15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af nrg » torsdag, 25. feb, 2016 12:26

Ja, jeg stiller stadig spørgsmålstegn ved om han virkelig kan levere, når det er ham der er stjernen - ham der er i fokus - ham alle forventer leverer.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 25. feb, 2016 14:09

nrg skrev:Ja, jeg stiller stadig spørgsmålstegn ved om han virkelig kan levere, når det er ham der er stjernen - ham der er i fokus - ham alle forventer leverer.
Det finder vi ud af i aften og på søndag :D
Kloppite

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » torsdag, 25. feb, 2016 16:47

texy skrev:
nrg skrev:Ja, jeg stiller stadig spørgsmålstegn ved om han virkelig kan levere, når det er ham der er stjernen - ham der er i fokus - ham alle forventer leverer.
Det finder vi ud af i aften og på søndag :D
Jeg vil gerne se det over lidt længere tid, for at helgardere og redde min egen røv, hvis han nu scorer i begge kampe og afgør dem :mrgreen:
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 25. feb, 2016 19:24

AJ skrev:Hvis vi antager, at punkt 1 holder, så er jeg enig i punkt 2 og 3. Han er virkelig forrygende god ham Sturridge. Måske ligaens bedste angriber, når han er klar. Agüero er efter min mening den eneste af samme kaliber.

Det ærgerlige er bare, at punkt 1 næppe holder.
Jeg tør næsten heller ikke tro på det, men det vil være en slags poetisk retfærdighed, HVIS det sker. Han - og vi - har været så grueligt meget ondt igennem, at det jo næsten MÅ ende på et tidspunkt, efter 7 magre år kommer 7 fede osv osv
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » tirsdag, 15. mar, 2016 15:20

! ! DANIEL STURRIDGE IKKE SKADET ! !

Ok, du sad sikkert og fik hjertestop over endnu en skade til Studge. Men hvad sker der lige for at han nu spiller et par kampe i træk? :) Jeg synes slet ikke han rigtig er så involveret som man kunne ønske. :aliboronz5:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 15. mar, 2016 16:02

zalcos skrev:Men hvad sker der lige for at han nu spiller et par kampe i træk? :) Jeg synes slet ikke han rigtig er så involveret som man kunne ønske. :aliboronz5:
Han har holdt krudtet tørt, så der bliver smadret et hattrick ind på De Gea på torsdag!!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 15. mar, 2016 23:25

Jeg er pessimist, jeg tror kun han laver 2 mål, synes desværre gea virker umulig at score hattrick på. Sturr kan komme tæt på, men tvivler på det det sidste mål. Men når bare han laver de 2-3 mål vi tror på, ender det jo lykkeligt
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Larsen

Indlæg af Hr. Larsen » fredag, 18. mar, 2016 08:31

Jeg har over de sidste par kampe undret mig over Sturridges attitude på banen. Er jeg den eneste, der har bemærket det? Han lignede igår en, der lige havde modtaget beskeden om et dødsfald i nærmeste familie.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » fredag, 18. mar, 2016 08:53

Hr. Larsen skrev:Jeg har over de sidste par kampe undret mig over Sturridges attitude på banen. Er jeg den eneste, der har bemærket det? Han lignede igår en, der lige havde modtaget beskeden om et dødsfald i nærmeste familie.
Han har godt nok irriteret mig grænseløst på det seneste. Uden ham er angrebsmulighederne i næste sæson: Origi, Firmino, Benteke, Ings og Balotelli. Synes vi skal skille os af med Balotelli, Benteke og Sturridge, hvis vi kan hente en ny angriber (ikke til bredden - men start 11)

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » fredag, 18. mar, 2016 09:43

Hans attitude passer hvert fald ikke ind i Klopps Liverpool.
Efter Klopps ankomst er gejst og entusiasme nogle er nøgleordene for truppen og organisationen.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Hr. Larsen

Indlæg af Hr. Larsen » fredag, 18. mar, 2016 09:53

CVLiverpool skrev:Hans attitude passer hvert fald ikke ind i Klopps Liverpool.
Efter Klopps ankomst er gejst og entusiasme nogle er nøgleordene for truppen og organisationen.
Jeg tænker bare, hvad der kan ligge bag denne attitudes opståen?

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » fredag, 18. mar, 2016 10:32

Hr. Larsen skrev:
Forhåbentlig er han bare irriteret på sig selv, dog syntes jeg det er påfaldende hvor lidt han pt. bidrager med på banen samtidig med at han ret tit slår ud med armene mod medspillerne når tingene ikke lige lykkedes. Det vidner om en mand uden det overskud som mange af de andre oser af for tiden.

Omvendt har presset og fokus på ham, både under og efter skaderne, været enorm og måske har han bare svært ved at håndtere det.

Jeg håber dog stadig på at han snart får banket et par vigtige mål ind så han kan få sat lidt ind på selvtillid's kontoen for en Sturridge i topform er rigtig rigtig rar at have..

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » fredag, 18. mar, 2016 10:35

Hr. Larsen skrev:
Jeg fatter sgu heller ikke hvad han er så pigersur over. Bedst betalt, spiller nærmest fast og holdet har succes.
Men hvis han ikke ændrer den stinkende attitude, så er der ingen tvivl om at han snart bliver forbigået til fordel for Origi. Han imponerer mig virkelig for tiden. Han ser rigtig stærk ud i angrebet, og holder bl.a. 100 gange bedre på bolden end Sturridge. At han endnu ikke er den store bomber bekymrer mig egentlig ikke, det skal nok komme. Lige nu tilbyder han så meget andet.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 18. mar, 2016 12:09

Sturridge var måske bare utilfreds, med sin egen præstation. Det køre ikke rigtig for ham, efter den lange skades pause og han synes noget langsommere end før skaderne. De andre gange han er kommet tilbage fra skader, har han nærmest fra første kamp haft tur i den . Men denne gang, kommer det tilsyneladende ikke så nemt til ham og det giver vel ikke den bedste selvtillid og arbejdsglæde...

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 18. mar, 2016 12:45

Hr. Larsen skrev:
Mener du dermed det er et nyligt opstået fænomen? For jeg synes altid det har været et issue.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar