18 - Cody Mathés Gakpo

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Besvar
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

18 - Cody Mathés Gakpo

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. dec, 2022 00:56

Cody Mathès Gakpo er 23 år, og en alsidig offensiv spiller. Han kan spille offensiv midt, midterangriber og på venstre kant.

Han er et produkt af PSV's ungdomsakademy, og har spillet lugeoer 100 kampe for dem og scoret 36 mål. I sæsonen 2021/22 blev han kåret til årets spiller i Holland.

Normalt spiller han venstre ving, og fra den position skærer han ind i banen på son højre fod. Han kan lide at udfordre, og han har hurtighed på de første meter.

Velkommen til Liverpool FC.
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 28. dec, 2022 22:12, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Cody Mathés Gakpo

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 27. dec, 2022 16:39

Lad os lige skrive under med ham.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Cody Mathés Gakpo

Indlæg af Kelly » torsdag, 29. dec, 2022 11:12

Fowler89 skrev:
tirsdag, 27. dec, 2022 16:39
Lad os lige skrive under med ham.
I mine øjne den bedste handel Liverpool har lavet meget længe. En rigtig ledertype, klog spiller med fremtiden foran sig. Han kommer til at gøre sine medspillere gode og kan sagtens bliver anfører om nogle år. Fedt.

En defensiv midt i januar og det kunne godt være i Brighton han findes.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 18 - Cody Mathés Gakpo

Indlæg af Emmy » mandag, 29. maj, 2023 11:31

For mig er han forårets spiller. Også foran TAA.
Han er vores nye Bobby. Utrolig alsidig, driblestærk, boldfast, teknisk og taktisk dygtig og stærk fysisk.
Igen i går viste han med al tydelighed, at vi er et bedre hold med ham på banen. En super god handel og han kommer til at få en fantastisk karriere hos os.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 18 - Cody Mathés Gakpo

Indlæg af Cynwal » mandag, 29. maj, 2023 13:55

Emmy skrev:
mandag, 29. maj, 2023 11:31
For mig er han forårets spiller. Også foran TAA.
Han er vores nye Bobby. Utrolig alsidig, driblestærk, boldfast, teknisk og taktisk dygtig og stærk fysisk.
Igen i går viste han med al tydelighed, at vi er et bedre hold med ham på banen. En super god handel og han kommer til at få en fantastisk karriere hos os.
Jeg er 100% enig! Jeg startede med at sige: Hva' fa'..... skal vi med ham? Kunne slet ikke se ham passe til vores spillestil, men jeg må bøje mig, nu hvor han er ved at være spillet ind. HELE vores angrebsspil ser bedre ud, når han er een af de tre/fire forreste, og så er han samtidig stræk i presspillet. Den nye trøje til næste sæson er i mine øjne så klassisk i designet, at den måtte jeg bare ha'! ....og det blev så med Gakpo 18 på ryggen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: 18 - Cody Mathés Gakpo

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 30. maj, 2023 12:28

Cynwal skrev:
mandag, 29. maj, 2023 13:55
Emmy skrev:
mandag, 29. maj, 2023 11:31
For mig er han forårets spiller. Også foran TAA.
Han er vores nye Bobby. Utrolig alsidig, driblestærk, boldfast, teknisk og taktisk dygtig og stærk fysisk.
Igen i går viste han med al tydelighed, at vi er et bedre hold med ham på banen. En super god handel og han kommer til at få en fantastisk karriere hos os.
Jeg er 100% enig! Jeg startede med at sige: Hva' fa'..... skal vi med ham? Kunne slet ikke se ham passe til vores spillestil, men jeg må bøje mig, nu hvor han er ved at være spillet ind. HELE vores angrebsspil ser bedre ud, når han er een af de tre/fire forreste, og så er han samtidig stræk i presspillet. Den nye trøje til næste sæson er i mine øjne så klassisk i designet, at den måtte jeg bare ha'! ....og det blev så med Gakpo 18 på ryggen.
Har du modtaget den? Jeg var lidt skuffet, da jeg så i TV på spillerne. Den var så flot og retro på afstand, men når man zoomede ind på dem, var der et undelrigt og unødvendigt mønster. Keep it nu bare clean Nike.

Men så igen, jeg køber alligevel aldrig trøjerne, så hvad brokker jeg mig sådan for :doh1:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 18 - Cody Mathés Gakpo

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 30. maj, 2023 13:25

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 30. maj, 2023 12:28
Cynwal skrev:
mandag, 29. maj, 2023 13:55
Emmy skrev:
mandag, 29. maj, 2023 11:31
For mig er han forårets spiller. Også foran TAA.
Han er vores nye Bobby. Utrolig alsidig, driblestærk, boldfast, teknisk og taktisk dygtig og stærk fysisk.
Igen i går viste han med al tydelighed, at vi er et bedre hold med ham på banen. En super god handel og han kommer til at få en fantastisk karriere hos os.
Jeg er 100% enig! Jeg startede med at sige: Hva' fa'..... skal vi med ham? Kunne slet ikke se ham passe til vores spillestil, men jeg må bøje mig, nu hvor han er ved at være spillet ind. HELE vores angrebsspil ser bedre ud, når han er een af de tre/fire forreste, og så er han samtidig stræk i presspillet. Den nye trøje til næste sæson er i mine øjne så klassisk i designet, at den måtte jeg bare ha'! ....og det blev så med Gakpo 18 på ryggen.
Har du modtaget den? Jeg var lidt skuffet, da jeg så i TV på spillerne. Den var så flot og retro på afstand, men når man zoomede ind på dem, var der et undelrigt og unødvendigt mønster. Keep it nu bare clean Nike.

Men så igen, jeg køber alligevel aldrig trøjerne, så hvad brokker jeg mig sådan for :doh1:
Jeg har modtaget, og er yderst tilfreds. Jeg var heller ikke så begejstret for det mønster - tror jeg kaldte det "krims-krams" man kunne se på billederne af trøjen, men den jeg har modaget er rimelig "plain" i mønsteret i vævningen:
Billede

På Klubbens shop er der så også to "kvaliteter" at vælge imellem:
Stadium (som jeg valgte, og det er den billigste)
Match (trøjer som dem, der faktisk spilles i og som er dyrest)
Det ser ud til, at det kun er Match-trøjerne, der har krims-krams mønster i vævningen af stoffet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 18 - Cody Mathés Gakpo

Indlæg af bblauritzen » fredag, 20. okt, 2023 10:22

Gakpo er tilbage på trænings banen med de andre - trænede ikke fuldt med. Han når næppe at spille en rolle mod Everton, men dog positivt alligevel.

https://www.thisisanfield.com/2023/10/l ... ess-boost/

Besvar