Jürgen Klopp

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af jensemand » fredag, 07. okt, 2016 22:45

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-11982907

Klopp har gjort brug af 45 spillere i sin tid her. Hvor mange kan i nævne på 8 minutter? Det er faktisk meget sjovt og jeg glemte to helt åbenlyse :) jeg fik 38/45 hvad får i?
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af MP » lørdag, 08. okt, 2016 11:39

Hehe meget sjov quiz :D
Fik 36/45 glemte også 2 jeg ikke burde, og så en del ungdomsspillere :doh1:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » søndag, 09. okt, 2016 12:06

Væsentlige forbedringer efter 12 måneder med Klopp:

http://www.thisisanfield.com/2016/10/im ... s-anfield/?

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af MP » fredag, 14. okt, 2016 12:36

Tillykke med September's Premier League Manager of the Month Klopp din dejlige mand!

(Og Henderson med Goal of the Month)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. okt, 2016 16:38

Det ser ud som om, at Klopp har fat i den lange ende:

http://www.dailypost.co.uk/sport/footba ... r-12063618?

:director: :music: :love3:

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Callesen » onsdag, 02. nov, 2016 14:26

Han er shortlisted til årets manager af FIFA:

http://www.fifa.com/the-best-fifa-footb ... 47443.html

Viser noget om hvilken kaliber af træner vi har!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Mads T. » onsdag, 02. nov, 2016 16:13

Man kunne vidst godt argumentere for, at Emery burde erstatte enten Deschamps, Pocchetino eller Klopp på den liste.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af sjampen » onsdag, 02. nov, 2016 21:30

Mads T. skrev:Man kunne vidst godt argumentere for, at Emery burde erstatte enten Deschamps, Pocchetino eller Klopp på den liste.
Tjoo, Sevilla var da imponerende i Europa League. Det var de til gengæld fordi de skuffede i Champions League, om end de var i gruppe med både Juve og City, samt ikke helt ringe Gladbach. Men de tabte altså også 4 kampe, slog kun Gladbach på hjemmebane og et Juventus hold der allerede var sikret avancement, omend Juve havde mange gode spillere med. Det var 2015, men som sagt en succes der kun var mulig fordi de blev sendt ud af CL på røv og albuer. Hvor meget der er glanet til at det nogenlunde eneste succeskriterie for Emery i 2016, var banet en fesen slutning på 2015 ved jeg ikke.

Ligeledes sluttede de 7'er i La Liga, 12 point efter Villarreal på 4. pladsen, og 30+ efter de tre førerhold som man ellers har så travlt med at sammenligne sig med i Sevilla. De var hverken specielt dygtige til at score mål eller holde buret rent. De tabte til Barca efter forlænget spilletid i finalen i Copa Del Rey, hvilket vel er OK.

Man kunne godt argumentere for det, men det slutter så også der. Også er det vist heller ikke en større skandale.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. nov, 2016 14:48

Fed artikel. Klopp-timism - I like :dance:

http://anfieldindex.com/25298/can-feel- ... imism.html?

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Thommo » lørdag, 21. jan, 2017 19:11

Klopp bør finde den sut han har tabt, idag den hidtil værste præstation fra hans side, som jeg ser det. Vel bliver det bedre i 2. halvleg, men det kunne jo kun blive bedre, og hvorfor ikke bare have dem klar fra start eventuelt....DET ville vare rart. Og hvis Mane og Matip vælter læsset, jamen så har Klopp og klub fejlet i stor stil. At Mtip får sekunder idag, jamen hvad fanden godt gør det???? Ja jeg er frustreret, mere end for 3 timer siden efter slut fløjt faktisk. For han fejler over HELE linien, 2 angribere (da vi nu ikke gider have midtbanespillere i klubben så udlejer dem eller sælger dem :wall: :wall: :wall: :wall: ) burde have været bragt i spil allerede efter 0-10 min. reelt i det mindste efter max efter 30 min. intet som helst sker.

håber dette var lav punktet

Jeg var sikker på vi endte i top 3, jeg mister troen på top 7 for hver eneste kamp vi spiller i januar. Næste sæson så..... :army6:
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af texy » søndag, 29. jan, 2017 18:04

Jeg forstår overhovedet ikke den voksende kritik af Klopp. Heldigvis er den stadig behersket. Men den er i mine øjne stadig helt ude i hampen.

Lad os nu lige bevare roen, og lade fornuften være med i vurderingen af Klopp's arbejde. Han har endnu ikke prøvet, at færdiggøre en hel sæson hos os, men har vel samlet set været hos os lidt over en sæson. I den tid har han taget et mandskab, som var helt uden spirit og gjort dem til fightere. Han har i den periode gjort mange spillere dygtigere, end de var, da han kom. Han har ført holdet til to finaler og en semifinale. Og vi ligger her i hans første sæson nummer 4 efter 22 runder og er ligaens mest scorende hold.

Ingen tvivl om, at vi befinder os i den sværeste periode, som Klopp har oplevet hos os. Men den er også kommet samtidig med, at vi fik lov til at deltage i PLs test af hvor kort tid man kunne have imellem to opgør. Den er kommet imens at Mané har været i Afrika, Matip er blevet chikaneret af FIFA, og Coutinho og Hendo har kæmpet med skader.

Klopp har prøvet langt værre. I hans sidste sæson i Dortmund lå holdet sidst efter 19 runder. Heldigvis havde Klopp så meget kredit hos Dortmunds ledelse, at de ikke tabte besindelsen og fyrede ham. Og troen på ham blev belønnet, da han fik holdet til at spille sig op på syvendepladsen.

Ro på. Vi skal nok komme tilbage på sporet.
Kloppite

jensemand
Indlæg: 1567
Tilmeldt: mandag, 05. dec, 2011 22:59
Geografisk sted: København S
Alder: 33

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af jensemand » søndag, 29. jan, 2017 18:15

texy skrev:Jeg forstår overhovedet ikke den voksende kritik af Klopp. Heldigvis er den stadig behersket. Men den er i mine øjne stadig helt ude i hampen.

Lad os nu lige bevare roen, og lade fornuften være med i vurderingen af Klopp's arbejde. Han har endnu ikke prøvet, at færdiggøre en hel sæson hos os, men har vel samlet set været hos os lidt over en sæson. I den tid har han taget et mandskab, som var helt uden spirit og gjort dem til fightere. Han har i den periode gjort mange spillere dygtigere, end de var, da han kom. Han har ført holdet til to finaler og en semifinale. Og vi ligger her i hans første sæson nummer 4 efter 22 runder og er ligaens mest scorende hold.

Ingen tvivl om, at vi befinder os i den sværeste periode, som Klopp har oplevet hos os. Men den er også kommet samtidig med, at vi fik lov til at deltage i PLs test af hvor kort tid man kunne have imellem to opgør. Den er kommet imens at Mané har været i Afrika, Matip er blevet chikaneret af FIFA, og Coutinho og Hendo har kæmpet med skader.

Klopp har prøvet langt værre. I hans sidste sæson i Dortmund lå holdet sidst efter 19 runder. Heldigvis havde Klopp så meget kredit hos Dortmunds ledelse, at de ikke tabte besindelsen og fyrede ham. Og troen på ham blev belønnet, da han fik holdet til at spille sig op på syvendepladsen.

Ro på. Vi skal nok komme tilbage på sporet.
Spot on Texy ! Jeg kan ikke med ord beskrive hvor enig jeg er! Jeg synes sgu stemningen den sidste måned er blevet grænsende til pinlig og hysterisk, og her tænker jeg også medier, eksperter, kommentatorer og de engelske forums.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Repsej
Indlæg: 601
Tilmeldt: lørdag, 09. jul, 2011 14:28
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Repsej » søndag, 29. jan, 2017 18:25

Er bestemt ikke uenig og synes at dem der mener han skal fyres måske lige skal deres troskab med LFC op til overvejelse igen.
Men derfor må og skal han stadig have kritik, så lang tid den er velovervejet.
Og jeg mener stadig vi mangler en plan B når nu masterplanen overhovedet ikke har virket her i januar.
Ja vi har haft skader og Mane har været afsted, men falder det så ikke tilbage på netop Klopp at han ikke har overvejet at udvide truppen med feks 2-3 mand allerede i sommers.
Det burde feks ikke komme bagpå nogen i klubben at Mane ville blive udtaget til ACN og der kunne blive problemer der. Hvorfor var man ikke på forkant der?
Man burde også have været på forkant med at man burde have vist at Sturridge er ude ca 1/2 af sæsonen.
Som min burde der have været købt en offensiv spiller mere.

