4 - Virgil Van Dijk

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af texy » fredag, 26. feb, 2021 10:17

Redtothebone skrev:
torsdag, 25. feb, 2021 22:38
Emmy skrev:
torsdag, 25. feb, 2021 15:59
Virgil er jo ikke i nærheden af at være spille klar. Så det er helt urealistisk
Vi får se lever i drømmen :alcohol:
Det gør jeg også. Manden er jo bedre end alle vores andre midterforsvarere, selv hvis han mangler et ben.

Men vi må ikke spille ham, hvis det det risikerer at koste ham næste sæson. Så skal det i hvert fald være fordi, vi med et par kampe tilbage kan komme i top 4, hvis de vindes. I det tilfælde vægter CL-deltagelse nok tilpas højt.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Thommo » fredag, 26. feb, 2021 15:45

Hvis det ender med 6-7 måneder ude, tager det jo ofte 6-7 mdr at komme over det, hvis man da ikke laver en Oxlade og får tilbagefald resten af karrieren(gætter jeg på det ender med) Ox skulle aldrig have fået en ny kontrakt, og det kommenterede jeg også på i "hans" tråd efter fornyelsen, men i og med han er bong kammerat med Klopp fik han jo naturligvis en ny kontrakt ikke desto mindre, men det er en anden sag.

Så vidt jeg husker væltede målene også ind op til Dijk skaden, og han spillede af helvede til, mere præcist gik der 11 mål i 4 kampe, så tvivler på vi pludselig holder clean sheets bare fordi han kommer tilbage i 11´eren.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Oomph242 » fredag, 26. feb, 2021 20:18

Thommo skrev:
fredag, 26. feb, 2021 15:45
Hvis det ender med 6-7 måneder ude, tager det jo ofte 6-7 mdr at komme over det, hvis man da ikke laver en Oxlade og får tilbagefald resten af karrieren(gætter jeg på det ender med) Ox skulle aldrig have fået en ny kontrakt, og det kommenterede jeg også på i "hans" tråd efter fornyelsen, men i og med han er bong kammerat med Klopp fik han jo naturligvis en ny kontrakt ikke desto mindre, men det er en anden sag.

Så vidt jeg husker væltede målene også ind op til Dijk skaden, og han spillede af helvede til, mere præcist gik der 11 mål i 4 kampe, så tvivler på vi pludselig holder clean sheets bare fordi han kommer tilbage i 11´eren.
Jo men nu var det 7-2 nederlaget som var skylden i det.

Du virker ikke specielt glad for Klopp...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Thommo » fredag, 05. mar, 2021 22:50

Oomph242 skrev:
fredag, 26. feb, 2021 20:18

Jo men nu var det 7-2 nederlaget som var skylden i det.

Du virker ikke specielt glad for Klopp...
Ja og der var Dijk med i den fadæse, så hvad er pointen :dontknow: Næh jeg er ikke tosset med Klopp, hvorfor skulle jeg dog være tosset med ham?Synes man skal være naiv "blind" og lidt mærkelig for at synes det er fedt de rekorder han sætter pt. . Og Brendan er min all time ynglings manager,Evans 2´er bare for at sætte det på plads(altså siden jeg blev fan)hænger mig ikke i tiden før.

Men dog kredit for mesterskabet, naturligvis , men ikke kredit for klynkeri som gør selv ferguson pinlig berørt, frikort til hans kæledægger og for at spille uden kreative midtbaner, der assisterer/scorer og en ikke eksisterende 9´er. Jeg havde ikke troet man kunne vinde PL med så pisse elendig en "angriber"falsk 6´er eller hvad han nu kan kaldes. Det skal han da have lidt kredit for, men dog mest til Mane Salah, Robbo og TAA som er vores offensiv.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 12. maj, 2021 12:35

VVD har meldt afbud til EM, synd for ham men godt for Liverpool
YNWA

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af YNWA! » fredag, 13. aug, 2021 10:59

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 13. aug, 2021 11:03

YNWA! skrev:
fredag, 13. aug, 2021 10:59
Dejligt, men jeg venter med at kalde det "fantastisk" indtil vi har set om han kommer tilbage på sit tidligere niveau.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Redtothebone » fredag, 13. aug, 2021 11:20

fantastisk verdens bedste på sin plads :army7:
YNWA

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Thommo » fredag, 13. aug, 2021 20:45

Hmm mon der er lavet en "ox"...Fuldstændigt gennemført stupid forlængelse, når fremtiden i den grad er uvis.....Hvis ikke lønnen er minimum halveret, og det er den næppe???? Jeg havde faktisk kaldt denne forlængelse, men fik den ikke skrevet, kun fortalt det nok ville ske til et par gutter, Ox fik det også da han kunne halte igen og hvilken lykke de penge er givet ud. mon ikke Firmino får en Messi lignende kontrakt som det næste....ikke skrevet ironisk.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Emmy » fredag, 13. aug, 2021 20:49

Thommo skrev:Hmm mon der er lavet en "ox"...Fuldstændigt gennemført stupid forlængelse, når fremtiden i den grad er uvis.....Hvis ikke lønnen er minimum halveret, og det er den næppe???? Jeg havde faktisk kaldt denne forlængelse, men fik den ikke skrevet, kun fortalt det nok ville ske til et par gutter, Ox fik det også da han kunne halte igen og hvilken lykke de penge er givet ud. mon ikke Firmino får en Messi lignende kontrakt som det næste....ikke skrevet ironisk.
For helvede mand...Billede
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Oomph242 » fredag, 13. aug, 2021 21:00

Thommo skrev:
fredag, 13. aug, 2021 20:45
Hmm mon der er lavet en "ox"...Fuldstændigt gennemført stupid forlængelse, når fremtiden i den grad er uvis.....Hvis ikke lønnen er minimum halveret, og det er den næppe???? Jeg havde faktisk kaldt denne forlængelse, men fik den ikke skrevet, kun fortalt det nok ville ske til et par gutter, Ox fik det også da han kunne halte igen og hvilken lykke de penge er givet ud. mon ikke Firmino får en Messi lignende kontrakt som det næste....ikke skrevet ironisk.
Ahhh. Selvom det nok først er omkring Jul han er oppe i fuldt gear igen, så er forlængelsen vel ok.

Ox får ikke en forlængelse.

Så længe pengene ikke er der til fornyelse af truppen er målet vel, at forlænge med dem som kan bruges et godt stykke frem i tiden.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af YNWA! » fredag, 13. aug, 2021 22:19

Thommo skrev:
fredag, 13. aug, 2021 20:45
Hmm mon der er lavet en "ox"...Fuldstændigt gennemført stupid forlængelse, når fremtiden i den grad er uvis.....Hvis ikke lønnen er minimum halveret, og det er den næppe???? Jeg havde faktisk kaldt denne forlængelse, men fik den ikke skrevet, kun fortalt det nok ville ske til et par gutter, Ox fik det også da han kunne halte igen og hvilken lykke de penge er givet ud. mon ikke Firmino får en Messi lignende kontrakt som det næste....ikke skrevet ironisk.
Kan du komme forbi med noget af det du tager for at skrive det der?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Oomph242 » fredag, 13. aug, 2021 22:43

YNWA! skrev:
fredag, 13. aug, 2021 22:19
Thommo skrev:
fredag, 13. aug, 2021 20:45
Hmm mon der er lavet en "ox"...Fuldstændigt gennemført stupid forlængelse, når fremtiden i den grad er uvis.....Hvis ikke lønnen er minimum halveret, og det er den næppe???? Jeg havde faktisk kaldt denne forlængelse, men fik den ikke skrevet, kun fortalt det nok ville ske til et par gutter, Ox fik det også da han kunne halte igen og hvilken lykke de penge er givet ud. mon ikke Firmino får en Messi lignende kontrakt som det næste....ikke skrevet ironisk.
Kan du komme forbi med noget af det du tager for at skrive det der?
Vist noget med et BR savn.

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af Niche » fredag, 13. aug, 2021 23:49

Oomph242 skrev:
fredag, 13. aug, 2021 22:43
YNWA! skrev:
fredag, 13. aug, 2021 22:19
Thommo skrev:
fredag, 13. aug, 2021 20:45
Hmm mon der er lavet en "ox"...Fuldstændigt gennemført stupid forlængelse, når fremtiden i den grad er uvis.....Hvis ikke lønnen er minimum halveret, og det er den næppe???? Jeg havde faktisk kaldt denne forlængelse, men fik den ikke skrevet, kun fortalt det nok ville ske til et par gutter, Ox fik det også da han kunne halte igen og hvilken lykke de penge er givet ud. mon ikke Firmino får en Messi lignende kontrakt som det næste....ikke skrevet ironisk.
Kan du komme forbi med noget af det du tager for at skrive det der?
Vist noget med et BR savn.
Ja, det er noget af et mancrush...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 4 - Virgil Van Dijk

Indlæg af texy » lørdag, 14. aug, 2021 00:54

Thommo skrev:
fredag, 13. aug, 2021 20:45
Hmm mon der er lavet en "ox"...Fuldstændigt gennemført stupid forlængelse, når fremtiden i den grad er uvis.....Hvis ikke lønnen er minimum halveret, og det er den næppe???? Jeg havde faktisk kaldt denne forlængelse, men fik den ikke skrevet, kun fortalt det nok ville ske til et par gutter, Ox fik det også da han kunne halte igen og hvilken lykke de penge er givet ud. mon ikke Firmino får en Messi lignende kontrakt som det næste....ikke skrevet ironisk.
Vildt interessant post. Vi har lige forlænget med verdens ubestridt bedste på sin position. Og så skal det igen gøres til negativt.

Van Dijks konstant positive udstråling er uvurderlig. Og... nå ja, så er han verdens bedste forsvarsspiller. Hvorfor ikke glæde sig over, at Liverpool lige nu har forlænget med 4 spillere, som der ikke findes bedre alternativer til i andre klubber?



Og læg så lige Robbo og Salah til. To andre spillere, der ikke findes bedre alternativer til på deres position.

Derudover har vi flere andre spillere, der også er tæt på eller er verdensklasse. Mané, Hendo, Thiago og måske Jota og Bobby. Hvorfor skal det hele tegnes i så negativt et lys?
Kloppite

Besvar