10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
sjampen
Alder: 34

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af sjampen » fredag, 01. sep, 2017 17:36

nikand skrev: Hvordan skal vi tiltrække spillere hvis de ser vi ikke vil benytte Coutinho blot for at sende er signal.
På samme måde som vi altid har gjort. Jeg siger heller ikke, at spillere ikke må forlade Liverpool. Smutter Emre Can gratis næste sommer er mit kritikpunkt ikke Can. Jeg siger bare, at vi bør sende signal som Saints gjorde med Van Dijk. Man forlænger ikke for 6 måneder siden og udtaler sig som Coutinho, og Torres, gjorde for så at indgive en transferrequest på falderebet, endda lige inden klubben skal spille 2 knockoutkampe om den mest prestigefyldte turnering i klubfodbold. Coutinho kunne for min skyld have nægtet at forlænge sidste sommer og givet Liverpool besked efter sæsonen, at han ville videre. Så ville jeg som fan af Liverpool tænke mit, men intet om manden selv, kun fodboldspilleren. Jeg kan måske ikke lide at han forlader Liverpool, men det har jeg sådan set ingen indflydelse på for det er ikke min karriere og mit liv. Der er en rigtig og en forkert måde at opføre sig på, ved alting her i livet. Coutinho har efter min mening ikke opført sig specielt godt.

Nogle vil måske sige at man ikke skal ligge noget i udtalelser og at det bare er fanpleasing og spin. Det er meget muligt, men jeg går nu alligevel ud fra at når folk siger noget så mener de hvad de siger. Og der kan vi bare sammenholde Coutinhos ord fra forlængelsen og hans handlinger her til sommer og fastslå at han er en løgner. Nogle vil sige at vi gør det samme ved andre klubber. Muligvis, det bør vi stoppe med og opføre os ordenligt. Nogle vil sige at kontrakter ikke er mere værd en det papir de er skrevet på. Det er faktuelt forkert, for salg af rettigheder er ikke unikt for fodboldklubber. Der er stadig en rigtig og en forkert måde at gøre det på, også i fodbold.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » fredag, 01. sep, 2017 20:29

Jeg vil, som jeg vist har skrevet før, juble hvis Coutinho scorer eller assisterer, fordi det gavner Liverpool. Men jeg har mistet min sympati for ham fuldstændig, og jeg vil ikke glædes over hans personlige succes, som jeg f.eks. gør med TAA, Mané og egentlig de fleste andre LFC-spillere.

Det spændende bliver nu, hvordan Klopp agerer. Bliver Coutinho tilgivet, eller får han en mindre rolle at spille? Det må være åbenlyst, at holdet ikke vil blive sat op omkring ham, som man ellers kunne have tænkt var tilfældet inden hele det her show. Vi skal stadig vinde kampe, så hvis han kan bruges til det er det ok, men i udgangspunktet skal vi bygge på de spillere, der vil Liverpool FC.

Hvis rygskaden har været en fake skade fra Coutinhos side, uha, så tror jeg sgu ikke engang han får tid på bænken. Det kan jeg ikke forestille mig, at Klopp vil finde sig i. Hvilket han da heller ikke skal.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 01. sep, 2017 20:57

Sku vi nu ikke lige slå kold vand i blodet ? Vi ved ret beset ikke særlig meget andet end hvad de, for det meste, spanske medier har skrevet , og det viste sig jo ikke at være sandt (at der var tale om done deals .. hvor mange gange har de ikke skrevet det ?? bl.a.) det KAN jo måske tænkes at klubben måske har valgt at trække phil ud af hele det her rod for at skåne ham , hvem ved ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 01. sep, 2017 21:01

Surf skrev:Jeg vil, som jeg vist har skrevet før, juble hvis Coutinho scorer eller assisterer, fordi det gavner Liverpool. Men jeg har mistet min sympati for ham fuldstændig, og jeg vil ikke glædes over hans personlige succes, som jeg f.eks. gør med TAA, Mané og egentlig de fleste andre LFC-spillere.

Det spændende bliver nu, hvordan Klopp agerer. Bliver Coutinho tilgivet, eller får han en mindre rolle at spille? Det må være åbenlyst, at holdet ikke vil blive sat op omkring ham, som man ellers kunne have tænkt var tilfældet inden hele det her show. Vi skal stadig vinde kampe, så hvis han kan bruges til det er det ok, men i udgangspunktet skal vi bygge på de spillere, der vil Liverpool FC.

Hvis rygskaden har været en fake skade fra Coutinhos side, uha, så tror jeg sgu ikke engang han får tid på bænken. Det kan jeg ikke forestille mig, at Klopp vil finde sig i. Hvilket han da heller ikke skal.
Sådan noget med simuleret skade, kan jo også være noget spiller og klub aftaler. Især hvis man ikke helt ved, hvad fremtiden bringer.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 01. sep, 2017 21:05

Oomph242 skrev:
Surf skrev:Jeg vil, som jeg vist har skrevet før, juble hvis Coutinho scorer eller assisterer, fordi det gavner Liverpool. Men jeg har mistet min sympati for ham fuldstændig, og jeg vil ikke glædes over hans personlige succes, som jeg f.eks. gør med TAA, Mané og egentlig de fleste andre LFC-spillere.

