45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Niels K » torsdag, 09. jul, 2015 17:54

Jeg kan også godt lide Balotelli, og jeg vil da gerne beholde ham, men det kræver, at han som minimum gider løbe solen sort, når han er på banen.
Ikke lunte rundt og lave et halvt pres hist og her. Hvis han gad starte med bruge alle sine kræfter for holdets bedste, og så bliver han jo bare skiftet ud, hvis han kører træt, men det er det, der skal til.
Fodboldmæssigt skal han nok kunne genfinde sin bedste form - alt andet ville være mærkeligt, men det er mere det, der foregår inde i hovedet, og at han skal acceptere at følge trænerens anvisninger, at følge kaptajnens anvisninger mv.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 11. jul, 2015 16:03

Nogen der ved hvorfor Balotelli ikke skal med på pre season Tour?
Hsr det noget at gøre med hans adoptiv fars død? Evt begravelse eller noget?

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 11. jul, 2015 16:05

Belloni skrev:Nogen der ved hvorfor Balotelli ikke skal med på pre season Tour?
Han er desværre sorteret fra. Han er tilbage i klubben og til træning, begravelsen er overstået.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » lørdag, 11. jul, 2015 19:12

Emmy skrev:
Belloni skrev:Nogen der ved hvorfor Balotelli ikke skal med på pre season Tour?
Han er desværre sorteret fra. Han er tilbage i klubben og til træning, begravelsen er overstået.
Jeg er bestemt ikke fan af Balotelli. Men den beslutning fatter jeg ikke en klap af. Så længe han ikke er solgt, så gælder det da om at forberede ham bedst muligt i tilfælde af, at vi skulle få brug for ham.

Jeg synes ikke, at det er i orden at behandle Balotelli på den måde. I hans Liverpool-tid har han opført sig rimelig fornuftigt og vi kan vel godt verbalt kommunikere til ham, at han reelt ikke indgår i planerne for næste sæson uden fysisk at udelukke ham. Det grænser til voksen-mobning.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 11. jul, 2015 19:23

Han har ikke kun opført sig rimeligt fornuftigt. Han har opført sig eksemplarisk, specielt med tanke på hvad man måske kunne frygte.
Om man vil det eller ej er han et stort stjernenavn rundt i verden og jeg fatter ikke en skid af at han ikke er med. Hvis det er en ren sportslig beslutning er det forkert.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 11. jul, 2015 19:26

Mon ikke der et et skifte under opsejling, eller mon ikke den er clearet helt af med Balotelli, så der ikke er nogle hard feelings ?

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » lørdag, 11. jul, 2015 19:30

Hvis jeg skulle gætte så handler det vel om at han har været tilbage i træning i en enkelt dag, og derudover at han måske ikke er klar til at rejse til den anden side af jorden i sin nuværende tilstand. Der vil han unægtelig blive placeret midt i offentlighedens øjne og hvor han, personligt set selvom han er omgivet af kolleger, vil være meget isoleret. Mon ikke det er for at lade ham få lidt ro og lidt flere fridage, imens hans går rundt på Melwood. Spillere som Coutinho, Firmino, Can mangler grundet deres landsholdsforpligtelser. Jeg ved ikke hvornår de kommer tilbage, men de kan så joine Balotelli og andre der ikke er taget med.

Det ville efter min mening også være ufatteligt, hvis han er blevet efterladt fordi han er uønsket. Jeg ville stadig langt hellere beholde Mario end at betale 30+ for Benteke. Det må simpelthen være en beslutning taget sammen med Balo.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 11. jul, 2015 19:45

Det lyder meget plausibelt sjampen

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 11. jul, 2015 20:20

Håber du har ret Sjampen!! For ellers er det dybt dybt kritisabelt!

José Enrique og Borini er også blevet tilbage. Håber virkelig der er en god grund til at disse spillere efterlades. Hvis det udelukkende er fordi de ikke er ønsket i truppen, så væmmes jeg virkelig

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » lørdag, 11. jul, 2015 20:52

Belloni skrev:Håber du har ret Sjampen!! For ellers er det dybt dybt kritisabelt!

José Enrique og Borini er også blevet tilbage. Håber virkelig der er en god grund til at disse spillere efterlades. Hvis det udelukkende er fordi de ikke er ønsket i truppen, så væmmes jeg virkelig
Både til Emmy/Belloni + andre, så det er ren spekulation, jeg har intet læst eller hørt om det. Jeg kunne bare godt forestille mig at man aftale med Balo at han ikke behøvede tage til Asian på hvad der mildest talt er en 50% reklametour, lige efter han har mistet sin far.

Mht. Borini og Enrique, ville jeg ligeledes gætte på at det er efter aftale. Begge spillere er vel færdige i LFC og har vel fået lov at blive hjemme såfremt at der skulle komme et bud og de derfor har lettere ved at komme til lægetjek. Jeg har meget svært ved at se at vi skulle benytte vores pre-season tour til at fortælle spillere de er uønskede.
Imod moderne fodbold.

L4

Indlæg af L4 » lørdag, 11. jul, 2015 22:50

L4 skrev:
thefugle skrev:
Hekkem skrev:
Jesper skrev:Der er en ting, jeg har undret mig lidt over vedr. den gode Balotelli. Jeg husker ham som værende hurtigere. Hans muskelmasse er massiv og han formår i den grad at holde modstanderne væk, men jeg har på fornemmelse af, at både antrit og tophastighed har været bedre.
Jeg mindes også at have set antrittet hurtigere.
Det er stadig 'early days' også med hensyn til Balotellis formåen. Vi har ikke set halvdelen af det han kan endnu. Når først han får banket et par kasser ind, og får tilliden til sin egen kunnen igen, så skal han nok vise os og resten af verden hvad han stadig kan. Han lever af at lave mål, både hvad angår selvtillid men også med hensyn til arbejdsraseriet på banen.

Jeg er dog sikker på det er et par West Ham forsvarsspillere, der vil gå yderst hårdt til ham i starten af kampen på lørdag, for at ødelægge hans selvtillid og lyst til at spille. Han psyke er meget modsat Suarez. Suarez blev bedre af at forsvarsspillerne spille hårdt, mens det virker modsat med Balotelli.

Jeg kan overhovedet ikke huske hans antrit lige umiddelbart. Men han er til gengæld måske faktisk en endnu mere kølig afslutter en Suarez. Bare den rolighed han viste med hans mål i tirsdags, det var helt formidabelt. Selv under pres fra 2 :aliboronz2: forsvarsspillere.
....manden bliver gjort til superstjerne herinde en af verdens bedste og mest kølige angribere, han bliver sammenlignet med Zlatan og samtidig kan I ikke huske hvordan han spiller/spillede, det virker mystisk.
Her er lidt oplysninger om ham: Han har intet antrit, han er klodset, han er utrolig stationær og vil helst modtage bolden ligepå med ryggen imod mål så han skal løbe mindst muligt. Han elsker at drible ind I en horde af modstandere fordi han stadigvæk ikke selv har fundet udaf hvor ringe han dribler og hvor klodset han er og fordi det heller må være lækkert at se på end effektivt. han er elendig I små rum og han elsker at SE sine holdkammerater arbejde og deltager helst ikke I nogen form for pres. Han har nedladende attituder over for sine holdkammerater og han ødelægger holdmoralen. Samtidig brænder han et hav af chancer. Kampen han spiller imod Ludogorets er repræsentativ for hans karriere, kunnen og vilje, blot score han langtfra I hver kamp. Han kommer ikke til at løfte nogen arv efter Suarez eller bringe Liverpool I nærheden af top 4.
Han er hurtig i topfart, brølstærk og sparker som en hest.
Det skal understreges at det blot er min vurdering, og et input til jer der ikke kan huske Balotelli, og husk nu: at fordi man kalder ham verdensklasse angriber 1000 gange, så gør det ham ikke til en alene af den grund.[
/quote]
Forstår ikke hvad i ser i Balotelli, jeg kan blot konstatere at jeg stadig står ved alt hvad jeg skrev om ham for efterhånden mange måneder siden(18. sep 2014). Han er ganske enkelt ikke bedre end det han har vist. Han kommer ikke til at lave 5 mål i åbent spil og han kommer ikke til at lave 5 assists i samme sæson i PL(for LFC). Manden rokker sig jo ikke ud af stedet.
Senest rettet af L4 søndag, 12. jul, 2015 09:58, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » søndag, 12. jul, 2015 09:10

sjampen skrev:
Belloni skrev:Håber du har ret Sjampen!! For ellers er det dybt dybt kritisabelt!

Både til Emmy/Belloni + andre, så det er ren spekulation, jeg har intet læst eller hørt om det. Jeg kunne bare godt forestille mig at man aftale med Balo at han ikke behøvede tage til Asian på hvad der mildest talt er en 50% reklametour, lige efter han har mistet sin far.

Mht. Borini og Enrique, ville jeg ligeledes gætte på at det er efter aftale. Begge spillere er vel færdige i LFC og har vel fået lov at blive hjemme såfremt at der skulle komme et bud og de derfor har lettere ved at komme til lægetjek. Jeg har meget svært ved at se at vi skulle benytte vores pre-season tour til at fortælle spillere de er uønskede.
Jeg tror også, at den er clearet af, hvorfor disse spillere ikke er med, og at der er gensidig forståelse.
Dels skal spillerne jo være klar til at deltage i deres nye klubbers pre season, dels skal vi jo have spillet spillere sammen, som vi rent faktisk vil stille med.

Haekle

Indlæg af Haekle » søndag, 12. jul, 2015 18:22

Mario Gomez for Balotelli. Sikkert en and, men hvis det ikke er, hvad siger folk så til det?

Jeg følger ikke serie A, og har derfor ikke set ham så meget de sidste par år.

Der var en, der i en anden tråd beskrev ham som over the hill, men han er trods alt kun 30 år.

Det afhænger selvfølgeligt også af, hvad vi ellers gør på transfermarkedet. For bytter vi os til Gomez, kunne det måske være et tegn på, at der ikke kommer flere angribere ind, da vi i så fald har: Ings, Origi, Gomez og Sturridge (og måske til nød Firminho)

http://www.plbold.dk/nyhed/medier-fiore ... -balotelli

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 12. jul, 2015 18:39

Hvis ikke det er for at spare lønkroner til noget bedre så er vi bedre stillet med at beholde Balo. Jeg tror aldrig Gomez rammer sit topniveau igen og hans krop virker meget slidt og kan vel næppe holde til det fysiske spil i PL.

STMO

Indlæg af STMO » torsdag, 23. jul, 2015 12:16

Kan man forestille sig Benteke-Balotelli sammen i en eller anden konstellation?

Besvar