Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 01. jul, 2022 19:06
Så vidt jeg forstår, så har Liverpool måtte slække på sin lønstruktur. £350.000 om ugen.
Dejlig nyhed, og dejligt at vi viser finansielle muskler!
Mikrofonholder-organet Echo, forsøger i en artikel at understrege, at lønstrukturen skam stadig holder, da de henviser til, at en stor portion af kontrakten er afhængig af Klubbens resultater og Salahs individuelle performance.
I relation til lønstrukturen er det vigtige i mine øjne at holde fast i beløbene i relation til nye spillere, for at sikre, at der ikke går "Manchester United" i den. Altså at det bliver normen ved nye spillere, at udbetale dem en exorbitant løn allerede fra starten af. Faktisk sender Klubben et signal til hele truppen om, at den er klar til at honorere 2 ting:
1: Konstant højt performance niveau.
2: Langvarig ansættelse og dermed loyalitet.
Det er ikke det værste signal at sende til spillertruppen, så den konstant holdes sulten og performance fokuseret.
Så i mine øjne bør vi lette på hatten ift Julian Ward, som blev assisteret af medejer af Klubben Michael Gordon ved forhandlingerne. Når Gordon deltager i forhandlingerne, så sender det også det signal til Salahs entourage af rådgivere, at Klubben tager forhandlingerne ekstremt seriøst, og er villige til at strække sig langt for at holde på Klubbens største navn.
Alt i alt synes jeg det er godt og seriøst arbejde, og chapeau til, at nyheden er kommet som et lyn fra en klar himmel.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.