Kritikken skal være berettet, men den skal være der når der er krise som nu.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af Mads T. » søndag, 29. jan, 2017 19:03

Er helt enig med dig Texy. Ros for et godt indlæg. Vi har i Klopp en fantastisk manager, som har ført os langt. Sådan en smider man ikke på porten på grund af én dårlig måned. Han er stadig ved at bygge sit hold op og jeg tror det var bevidst, at man ikke købte ind til bredden i sommers grundet den manglende europæiske deltagelse. Hellere få hentet de rigtige spillere, end købe andenrangs spillere til at fylde ud. Det gør sig også gældende i dette vindue, hvor det ikke virker som om, at de targets vi er efter er til rådighed. Man går heller ikke ud og køber en Fiat når det man har behov for er en Mercedes. Ergo mener jeg ikke, at vi skal forsøge at købe os ud af krisen. Holdet har vist hvad de kan, så nu skal vi bare finde tilbage til de takter hurtigst muligt. Skulle det dog være muligt at hente en Van Dijk eller en Brandt, så ville jeg dog ikke klage.

Når ovenstående så er sagt, så er det da klart på sin plads med kritik af Klopp når tingene går som de gør. Jeg kan dog i de fleste tilfælde godt forstå hans dispositioner, selvom det ikke er gået vores vej. Manglen på en plan B, som flere er inde på, og de ofte for sene udskiftninger er ting der skal forbedres.

mortenbak
Indlæg: 3098
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Jürgen Klopp

Indlæg af mortenbak » søndag, 29. jan, 2017 19:57

Mads T. skrev:Er helt enig med dig Texy. Ros for et godt indlæg. Vi har i Klopp en fantastisk manager, som har ført os langt. Sådan en smider man ikke på porten på grund af én dårlig måned. Han er stadig ved at bygge sit hold op og jeg tror det var bevidst, at man ikke købte ind til bredden i sommers grundet den manglende europæiske deltagelse. Hellere få hentet de rigtige spillere, end købe andenrangs spillere til at fylde ud. Det gør sig også gældende i dette vindue, hvor det ikke virker som om, at de targets vi er efter er til rådighed. Man går heller ikke ud og køber en Fiat når det man har behov for er en Mercedes. Ergo mener jeg ikke, at vi skal forsøge at købe os ud af krisen. Holdet har vist hvad de kan, så nu skal vi bare finde tilbage til de takter hurtigst muligt. Skulle det dog være muligt at hente en Van Dijk eller en Brandt, så ville jeg dog ikke klage.

Når ovenstående så er sagt, så er det da klart på sin plads med kritik af Klopp når tingene går som de gør. Jeg kan dog i de fleste tilfælde godt forstå hans dispositioner, selvom det ikke er gået vores vej. Manglen på en plan B, som flere er inde på, og de ofte for sene udskiftninger er ting der skal forbedres.
Jeg er helt enig i at Klopp ikke skal fyres! Selvfølgelig ikke. Han er en klassemanager, men han er stadig ny i PL og skal lære ligaen at kende.

Jeg har highlightet i dit indlæg....

Hvad så når vi igen misser Europæisk deltagelse i år pga af manglende bredde ? Skal vi så vente yderligere en sæson ?
Hvad kommer først ? Hønen eller Ægget ?

Jeg har svært ved at forstå at der ikke er hentet nogle spillere i dette vindue.Som jeg tidligere har nævnt finder jeg det besynderligt, hvis vores hær af scouts ikke kan finde bedre eller i hvert fald ligeså gode spillere som vi har i vores start elver, så vi minimum kunne bytte ud 1:1

Som vi spiller PT kan vi jo købe ind i Championship og få kvalificerede spillere ind.... Så jeg køber ikke Klopps argument om at der ikke er spillere på markedet vi kan bruge.

Jeg synes hans ageren under krisen her vækker bekymring! Brugte han ikke vinden som undskyldning forleden ? :shock:

Mht at "købe sig ud af krisen", så giver jeg dig til dels ret, men når det skriger til himlen at vi ikke har nogen bredde, så bør man måske forstærke alligevel, når man ligger godt til i ligaen og går efter CHL pladserne. Vi brugte 0 kroner i sommer og vi har brugt 0 kroner i januar og vi risikerer at være nummer 6 lige om lidt..... Og januar har ikke budt på noget som skulle give os håb om at krisen er ovre lige om lidt.....

Jeg håber naturligvis at bøtten vender tirsdag, men jeg har da godt nok ikke alt for høje forventninger mod et fuldstændigt fantastisk spillende Chelsea mandskab der bare straffer alle fejl.

Men vi har en god manager i Klopp, som virker til at elske klubben og ham skal vi holde fast i lidt endnu, men han må sgu til at bruge nogle penge og ikke bare tro at han kan udvikle talenter og samtidig nå top 4.... det er ikke Bundesligaen mere.

Spørgsmålet er jo så bare om FSG vil give ham pengene.... men det er jo en anden diskussion....

Besvar