Sådan noget med simuleret skade, kan jo også være noget spiller og klub aftaler. Især hvis man ikke helt ved, hvad fremtiden bringer.
Kan du give et eksempel på din påstand?

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 01. sep, 2017 21:09

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:

Næ. Men hvis man ikke ønsker spilleren skadet eller mener fokus er et andet sted, så vil det da give god mening.

726

Indlæg af 726 » fredag, 01. sep, 2017 21:25

Jeg undre mig over hvad Sakho har gjort på sidste års tur til USA, siden han overhovedet ikke har været på tale til 1. holdet siden - men nærmere transferlisten (nu solgt).
Så jeg tænker, hvordan reagerer klubben så på Coutinho - der er jo forskel på folk!!!

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 01. sep, 2017 21:29

Jeg har hørt den påstand nævnt Front 242, men jeg tvivler på den. Coutinho skulle jo til landsholdssamling, og der vil lægen jo finde frem til at han ikke er skadet, hvilket jo også skete. Han var altså skadet i Liverpool, og en flyvetur senere var han ikke længere skadet. Skulle Liverpool selv have valgt at fremstå som tumper i medierne? Det tvivler jeg på.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 01. sep, 2017 22:27

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:

Måske ikke lige aftalt, men mere Klubbens (Rodgers') idé at Andy Carroll skulle være skadet.

"“Another example: I went to Hearts for the [Europa League qualifier]. I got up there. He said I was starting. I woke up in the morning and he came in and said: ‘I think you’ve got a hamstring problem, you’re not going to start.’ I said my hamstring was fine. He said I’d be on the bench. I got to the ground and I wasn’t even on the bench. I was the only one missing out."

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... an-8553720

Ved ikke om Coutinho's "skade" er aftalt med klubben eller ej. Reelt også ligegyldigt for mig, om der er tale om pjæk eller decideret strejke. Begge dele er uacceptabel opførsel. Men ved pjæk får Coutinho naturligvis stadig sin høje hyre uden nogen straf.
Kloppite

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » fredag, 01. sep, 2017 22:38

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:

Mener Chelsea gjorde sådan med Costa, da han ville til Atl. Madrid (eller var det Kina). Anyway, Costa fakede en rygskade i hvert fald.
Senest rettet af Kasper88 fredag, 01. sep, 2017 23:20, rettet i alt 1 gang.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 01. sep, 2017 22:39

Costa var i jan 17
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. sep, 2017 09:27

Brassilianere er skrøbelige - både på krop og sjæl........
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 02. sep, 2017 13:16

Albert Soler udtaler, at vi krævede 200 mio. euro for Coutinho -sådan!

http://www.liverpool.no/nyheter/2017/9/ ... millioner/

De skal nok have solgt et par spillere mere for at kunne betale den pris næste sommer ?

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » lørdag, 02. sep, 2017 14:22

sjampen skrev:
nikand skrev: Hvordan skal vi tiltrække spillere hvis de ser vi ikke vil benytte Coutinho blot for at sende er signal.
På samme måde som vi altid har gjort. Jeg siger heller ikke, at spillere ikke må forlade Liverpool. Smutter Emre Can gratis næste sommer er mit kritikpunkt ikke Can. Jeg siger bare, at vi bør sende signal som Saints gjorde med Van Dijk. Man forlænger ikke for 6 måneder siden og udtaler sig som Coutinho, og Torres, gjorde for så at indgive en transferrequest på falderebet, endda lige inden klubben skal spille 2 knockoutkampe om den mest prestigefyldte turnering i klubfodbold. Coutinho kunne for min skyld have nægtet at forlænge sidste sommer og givet Liverpool besked efter sæsonen, at han ville videre. Så ville jeg som fan af Liverpool tænke mit, men intet om manden selv, kun fodboldspilleren. Jeg kan måske ikke lide at han forlader Liverpool, men det har jeg sådan set ingen indflydelse på for det er ikke min karriere og mit liv. Der er en rigtig og en forkert måde at opføre sig på, ved alting her i livet. Coutinho har efter min mening ikke opført sig specielt godt.

Nogle vil måske sige at man ikke skal ligge noget i udtalelser og at det bare er fanpleasing og spin. Det er meget muligt, men jeg går nu alligevel ud fra at når folk siger noget så mener de hvad de siger. Og der kan vi bare sammenholde Coutinhos ord fra forlængelsen og hans handlinger her til sommer og fastslå at han er en løgner. Nogle vil sige at vi gør det samme ved andre klubber. Muligvis, det bør vi stoppe med og opføre os ordenligt. Nogle vil sige at kontrakter ikke er mere værd en det papir de er skrevet på. Det er faktuelt forkert, for salg af rettigheder er ikke unikt for fodboldklubber. Der er stadig en rigtig og en forkert måde at gøre det på, også i fodbold.
Tak for dit svar og jeg forstår din pointe selvom jeg ikke er enig i det hele.
Jeg håber vi får en Coutinho at se der er for vild og kører med klatten og bliver hurtigt integreret.

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 02. sep, 2017 16:24

Jeg undre mig over hvorfor barcalona prøver at brænde alle bro'er mellem de 2 klubber. de får jo aldrig lov at købe en LFC spiller igen hvis de bliver ved med at lyve.

Tror aldrig de får lov at købe coutinho.

De er jo amatør på et helt andet plan.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar