Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » torsdag, 28. apr, 2022 07:13


Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 28. apr, 2022 11:06

Flere journalister melder om kontraktforhandlinger om en forlængelse til Klopp bl.a. Neil Jones og Paul Joyce :shock:
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Cynwal » torsdag, 28. apr, 2022 12:36

Redtothebone skrev:
torsdag, 28. apr, 2022 11:06
Flere journalister melder om kontraktforhandlinger om en forlængelse til Klopp bl.a. Neil Jones og Paul Joyce :shock:
Han virker også til at have det som blommen i et æg. I fuld balance, med de rigtige folk omkring sig. Fuldstændig tilbedt af en samlet spillertrup, om så de sidder på de yderste mandater i spillertruppen. Beundret af pressen, som fuldstændig spiser af hans hånd. En klubejer som Klopp respekterer og som respekterer Klopp igen og giver ham det han peger på af "infrastruktur" mm.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 28. apr, 2022 13:12

Cynwal skrev:
torsdag, 28. apr, 2022 12:36
Redtothebone skrev:
torsdag, 28. apr, 2022 11:06
Flere journalister melder om kontraktforhandlinger om en forlængelse til Klopp bl.a. Neil Jones og Paul Joyce :shock:
Han virker også til at have det som blommen i et æg. I fuld balance, med de rigtige folk omkring sig. Fuldstændig tilbedt af en samlet spillertrup, om så de sidder på de yderste mandater i spillertruppen. Beundret af pressen, som fuldstændig spiser af hans hånd. En klubejer som Klopp respekterer og som respekterer Klopp igen og giver ham det han peger på af "infrastruktur" mm.
Jeg kan ikke lade være med at tænke, gad vide om det er det Salah går at venter på Klopp forlænger ? Han har gentaget flere gange at det ikke kun handler om løn, så er vel ikke helt usandsynligt at han ønsker at forsætte under Klopp i resten af hans Liverpool kontrakt.
YNWA

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af TG12 » torsdag, 28. apr, 2022 13:34

Cynwal skrev:
torsdag, 28. apr, 2022 12:36
Redtothebone skrev:
torsdag, 28. apr, 2022 11:06
Flere journalister melder om kontraktforhandlinger om en forlængelse til Klopp bl.a. Neil Jones og Paul Joyce :shock:
Han virker også til at have det som blommen i et æg. I fuld balance, med de rigtige folk omkring sig. Fuldstændig tilbedt af en samlet spillertrup, om så de sidder på de yderste mandater i spillertruppen. Beundret af pressen, som fuldstændig spiser af hans hånd. En klubejer som Klopp respekterer og som respekterer Klopp igen og giver ham det han peger på af "infrastruktur" mm.
Jeg synes det er en super nyhed, at der tales om forlængelse.

Dog kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvorfor Klopp skulle gøre det. Han har udtalt han måske får brug for en "pause" (og forståeligt nok). Da han har to år tilbage havde jeg egentligt ventet han ville udskyde snak om forlængelse så længe som muligt, for derved at vide bedre om hans "nødvendige" pause snart skal være eller den kan vente. Dette også taget i betragtning at hans status gør klubben nok (næsten) ville acceptere han først besluttede sig dagen inden udløb på sin nuværende kontrakt.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 28. apr, 2022 14:21

TG12 skrev:
torsdag, 28. apr, 2022 13:34
Jeg synes det er en super nyhed, at der tales om forlængelse.

Dog kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvorfor Klopp skulle gøre det. Han har udtalt han måske får brug for en "pause" (og forståeligt nok). Da han har to år tilbage havde jeg egentligt ventet han ville udskyde snak om forlængelse så længe som muligt, for derved at vide bedre om hans "nødvendige" pause snart skal være eller den kan vente. Dette også taget i betragtning at hans status gør klubben nok (næsten) ville acceptere han først besluttede sig dagen inden udløb på sin nuværende kontrakt.
omvendt, hvis Klopp føler at han allerede nu kan mærke at han godt kan, og vil, fortsætte, så har han jo en interesse i at få klarhed nu. Også i forhold til at man internt i klubben ikke bruger alt for mange ressourcer på at finde hans afløser.

Plus Klopp får jo en større kompensation, hvis han bliver fyret, med en længere kontrakt. Ikke at det ligner noget der bliver aktuelt, men det kan jo være han bliver udsat for en James Gunn.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 28. apr, 2022 15:38

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af TG12 » torsdag, 28. apr, 2022 15:58

Filos of Isk skrev:
torsdag, 28. apr, 2022 14:21
TG12 skrev:
torsdag, 28. apr, 2022 13:34
Jeg synes det er en super nyhed, at der tales om forlængelse.

Dog kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvorfor Klopp skulle gøre det. Han har udtalt han måske får brug for en "pause" (og forståeligt nok). Da han har to år tilbage havde jeg egentligt ventet han ville udskyde snak om forlængelse så længe som muligt, for derved at vide bedre om hans "nødvendige" pause snart skal være eller den kan vente. Dette også taget i betragtning at hans status gør klubben nok (næsten) ville acceptere han først besluttede sig dagen inden udløb på sin nuværende kontrakt.
omvendt, hvis Klopp føler at han allerede nu kan mærke at han godt kan, og vil, fortsætte, så har han jo en interesse i at få klarhed nu. Også i forhold til at man internt i klubben ikke bruger alt for mange ressourcer på at finde hans afløser.

Plus Klopp får jo en større kompensation, hvis han bliver fyret, med en længere kontrakt. Ikke at det ligner noget der bliver aktuelt, men det kan jo være han bliver udsat for en James Gunn.
Jeg føler mig ret overbevist om afløseren allerede sidder ved siden af Klopp - Pep Lindjers.

Dels baseret på man vælger at erstatte Edwards med intern promotion, tror jeg det er en del af FSG's strategi.
Det giver på mange måder også ekstremt god mening, man står ikke som vi selv tidligere har gjort og skal finde en træner ude i byen der, måske måske ikke får success, og som skal bruge år på at få sit koncept implementeret.

Man får en træner der kender holdet og klubben og ved hvad der skal til, samtidigt med han som start kan videreføre Klopps ideer, uden bøvl, og over tid indarbejde egne ideer.

For slet ikke at tale om det er billigere end at købe en toptræner fri.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af TG12 » torsdag, 28. apr, 2022 15:58

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 28. apr, 2022 15:38
Klopp har forlænget til 2026 :headbang: :flag5: :sign5: :band:

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/4 ... -til-2026/
Stærkt!!

Stopper Pep inden bør vi også være sikre på mesterskabet flere gange :D

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af AJJ » torsdag, 28. apr, 2022 16:23

Det er fantastiske nyheder, hvis korrekt. Klopp er en sand mirakelmager, og det viste han allerede i sin første sæson, hvor han førte en særdeles middelmådig trup til både Liga cup-finalen og EL-finalen.

En enkelt dryp malurt: Det kan dog blive lidt en udfordring, når en så succesfuld og mangeårig træner, skal afløses. Det er der flere skrækeksempler på. 11 år ender Klopp med at have siddet i sædet, og man skal bestemt ikke undervurdere, hvor meget kulturbærer en træner så er.

Men da vi tilmed er en fantastisk drevet klub, så er jeg fuld af fortrøstning.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 28. apr, 2022 16:25

TG12 skrev:
torsdag, 28. apr, 2022 15:58
Filos of Isk skrev:
torsdag, 28. apr, 2022 14:21
TG12 skrev:
torsdag, 28. apr, 2022 13:34
Jeg synes det er en super nyhed, at der tales om forlængelse.

Dog kan jeg ikke lade være med at tænke på, hvorfor Klopp skulle gøre det. Han har udtalt han måske får brug for en "pause" (og forståeligt nok). Da han har to år tilbage havde jeg egentligt ventet han ville udskyde snak om forlængelse så længe som muligt, for derved at vide bedre om hans "nødvendige" pause snart skal være eller den kan vente. Dette også taget i betragtning at hans status gør klubben nok (næsten) ville acceptere han først besluttede sig dagen inden udløb på sin nuværende kontrakt.
omvendt, hvis Klopp føler at han allerede nu kan mærke at han godt kan, og vil, fortsætte, så har han jo en interesse i at få klarhed nu. Også i forhold til at man internt i klubben ikke bruger alt for mange ressourcer på at finde hans afløser.

Plus Klopp får jo en større kompensation, hvis han bliver fyret, med en længere kontrakt. Ikke at det ligner noget der bliver aktuelt, men det kan jo være han bliver udsat for en James Gunn.
Jeg føler mig ret overbevist om afløseren allerede sidder ved siden af Klopp - Pep Lindjers.

Dels baseret på man vælger at erstatte Edwards med intern promotion, tror jeg det er en del af FSG's strategi.
Det giver på mange måder også ekstremt god mening, man står ikke som vi selv tidligere har gjort og skal finde en træner ude i byen der, måske måske ikke får success, og som skal bruge år på at få sit koncept implementeret.

Man får en træner der kender holdet og klubben og ved hvad der skal til, samtidigt med han som start kan videreføre Klopps ideer, uden bøvl, og over tid indarbejde egne ideer.

For slet ikke at tale om det er billigere end at købe en toptræner fri.
Enig. FSG vil gerne henter ny ansættelser internt. Det så vi med Edwards/Ward. Jeg tror også Lindjers er Klopps afløser, og han har vist også forlænget sin kontrakt. Jeg tror at man fra klubbens side gerne vil beholde det udtryk Klopp har været med til at give holdet, og det kan Lindjers være en garant for. Men meget kan ske. Lindjers kan få et tilbud han ikke kan sige nej til. Og så kan vi stå i en situation, hvor vi er nødt til at hente en udefra.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
andreasskiftermadsen
Indlæg: 115
Tilmeldt: tirsdag, 29. maj, 2018 07:27

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af andreasskiftermadsen » torsdag, 28. apr, 2022 16:30

Fantastisk nyhed


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 28. apr, 2022 18:07

YNWA

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 28. apr, 2022 18:10

Ulla wants to stay :D :D :D :D elsker alt ved det
YNWA

Kefir
Indlæg: 81
Tilmeldt: søndag, 01. sep, 2013 16:32
Geografisk sted: Vejle
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Kefir » torsdag, 28. apr, 2022 18:24


Besvar