10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 02. jan, 2018 17:45

AJ skrev:
Oomph242 skrev:Men er Oxlade og Lallana gode nok til, at gøre os bedre end vi er nu? (top 4)...

Vi må gå udfra målet ikke er nået og vi bare skal stabilisere os.
Nej, ikke nødvendigvis, men jeg kan godt se dem indgå i vores fremtidige hold. Det bliver dog umådelig svært at blive bedre, når vi sælger Coutinho. Sådan er det.

Vi kan sagtens gå efter Thomas Lemar, men han er en helt anden type igen jf. min betragtning om, at vi bliver nødt til at skifte stil med ikke ligeså kreative spillere, men til gengæld flere af dem (dvs. fra kvalitet til kvantitet). Vores 8'ere på midtbanen skal bidrage mere i den kreative proces. Det hjælper dog allerede på det, at Keita er bedre til at sætte spillet i gang end de fleste af vores nuværende midtbanefolk.
Vi kan måske lave en spiller/penge handel. Rafinha kan i hvert fald bidrage med noget andet end Ox og Lallana, og han er teknisk dygtig. Han kan også spille i de små rum, som Cou. Og han har været i Barca, og prøvet det, og han gider ikke Real Madrid, da han har været i Barca :P

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. jan, 2018 17:46

Filos of Isk skrev:
YNWA! skrev:
Filos of Isk skrev:
Wormie skrev:De 3 ting vi ved er

1. Barcalona har ikke afgivet et bud
2. Liverpool vil kræve en MEGET højere løsesum end den som Pogba gik til (folk regner med omkring 150 mil pund)
3. Coutinho vil gerne til barcalona

det stadigvæk Liverpool som har alle kortene på hånden og det er stadigvæk os der bestemmer prisen.
Uanset hvor mange aviser barcalona kan sælge.

alt som har "spansk avis" labelet på sig er 99.999 % løgne og har intet på sig
Det er også nummer 3 der er så bekymrende, men det er klart at der skal smækkes et ordentligt tilbud på bordet og det har de indtil videre ikke vist sig villige til, spørgsmålet er om de er i stand til det, men for Coutinho lyder 100 mill. jo som et ganske fint tilbud, er jeg bange for.

men ja lad os nu lige se tiden an en gang og så tager Coutinho en pause så han kan køre non stop igennem fra februar til slut maj :army8:
Tror ikke 100 millioner pund er nok for FSG. Tror nærmere den lyder 130-135 millioner pund. Og hvis det er upfront ville det også være okay hvis det stod til mig. Men så skal pengene også bruges på nye spillere.
undskyld jeg tog 100 millioner fordi det er for lavt et beløb for os, især i januar, men det er stadig så mange penge at Countinho risikerer at blive utilfreds når vi siger nej.
Ja vi er oppe i det leje, og så er der endda kun til et eller to klasse indkøb :shock:

Og det er ikke fordi jeg syntes at vi skal give efter for børnefornærmede spillere, men jeg bliver bekymret for harmonien i truppen under hele dette forløb, hvilket også er derfor vi er så sure på FCB som vi er.
Hvor sure mon Southampton er på os?

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. jan, 2018 17:47

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:
Oomph242 skrev:Men er Oxlade og Lallana gode nok til, at gøre os bedre end vi er nu? (top 4)...

Vi må gå udfra målet ikke er nået og vi bare skal stabilisere os.
Nej, ikke nødvendigvis, men jeg kan godt se dem indgå i vores fremtidige hold. Det bliver dog umådelig svært at blive bedre, når vi sælger Coutinho. Sådan er det.

Vi kan sagtens gå efter Thomas Lemar, men han er en helt anden type igen jf. min betragtning om, at vi bliver nødt til at skifte stil med ikke ligeså kreative spillere, men til gengæld flere af dem (dvs. fra kvalitet til kvantitet). Vores 8'ere på midtbanen skal bidrage mere i den kreative proces. Det hjælper dog allerede på det, at Keita er bedre til at sætte spillet i gang end de fleste af vores nuværende midtbanefolk.
Vi kan måske lave en spiller/penge handel. Rafinha kan i hvert fald bidrage med noget andet end Ox og Lallana, og han er teknisk dygtig. Han kan også spille i de små rum, som Cou. Og han har været i Barca, og prøvet det, og han gider ikke Real Madrid, da han har været i Barca :P

Rafinha god spiller. Men næsten lige så mange skader som Sturridge og Ings.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 38

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 02. jan, 2018 17:55

Oomph242 skrev:
Hvor sure mon Southampton er på os?
det tør jeg dårligt tænke på :oops:

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 02. jan, 2018 18:30

Et salg til 150 mio £ og så køber vi Alexis Sanchez fri fra Arsenal for 30 mio £ plus har penge til at forstærke midtbanen og forsvaret markant. Selvom jeg ikke har lyst til at miste Cou så er der jo også interessante muligheder i sådan et salg
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 02. jan, 2018 18:42

Emmy skrev:Et salg til 150 mio £ og så køber vi Alexis Sanchez fri fra Arsenal for 30 mio £ plus har penge til at forstærke midtbanen og forsvaret markant. Selvom jeg ikke har lyst til at miste Cou så er der jo også interessante muligheder i sådan et salg
Sanchez går nok efter en klub hvor titel chancen er større, desværre. Mon ikke City eller PSG løber med ham.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 02. jan, 2018 18:43

Emmy skrev:Et salg til 150 mio £ og så køber vi Alexis Sanchez fri fra Arsenal for 30 mio £ plus har penge til at forstærke midtbanen og forsvaret markant. Selvom jeg ikke har lyst til at miste Cou så er der jo også interessante muligheder i sådan et salg
Er Alexis ikke så godt som City spiller? Eller er det bare noget jeg har bildt mig selv ind. Som Alexis har spillet her i efteråret, så vil jeg ikke have ham til klubben. Synes virkelig ikke han er det han var for få år tilbage. Har en kammerat som er Arsenal fan, der er ved at gå ud af sit gode skind på grund af Alexis. Noget med at han havde 32 boldtab i en enkelt kamp denne sæson.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 02. jan, 2018 19:17

Hvis der er sandhed i de rygter om at Coutinho har sagt han ikke vil spille mere for Liverpool, så bliver jeg sgu rasende over den opførsel.
Fair nok han ønsker at skifte og det skal han også have lov til.... NÅR sæsonen er omme.

Han kan ikke spille CHL for Barcalona og de vinder med sikkerhed mesterskabet dernede, men det bliver jo ikke hans mesterskab.... hvad fanden er en titel værd, når den er vundet inden han tiltræder ?

Liverpool derimod har gang i en spændende sæson og stadig med i CHL. Og han ved hvor vigtig en brik han er for os PT. Han ved også at vi ikke kan finde en ny og spille vedkommende ind. Så hans valg vil (måske) ødelægge den ellers gode sæson vi har gang i.

Hvis han skal have den mindste respekt herfra, så gør han arbejdet færdigt i denne sæson, for så at få sit skifte....

Det andet er sgu noget pis! og respektløst overfor Liverpool. Men måske er han bare en lille slange, når alt kommer til alt.

Jeg håber det bare er Spanske medier, der skal sælge aviser :(

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 02. jan, 2018 19:36

At han nægter at spille tager jeg nu ikke så tungt. Vi sidder stadig med esserne synes jeg. Når januar er gået og han stadig er Liverpool spiller så skal han nok komme på banen igen for han vil næppe gå glip af et VM til sommer. Og han kommer vel ikke med hvis han ikke spiller fra nu og til juni måned.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 02. jan, 2018 19:51

Nu skriver Paul Joyce, at Cou er sikker på, at han har spillet sin sidste kamp for Liverpool. En ting ligger vist fast nu. Vi ser ikke Cou på banen i januar.

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... liverpool/

PS. Flere nævner Mahrez som erstatning. Er han ikke en luksusspiller, som overhovedet ikke deltager i det defensive arbejde? Jf. bl.a kampen på Anfield. I så fald er han jo slet ikke interessant på et Klopp hold.
Senest rettet af AJJ tirsdag, 02. jan, 2018 20:34, rettet i alt 3 gange.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 02. jan, 2018 20:24

AJJ skrev:Nu skriver Paul Joyce, at Cou er sikker på, at han har spillet sin sidste kamp for Liverpool. En ting ligger vist fast nu. Vi ser ikke Cou på banen i januar.
Så lad ham kigge på fra tilskuerpladserne og træne med de unge.

Vi gav ikke meget for ham, så han skal nok tjene sig selv hjem, selvom han kukkelurer på tribunen.

Tabte lidt for ham i sommer og endnu mere nu, hvis det er sandt!

Jeg håber vi står fast på at han ikke skifter før til sommer uanset om han vil spille eller ej.

Brugeravatar
McHelmer
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 63

Indlæg af McHelmer » tirsdag, 02. jan, 2018 20:30

AJJ skrev:Nu skriver Paul Joyce, at Cou er sikker på, at han har spillet sin sidste kamp for Liverpool. En ting ligger vist fast nu. Vi ser ikke Cou på banen i januar.
Ej det er sgu for klamt for mig

Snart fan gennem mere end 50 år :-)

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 02. jan, 2018 20:35

McHelmer skrev:
Ej det er sgu for klamt for mig

Snart fan gennem mere end 50 år :-)

sker kun hvis Kieta kommer i januar
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 02. jan, 2018 20:41

håbløst kilde kritik.

det næsten pinligt på dette forum.

Poul Joyce skriver at Barcalona propaganda aviserne SKRIVER han ikke ønsker at spille for os (lige som sidst):
Altså det er noget han siger at DE SKRIVER ikke ham selv.

please LÆS jeres artikler igennem før at videregive sensation overskrifter.

"
– Det er åpenbart at Coutinho ønsker å forlate Liverpool i dette transfervinduet, og rapportene fra Spania i dag indikerer at brasilianeren har fortalt Liverpool at han ikke ønsker å spille mer for dem, skriver Joyce."

Iøvrigt kunne jeg ikke finde orginalen kun den som AJJ sensationelt kommentere på som han åbenbart ikke har læst selv.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Scherwin

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 02. jan, 2018 20:44

jeg har sagt det 50 gange, hvis i linker til noget som Marca, Sport eller MD så husk lige at lave en disklaimer i toppen at det stamme fra det lort. a
Der er ingen grund til at vi selv spreder falske rygter.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar