15 - Daniel Sturridge
Re: 15 - Daniel Sturridge
Ja, jeg stiller stadig spørgsmålstegn ved om han virkelig kan levere, når det er ham der er stjernen - ham der er i fokus - ham alle forventer leverer.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Det finder vi ud af i aften og på søndagnrg skrev:Ja, jeg stiller stadig spørgsmålstegn ved om han virkelig kan levere, når det er ham der er stjernen - ham der er i fokus - ham alle forventer leverer.

Kloppite
Jeg vil gerne se det over lidt længere tid, for at helgardere og redde min egen røv, hvis han nu scorer i begge kampe og afgør demtexy skrev:Det finder vi ud af i aften og på søndagnrg skrev:Ja, jeg stiller stadig spørgsmålstegn ved om han virkelig kan levere, når det er ham der er stjernen - ham der er i fokus - ham alle forventer leverer.

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg tør næsten heller ikke tro på det, men det vil være en slags poetisk retfærdighed, HVIS det sker. Han - og vi - har været så grueligt meget ondt igennem, at det jo næsten MÅ ende på et tidspunkt, efter 7 magre år kommer 7 fede osv osvAJ skrev:Hvis vi antager, at punkt 1 holder, så er jeg enig i punkt 2 og 3. Han er virkelig forrygende god ham Sturridge. Måske ligaens bedste angriber, når han er klar. Agüero er efter min mening den eneste af samme kaliber.
Det ærgerlige er bare, at punkt 1 næppe holder.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
! ! DANIEL STURRIDGE IKKE SKADET ! !
Ok, du sad sikkert og fik hjertestop over endnu en skade til Studge. Men hvad sker der lige for at han nu spiller et par kampe i træk?
Jeg synes slet ikke han rigtig er så involveret som man kunne ønske. 
Ok, du sad sikkert og fik hjertestop over endnu en skade til Studge. Men hvad sker der lige for at han nu spiller et par kampe i træk?

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Han har holdt krudtet tørt, så der bliver smadret et hattrick ind på De Gea på torsdag!!zalcos skrev:Men hvad sker der lige for at han nu spiller et par kampe i træk?Jeg synes slet ikke han rigtig er så involveret som man kunne ønske.
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg er pessimist, jeg tror kun han laver 2 mål, synes desværre gea virker umulig at score hattrick på. Sturr kan komme tæt på, men tvivler på det det sidste mål. Men når bare han laver de 2-3 mål vi tror på, ender det jo lykkeligt
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Jeg har over de sidste par kampe undret mig over Sturridges attitude på banen. Er jeg den eneste, der har bemærket det? Han lignede igår en, der lige havde modtaget beskeden om et dødsfald i nærmeste familie.
Han har godt nok irriteret mig grænseløst på det seneste. Uden ham er angrebsmulighederne i næste sæson: Origi, Firmino, Benteke, Ings og Balotelli. Synes vi skal skille os af med Balotelli, Benteke og Sturridge, hvis vi kan hente en ny angriber (ikke til bredden - men start 11)Hr. Larsen skrev:Jeg har over de sidste par kampe undret mig over Sturridges attitude på banen. Er jeg den eneste, der har bemærket det? Han lignede igår en, der lige havde modtaget beskeden om et dødsfald i nærmeste familie.
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Hans attitude passer hvert fald ikke ind i Klopps Liverpool.
Efter Klopps ankomst er gejst og entusiasme nogle er nøgleordene for truppen og organisationen.
Efter Klopps ankomst er gejst og entusiasme nogle er nøgleordene for truppen og organisationen.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
-
Jeg tænker bare, hvad der kan ligge bag denne attitudes opståen?CVLiverpool skrev:Hans attitude passer hvert fald ikke ind i Klopps Liverpool.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Forhåbentlig er han bare irriteret på sig selv, dog syntes jeg det er påfaldende hvor lidt han pt. bidrager med på banen samtidig med at han ret tit slår ud med armene mod medspillerne når tingene ikke lige lykkedes. Det vidner om en mand uden det overskud som mange af de andre oser af for tiden.Hr. Larsen skrev:Jeg tænker bare, hvad der kan ligge bag denne attitudes opståen?CVLiverpool skrev:Hans attitude passer hvert fald ikke ind i Klopps Liverpool.
Omvendt har presset og fokus på ham, både under og efter skaderne, været enorm og måske har han bare svært ved at håndtere det.
Jeg håber dog stadig på at han snart får banket et par vigtige mål ind så han kan få sat lidt ind på selvtillid's kontoen for en Sturridge i topform er rigtig rigtig rar at have..
Jeg fatter sgu heller ikke hvad han er så pigersur over. Bedst betalt, spiller nærmest fast og holdet har succes.Hr. Larsen skrev:Jeg tænker bare, hvad der kan ligge bag denne attitudes opståen?CVLiverpool skrev:Hans attitude passer hvert fald ikke ind i Klopps Liverpool.
Men hvis han ikke ændrer den stinkende attitude, så er der ingen tvivl om at han snart bliver forbigået til fordel for Origi. Han imponerer mig virkelig for tiden. Han ser rigtig stærk ud i angrebet, og holder bl.a. 100 gange bedre på bolden end Sturridge. At han endnu ikke er den store bomber bekymrer mig egentlig ikke, det skal nok komme. Lige nu tilbyder han så meget andet.
Sturridge var måske bare utilfreds, med sin egen præstation. Det køre ikke rigtig for ham, efter den lange skades pause og han synes noget langsommere end før skaderne. De andre gange han er kommet tilbage fra skader, har han nærmest fra første kamp haft tur i den . Men denne gang, kommer det tilsyneladende ikke så nemt til ham og det giver vel ikke den bedste selvtillid og arbejdsglæde...
Mener du dermed det er et nyligt opstået fænomen? For jeg synes altid det har været et issue.Hr. Larsen skrev:Jeg tænker bare, hvad der kan ligge bag denne attitudes opståen?CVLiverpool skrev:Hans attitude passer hvert fald ikke ind i Klopps Liverpool.
"We're not racist, we only hate the mancs"