29 - Fabio Borini
Re: 29 - Fabio Borini
Han (Harvey) forholder sig heller ikke til, at Borini kun er 22 år. Da Kuyt var 22 år, rendte han rundt i Utrecht og scorede kun 7 mål på en hel sæson i Holland. Men hvis Harvey dengang havde regnet ud, hvordan det ville ende med Kuyt, jamen, så tager jeg da hatten af.
Der må ikke herske nogen tvivl om, at Borini er en rigtig dygtig fodboldspiller, der har den rigtige attitude og arbejder stenhårdt. Han vil spille fast på holdet for en hver pris. Selv i skadesperioderne lader han sig ikke lokke - hvilket andre måske ville: http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... o-get-more
Borini er en dygtig taktiker og er en af de bedste presspillere i vores offensiv. Manden har en utrolig udholdenhed og løbevillighed - derudover er han en kæmpe fighter. Den unge italiener er en klog fodboldspiller. Som angriber er han god til at placere sig de rigtige steder og sende kuglen i kassen med et velplaceret eller knaldhårdt spark. Han er en skarp afslutter. Borini er en meget farlig herre i en selvtillidsfuld periode - eller det var han i hvert fald i Roma. Desuden besidder han et fornuftigt tempo samt fint blik for spillet.
Hans teknink kan der dog arbejdes lidt med. Men lad mig lige gøre en ting soleklart for alle kritikere. Det er meget vanskeligt og demprimerende at være inde omkring førsteholdet, dernæst blive langtidsskadet, komme tilbage og så igen blive skadet I FØRSTE SÆSON. Borini har så meget respekt for klubben. Han vil gøre alting rigtigt. Jeg tror, han har været nervøs og lige har skulle bruge første sæson til at vende sig til spillet samt livet her i klubben og få rystet nerverne af sig.
Fabio Borini bliver en stor gevinst for klubben - det er jeg ikke i tvivl om. Man skal bare have lidt tålmodighed. Med hånden på hjertet tror jeg på + 15 mål fra hans side af i næste sæson.
Hvad mener i? Deler i synspunkterne i min analyse?
Borini er en dygtig taktiker og er en af de bedste presspillere i vores offensiv. Manden har en utrolig udholdenhed og løbevillighed - derudover er han en kæmpe fighter. Den unge italiener er en klog fodboldspiller. Som angriber er han god til at placere sig de rigtige steder og sende kuglen i kassen med et velplaceret eller knaldhårdt spark. Han er en skarp afslutter. Borini er en meget farlig herre i en selvtillidsfuld periode - eller det var han i hvert fald i Roma. Desuden besidder han et fornuftigt tempo samt fint blik for spillet.
Hans teknink kan der dog arbejdes lidt med. Men lad mig lige gøre en ting soleklart for alle kritikere. Det er meget vanskeligt og demprimerende at være inde omkring førsteholdet, dernæst blive langtidsskadet, komme tilbage og så igen blive skadet I FØRSTE SÆSON. Borini har så meget respekt for klubben. Han vil gøre alting rigtigt. Jeg tror, han har været nervøs og lige har skulle bruge første sæson til at vende sig til spillet samt livet her i klubben og få rystet nerverne af sig.
Fabio Borini bliver en stor gevinst for klubben - det er jeg ikke i tvivl om. Man skal bare have lidt tålmodighed. Med hånden på hjertet tror jeg på + 15 mål fra hans side af i næste sæson.
Herligt optimistisk indlæg,får lidt mere tro på tingene efter at have læst dit indlæg. Ingen ironi eller andet jeg ofte benytter.FEDT Jeg kan vel ofte tiltales ham den mugne, med rette. men der er en anden positiv side og synes, med positiv hatten på at, Vest har leveret et klasse indlæg.Vest skrev:Der må ikke herske nogen tvivl om, at Borini er en rigtig dygtig fodboldspiller, der har den rigtige attitude og arbejder stenhårdt. Han vil spille fast på holdet for en hver pris. Selv i skadesperioderne lader han sig ikke lokke - hvilket andre måske ville: http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... o-get-more
Verden er smask fuld af hyklere....
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 45
- Kontakt:
Vest skrev:Der må ikke herske nogen tvivl om, at Borini er en rigtig dygtig fodboldspiller, der har den rigtige attitude og arbejder stenhårdt. Han vil spille fast på holdet for en hver pris. Selv i skadesperioderne lader han sig ikke lokke - hvilket andre måske ville: http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... o-get-more
Hvad er nu det for noget med en seriøs analyse baseret på hans tid i Roma!!!! Det er jo 2 år siden!!! Nej nej, jeg har set fodbold i 30 år, og jeg siger han er ELENDIG!!!! Så skal andre folk ikke komme og spille bedrevidende med smarte analyseværkerier og alskens nymodens PJAT!!!!!
Vest skrev:Der må ikke herske nogen tvivl om, at Borini er en rigtig dygtig fodboldspiller, der har den rigtige attitude og arbejder stenhårdt. Han vil spille fast på holdet for en hver pris. Selv i skadesperioderne lader han sig ikke lokke - hvilket andre måske ville: http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... o-get-more
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Han er stadig også meget ung. Langt fra sit end product. Det går også lidt glemt når folk dømmer ham ude. Jeg synes det er trist at se, at han i PL er på en liste over sæsonens flop, og flere herinde dømmer ham til at være elendig, eller ihvertfald ikke være god nok til os.Vest skrev:Der må ikke herske nogen tvivl om, at Borini er en rigtig dygtig fodboldspiller, der har den rigtige attitude og arbejder stenhårdt. Han vil spille fast på holdet for en hver pris. Selv i skadesperioderne lader han sig ikke lokke - hvilket andre måske ville: http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... o-get-more
Hele hans sæson har været ødelagt af skader, så på hvilken baggrund er det man dømmer ham? Ting hverken han eller andre er herre over.
Og man kan altså ikke kalde manden injury prone, fordi han har haft en enkelt slem sæson.
Skal vi nu ikke lige give manden en chance for at vise hvad han kan?
Det er et godt indlæg, du har bikset sammen. Om det så lige bliver +15 mål, det ville da være dejligt, men mindre kan også gøre det. Hans rolle bliver jo nok næppe som starter. Men en masse mål i cuppene må han da gerne lave!
Shelvey har mange allerede dømt ude, men Borini er stadig ung.
(Shelvey er et år yngrer end Borini)
(Shelvey er et år yngrer end Borini)
Jeg vil mene, at Borini har langt bedre fysiske, tekniske og taktiske forudsætninger for at blive en brugbar spiller end Shelvey har. Jeg tror, at det er disse mangler hos Shelvey, der gør at nogle er ved at miste tålmodigheden. Jeg er selv i tvivl, og glad for, at det ikke er mig, der skal beslutte, om han skal sælges.
Men Borini skal til at score nogle mål. Han har jo fået et pænt antal kampe, og så er to mål ikke godt nok.
Men Borini skal til at score nogle mål. Han har jo fået et pænt antal kampe, og så er to mål ikke godt nok.
Fine fakta, som du præsenterer for at illustrere din pointe AJ. Meeen...AJ skrev:Da Kuyt spillede ved VM i 2010 var han 30 ÅR! Det er FAKTA!
Borini er kun 22 år! Det er FAKTA!
Da Kuyt var 22 år, havde han spillet 0 KAMPE for det hollandske landshold. (Ja, NUL!!!!!!)
Han spillede for frygtindgydende UTRECHT, og havde lavet kun 7 mål, selvom han spillede hele sæsonen.
Borini har allerede spillet i Chelsea og Liverpool, og scorede sidste år 10 mål i 26 kampe for ROMA!!!! Og han HAR spillet på det italienske landshold!!!!
Kuyt kom til Utrecht (i Æresdivisionen) som 18-årig og etablerede sig med det samme på holdet. Som 18-årig rendte Borini rundt på Chelsea's reserve eller ungdomshold. Ikke helt samme niveau.
Borini kom først til at spille fodbold i den bedste række som 20-årig, da han debuterede for Roma. Det gjorde han så ret flot i en enkelt sæson, hvilket kastede en landsholdsudtagelse af sig. MEN, han har kun optrådt i en venskabskamp imod USA. Efter hans skifte til LFC er det blevet til begrænset spilletid (måske som en konsekvens af skader) og han er nu i en alder af 22 overhovedet ikke i truppen hos Italien længere.
I en alder af 22 år var Kuyt en etableret spiller i Æresdivisionen med 4 fulde sæsoner bag sig. Det er korrekt, at han endnu ikke havde fået en ligegyldig debut i en ligegyldig venskabskampe som Borini, men han havde langt mere spilletid og erfaring på topplan og han havde været med til at føre et Utrecht-hold, der ved hans ankomst som 18-årig var et hold lige under midten, frem til kvalifikation til UEFA-cuppen.
Når du nævner, at Kuyt KUN scorede 7 mål på en hel sæson (34 kampe) i samme alder som Borini har nu, bør du så ikke også inkludere Cup og UEFA kampe? Hvis man gør det, så får man hans korrekte antal scoringer i lige nøjagtig den sæson - nemlig 11 mål i 41 kampe. Ikke videre imponerende måske. Men til sammenligning har Borini KUN scoret 2 mål i 20 kampe for LFC i denne sæson. Det ene af disse mål kom imod en så frygtindgydende modstander som Gomel!
Og så bør det vel også bemærkes, at Kuyt i hans 21. år havde en væsentligt bedre sæson i målmæssig henseende end i den ovennævnte. Her scorede han 16 mål i 37 kampe for Utrecht. Det var sjovt nok aldersmæssigt samme alder som Borini scorede 10 mål i 26 kampe for Roma. Så i deres bedste sæson indtil de fyldte 22 år havde Kuyt et bedre scoringsgennemsnit på 0,43 pr. kamp mod Borini’s på 0,38 pr. kamp. Så kommer der muligvis argumenter om, at det er sværere at score i Italien end i Holland, Det kan godt værre sandt. Men Roma er også et bedre hold i Italien end Utrecht er i Holland, så jeg er ikke sikker på, at Kuyt har fået noget foræret.
Det er muligt, at Borini udvikler sig til at blive en bedre eller vigtigere spiller end Dirk Kuyt. Men jeg synes ærligt talt ikke, at man på nogen som helst måde kan drage den konklusion baseret på de historiske data for de to spillere frem til de fyldte 22 år.
Kloppite
Laver du sjov? Er jeg hoppet i fælden?
The Italian joined many of his teammates on the social media website in January 2013 and quickly amassed thousands of followers - indeed more than 100,000 in total.
He told Liverpoolfc.com: "At the beginning, I wasn't really aware of Twitter and how it works.
"I asked two of my friends to make a Twitter account and manage it for me. After they taught me, I took everything on board.
"There are 100,000 people who follow and read what I write - it's exciting. My friend said that we need to celebrate, but I said: 'It's only 100,000, we need to get more!'
"It's obviously something funny but I don't have aims for that. My aims are on the pitch."
Expanding on how he chooses to spend his time away from the pitch, the 22-year-old revealed that he prefers staying in - out of respect for the club.
"From the beginning I was comfortable, from day one. That has really helped me," Borini added.
"Even if I had injuries, it was a little bit easier because of that and I didn't feel homesick.
"I probably went out only once or twice during the season because I'd rather go out where I'm living in Italy instead of the place where I play football - it's respect for the fans and the club.
"If I go out, I go out just for dinners or when I have the occasion to do it. I read a lot and watch movies; I'd rather relax at home."
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... o-get-more
Attituden fejler ingenting!
Jeg har en stærk tiltro til Fabio Borini og her er hvorfor.OBI-WAN skrev:Han er stadig også meget ung. Langt fra sit end product. Det går også lidt glemt når folk dømmer ham ude. Jeg synes det er trist at se, at han i PL er på en liste over sæsonens flop, og flere herinde dømmer ham til at være elendig, eller ihvertfald ikke være god nok til os.Vest skrev:Der må ikke herske nogen tvivl om, at Borini er en rigtig dygtig fodboldspiller, der har den rigtige attitude og arbejder stenhårdt. Han vil spille fast på holdet for en hver pris. Selv i skadesperioderne lader han sig ikke lokke - hvilket andre måske ville: http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... o-get-more
Hele hans sæson har været ødelagt af skader, så på hvilken baggrund er det man dømmer ham? Ting hverken han eller andre er herre over.
Og man kan altså ikke kalde manden injury prone, fordi han har haft en enkelt slem sæson.
Skal vi nu ikke lige give manden en chance for at vise hvad han kan?
Det er et godt indlæg, du har bikset sammen. Om det så lige bliver +15 mål, det ville da være dejligt, men mindre kan også gøre det. Hans rolle bliver jo nok næppe som starter. Men en masse mål i cuppene må han da gerne lave!
Jeg spiller selv fodbold i U-19 rækken (som 16-årig) med nogle meget store drenge (anføreren på mit hold er 94'er ) Ligesom Borini bliver jeg smidt rundt på forskellige positioner på banen i offensiven. Jeg er ikke et fysisk pragteksemplar, ligesom jeg heller ikke besidder en perfekt teknink. Dog har jeg fart, løbevillighed, placeringsevne samt et okay blik for spillet kombineret med en vindermentalitet. Alle disse egenskaber kendetegner i den grad også Borini. Derfor er Borini lidt mere speciel for mig end andre Liverpool spillere.
Borini er igennem medierne og sine præstationer på banen ved at skabe sig plads i vores hjerter, hvilket gør at vi vil støtte mere op omkring vores gode italiener. I en alder af 22 år besidder han meget talent, og han skal blot have lidt tid til at vise os alle sammen det. Jeg har som sagt en stærk tiltro til, at han slår til i den kommende sæson. Borini laver + 15 mål. Så er det sagt, og sådan bliver det. Ligesom dig tror jeg også, at Borini høster størstedelen af sine scoringer i cup-turneringerne. Jeg tror faktisk også at der skal 29 bag på den nye hjemmebane trøje til sommer. Borini bliver vores special one!
Jeg håber i deler den samme optimisme. Det er simpelthen, hvad vi fans skal gøre i Borinis tilfælde. Han har brug for støtte efter en miserabel sæson.
Nej AJ.AJ skrev:Laver du sjov? Er jeg hoppet i fælden?
Borini er bare ikke nødvendigvis bedre end som 22-årig end Kuyt var som 22-årig. Dine FAKTA-argumenter var fuldstændigt ensidigt sat op for på en meget tynd måde at understrege en pointe, som efter min bedste overbevisning ikke med sikkerhed holder vand.
Du opstiller det jo som om, at Borini har spillet VM i en alder af 22. Det har han ikke. Eller som minimum opstiller du det som om, at når han fylder 30, så VIL han have spillet VM?
Du opstiller det som om, at Utrecht i Æresdivisionen skulle være et dårligere sted at få spilletid, end på Chelsea's reserver/ungdomshold og Swansea i den næstbedste engelske række. Det er det ikke.
Du opstiller det som om, at det skulle være et vindende argument, at Borini har fået lov at spille en venskabslandskamp for Italien på et tidspunkt, hvor Kuyt i sin udvikling endnu ikke var inde omkring landsholdsvarmen. Det er det ikke.
Du kigger i det hele taget ikke på ret mange fakta, men oplister nogle ganske få fakta, som om det så skulle være nok til at udråbe Borini til et større talent i en alder af 22 år, end Kuyt var. Det synes jeg som sagt (når man tager sig tid til at sammenligne de to spilleres karierre fra 18-22 år) overhovedet ikke, at der er belæg for at påstå.
Borini har indtil videre haft en enkelt succesfuld sæson på højt niveau. Desværre har det ikke været i LFC. Jeg udelukker som nævnt ikke, at han på sigt kan blive bedre end Kuyt. Men lige nu i en alder af 22 er han et talent i en storklub. Kuyt var en etableret spiller i en lille klub. Svært at påstå, at den ene skulle være væsentligt bedre end den anden..... Nå nej, dit indlæg viste jo, at det var ganske let at påstå.
Kloppite
Du får det til at lyde som en dårlig ting, at Borini muligvis kan blive en større spiller end Kuyt, texy. Det ved jeg naturligvis godt, at du ikke synes, men skal vi ikke droppe den her "min far er stærkere end din far"-diskussion og glæde os over, at vi har en potentiel ny Kuyt i Borini?
Liverpool Football Klopp
Skal vi i stedet ikke lade være med at udråbe unge spillere til det helt store, før de overhovedet har præsteret i LFC-trøjen? Og så endda få dem til at lyde niveauer bedre end deciderede legender, der over flere sæsoner har været en del af rygraden på holdet.
Jeg vil gerne stille mig op i det kor, der udråber Coutinho til det helt store. Den knægt har leveret fra dag ét og ligner det største scoop siden Suarez. Jeg vil også bakke op om positive udsagn i forhold til Sturridge, der har overrasket mig personligt.
Men Borini har endnu ikke overbevist på nogen som helst måde. Heller ikke i de kampe han fik før han blev skadet. Hvis han pludselig rammer sit potentiale og ender som en bærende del af holdet, så skal han få alle de roser jeg kan give til ham undervejs. Men der skal først være noget at rose.
Jeg vil gerne stille mig op i det kor, der udråber Coutinho til det helt store. Den knægt har leveret fra dag ét og ligner det største scoop siden Suarez. Jeg vil også bakke op om positive udsagn i forhold til Sturridge, der har overrasket mig personligt.
Men Borini har endnu ikke overbevist på nogen som helst måde. Heller ikke i de kampe han fik før han blev skadet. Hvis han pludselig rammer sit potentiale og ender som en bærende del af holdet, så skal han få alle de roser jeg kan give til ham undervejs. Men der skal først være noget at rose.
Kloppite