12 - Joe Gomez

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

12 - Joe Gomez

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. nov, 2020 18:19

AJJ skrev:
Emmy skrev:
onsdag, 11. nov, 2020 17:54
AJJ skrev:Ro på - han var vist i stand til at gå fra træningsbanen.
Er det et forsøg på at være morsom?
Tag det nu roligt. Vi er nogle, der får afløb via sort humor og tragikomik.

Du kan jo bare ignorere det, hvis ikke du er til den slags. Ligesom vi andre ignorerer alle dine underlige konspirationsteorier.
Jeg kan sagtens klare kul sort ironi. Det her er bare ikke sjovt.
Teorier?? Hvad vrøvler du om
Senest rettet af Emmy onsdag, 11. nov, 2020 18:19, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Mads T. » onsdag, 11. nov, 2020 18:19

Ifølge The Athletic skulle der være tale om en knæskade. Vi snakker formentlig nærmere måneder end vi snakker uger :x

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af AJJ » onsdag, 11. nov, 2020 22:18

Emmy skrev:
onsdag, 11. nov, 2020 18:19
AJJ skrev:
Emmy skrev:
onsdag, 11. nov, 2020 17:54
AJJ skrev:Ro på - han var vist i stand til at gå fra træningsbanen.
Er det et forsøg på at være morsom?
Tag det nu roligt. Vi er nogle, der får afløb via sort humor og tragikomik.

Du kan jo bare ignorere det, hvis ikke du er til den slags. Ligesom vi andre ignorerer alle dine underlige konspirationsteorier.
Jeg kan sagtens klare kul sort ironi. Det her er bare ikke sjovt.
Teorier?? Hvad vrøvler du om
Hint: Se fx tråden fra derbyet

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. nov, 2020 22:33

Hint: det meste af det bullshit der lukkes ud under kampen, er skrevet under indflydelse af passion, engagement og ophidsethed. Så næppe specielt troværdigt
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » torsdag, 12. nov, 2020 08:29

F```noget pis. Det er jo helt sindsygt, det vi rammes af.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af YNWA! » torsdag, 12. nov, 2020 08:44



Hvis det her passer har vi simpelthen 2 ud af 3 cbs ude resten af sæsonen....
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Rasputin
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Rasputin » torsdag, 12. nov, 2020 10:05

Stakkels Joe. Øv
Skriften på væggen.

Jeg tør ikke sætte en yankiebar på højkant, om at Matip mister det ene ben inden weekenden er omme.

Har stadig lyst til bagbinde Pickford, og give ham en sherifstjerne/olfert/begmand etc. Men jeg er bange hans arme er for korte til at nå om på ryggen.

Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Vest » torsdag, 12. nov, 2020 10:39

Puha. Sikke en mavepuster. Det betyder en ting, og hvis det ikke sker, så har klubben solgt sæsonen på forhånd, hvilket ville være utænkeligt. Vi bliver simpelthen tvunget på transfermarkedet. Vi bliver tvunget til at hente en erstatning, og det ville undre mig, hvis det blev en lappeløsning. Det skal være fra øverste hylde. Godt nok kan Fabinho spille i midterforsvaret, men det er ikke hans naturlige position. Matip er en tikkende bombe og kan være ude når som helst. Det har vi set rigtig mange gange før. Lige pludselig en tilfældig tirsdag aften får man besked på, at han har fået en skade til træning, selvom han ikke har været på banen i et stykke tid - blot et eksempel. Klopp og Edwards bliver nødt til at hente en verdensklasse CB tiltrædende 1. januar, hvis vi skal kæmpe med om pokalerne i år. Vores bedste CB's er ude resten af sæsonen bør kickstarte denne transferplan. Umuligt vi kan spille Fabinho, Phillips, Williams og Matip fra nu og til maj. Det er simpelthen tosset for de forsvarende engelske mestre og Champions League kandidater.

Upamecano og Koulibaly er stærkt rygtet til klubben. De er meget dygtige spillere, så ja tak herfra. Bliver nok ikke dem begge to. Jeg tror, vi henter ham tyrkeren fra Schalke. Ozan Kabak og så en af de to førstnævnte. Der er selvfølgelig også Alaba fra Bayern, så det bliver spændende!

Heldigvis er vores kampprogram overkommeligt frem til 1. januar. Vi har dog rigtig mange kampe, men vores trup bør kunne slå dem alle. Vi har Wolves, Leciester og Spurs som de bedste hold i PL. Burde være muligt. Jeg tror ikke CL bliver et problem, her lader vi til at cruise ret sikkert igennem. Bevar håbet folkens! Klopp & CO. elsker en udfordring!

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 12. nov, 2020 13:29

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 12. nov, 2020 15:23

Jesus Kristus, den her sæson er jo helt ude at skide - sådan helt generelt. Tænker der må gribes ind fra UEFA’s side, så der kommer færre kampe, men ok, de er vel så blæst og tænker kun på økonomi, så det er nok udelukket.

Og så er det en gang for alle slået fast, at Joe Gomez er injury prone,

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Scherwin » torsdag, 12. nov, 2020 15:40

Mon ikke Klopp finder en løsning.

Jeg er sikker på at Minamino + Shaqiri vil danne et fantasktisk CB makkerpar
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » torsdag, 12. nov, 2020 16:08

Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 12. nov, 2020 15:23
Jesus Kristus, den her sæson er jo helt ude at skide - sådan helt generelt. Tænker der må gribes ind fra UEFA’s side, så der kommer færre kampe, men ok, de er vel så blæst og tænker kun på økonomi, så det er nok udelukket.

Og så er det en gang for alle slået fast, at Joe Gomez er injury prone,
Jeg er ikke helt sikker på, hvordan denne skete, men han var alene og noget med at sidde fast i græsset. Det er super ærgerligt, men jeg tror, at alle kunne blive skadet af samme omgang. Alle de andre har været udefra kommende skader, og der har været 1 alvorlig skade hvert år siden 15/16, men der var ikke nogle listet på transfermarkt sidste sæson.
Det vil jeg stadig ikke kalde injury prone.
Matip lader dog til at falde i den kategori af vores midterforsvarere, selvom jeg ikke har indgående kendskab til hans skader.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 12. nov, 2020 18:06

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. nov, 2020 18:10

Jeg tror ikke vi nogensinde ser ham på top niveau igen. Og måske er han helt færdig i klubben. For når han engang kommer tilbage om et års tid, så er det ikke sikkert der er plads til ham. Han kan være overhalet af både de unge dygtige talenter samt nye spillere der er kommet til.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 12. nov, 2020 19:17

Iflg Gareth Southgate er der tale om et solouheld, altså ingen andre i nærheden. Når man får en så slem skade uden “hjælp” udefra, så er det vanskeligt at tro på, at Gomez nogensinde kan bliven pålidelig long-term løsning i vores midterforsvar. Desværre.

Der er næppe nogen vej udenom at hente en klasse erstatning i januar.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar