi så lukker mål ind. Så forsøger man at lave et mere end de andre. Self er City fede at se.. men tror på dette projekt som er sat i søen af ejerne.. YNWA Liverpool.

Jeg beholder ham naturligvis også helst, men jeg tror, at vi er nød til at forholde os til, at han forlader os, og det ser ud til, at han vil væk nu, og det plejer jo at gå spillerens vej, hvis de udtrykker sig klart nok, og vi bliver et ringere hold, end vi ellers kunne være, hvis Coutinho spiller som VvD gjorde i år, når hovedet er i en anden klub, og de nærmest obstruerer på banen.
Er jeg urealistisk i min prisvurdering af Cou, set ud fra Lemar sættes til 75-100. Cou bør være dobbelt så dyr.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Jeg orker virkelig ikke den her "Coutinho er skadet" og daglige snak om transfer i hvert eneste transfervindue. Jeg savner der bliver meldt klart ud så alle ved hvor fanden vi står.
Liverpool skal bare gå i pressen og sige "Coutinho koster £150 millioner, kontant. Meld ud om i vil betale eller drop jeres snakkeri"
Liverpool skal bare gå i pressen og sige "Coutinho koster £150 millioner, kontant. Meld ud om i vil betale eller drop jeres snakkeri"
Præcis - de kunne jo passende tilføje, at prisen stiger med 1mio per dag. Så kan det være de kan få fingrene ud.ThunderZtorm skrev:Jeg orker virkelig ikke den her "Coutinho er skadet" og daglige snak om transfer i hvert eneste transfervindue. Jeg savner der bliver meldt klart ud så alle ved hvor fanden vi står.
https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... litt-enige
142 mio £, 122 mio £ kontant resten klausuler
142 mio £, 122 mio £ kontant resten klausuler
"We're not racist, we only hate the mancs"