14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Niels K » onsdag, 09. jun, 2021 18:40

10 years at Liverpool FC: Jordan Henderson’s top 10 moments

The day of June 9, 2021, marks a total of 10 years since Jordan Henderson signed on the dotted line at Liverpool Football Club. Few could have predicted what would soon follow.

https://www.thisisanfield.com/2021/06/1 ... 0-moments/

10 of the best photos as Jordan Henderson hits a decade at Liverpool

Jordan Henderson has now been at Liverpool Football Club for 10 years, a rollercoaster ride that went from exit suggestions to a title-winning captain.

https://www.thisisanfield.com/2021/06/1 ... liverpool/

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Cynwal » søndag, 04. jul, 2021 13:46

Vi skal da lige ha' en markering af, at Kaptajnen åbnede sin konto på landsholdet i går aftes:


....hvilket han selv var svært tilfreds med: "I told you it was comming - Didn't I?"


Jeg håber i den grad, at englænderne lader sig rive med af pressen og forventningerne, og kommer til kampen på onsdag mod DK med armene over hovedet, i sikker forvisning om, at de næsten er i finalen allerede. Nu kommer de til at stå overfor et godt forsvar, og der har de ikke set særlig gode ud. Jeg tror også på, at Danmark nok skal score.

For yderligere kommentarer: Se min Signatur nedenfor:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af texy » onsdag, 07. jul, 2021 09:59

Men et herligt interview med Hendo, hvor han trods alt åbner op for, hvor glad han var for at score. Alt for ofte pakkes det væk i bemærkninger om, at det er lige meget, hvem der får målene. Det er korrekt i det store billede, men det er altså også ok at glæde sig over personlig succes midt i holdets succes.

Håber for en sjælden gang skyld, at Hendo starter på bænken. I givet fald mener jeg helt oprigtigt, at DK er bedre på målmandsposten, i forsvaret (synes at vores backs er bedre) og på den centrale midtbane. Deres offensiv er dog skræmmende - på papiret.

Glæder mig helt vildt til at opleve Mæhle igen. Og selvom, jeg er mere til Wass' som spiller, så synes jeg, at Stryger slår nogle vanvittige indlæg, så derfor ville jeg nok gå med ham i den anden side.
Kloppite

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af YNWA! » mandag, 19. jul, 2021 09:19

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Oomph242 » mandag, 19. jul, 2021 11:51

YNWA! skrev:
mandag, 19. jul, 2021 09:19
Mon ikke den før eller senere kommer i hus. Alt andet ville dumt for klubben.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Emmy » mandag, 19. jul, 2021 12:01

Det er jeg nu ikke så sikker på. Han siger selv at han ikke gider blive bare for at holde peptalks og hjælpe de nye/unge spillere på vej. Hvis ikke han har en rolle på banen, så vil han videre. Og det er helt forståeligt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af TG12 » mandag, 19. jul, 2021 13:20

Emmy skrev:
mandag, 19. jul, 2021 12:01
Det er jeg nu ikke så sikker på. Han siger selv at han ikke gider blive bare for at holde peptalks og hjælpe de nye/unge spillere på vej. Hvis ikke han har en rolle på banen, så vil han videre. Og det er helt forståeligt.
Det mener jeg egentligt ikke helt at det er. En mand som Henderson, må være moden nok og afklaret med at der i en topklub ikke er nogen garantier, uanset om man pt. har anfører kasketten. Det er præstationerne på banen, som definerer rollen.
Holder Henderson sig skadesfri, spiller op til sit bedste og forsat har stor impact på holdet, så er der utvivlsomt en central rolle til ham, men er han skadet, falder niveauet, eller udvikler én af de unge sig til at blive bedre end Hendo så kan han ikke garanteres en rolle, slet ikke 1, 2 eller 3 år frem.

Det er den barske virkelighed i topsport, og særligt når man kommer ind i sine sidste år af karierren er det noget man skal afklares med. Vil han hellere have en "fast" rolle i en lille klub, fair nok, men som topklub har vi ikke råd til at spille en Henderson der ikke længere har niveau, eller impact. Det bør han også vide.¨

Han vil slet heller ikke få sådan en garanti i hverken Atheltico Madrid eller PSG som siges at "følge situationen". Han vil tværtimod have bedre chancer for at bibeholde en vigtig rolle i Liverpool kva hans navn i klubben, og det han har givet os.
PSG køber en ny og bedre hvis de lyster..

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Emmy » mandag, 19. jul, 2021 13:42

Det er da ganske forståeligt at han gerne vil spille en rolle på banen og ikke bare i omklædningsrummet. Det kan jeg sagtens forstå. Og kan han ikke det, så er det kun fair at han søger væk.
Hverken han eller jeg snakker om garantier. Selvfølgelig ved han godt at det ikke hverken findes eller gives.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af YNWA! » mandag, 19. jul, 2021 13:52

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af TG12 » mandag, 19. jul, 2021 14:02

Emmy skrev:
mandag, 19. jul, 2021 13:42
Det er da ganske forståeligt at han gerne vil spille en rolle på banen og ikke bare i omklædningsrummet. Det kan jeg sagtens forstå. Og kan han ikke det, så er det kun fair at han søger væk.
Hverken han eller jeg snakker om garantier. Selvfølgelig ved han godt at det ikke hverken findes eller gives.
Det er bare lidt selv modsigende. At sige jeg vil have en rolle på banen, det er det samme som at indirekte sige jeg vil have kampe, som implicit giver Henderson en forventning efterfølgende om spilletid.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Emmy » mandag, 19. jul, 2021 14:15

Jeg ser ham ikke sige at "jeg vil". Han stiller intet ultimatum. Det kunne han med sikkerhed ikke finde på.
Han konstaterer bare at han gerne vil spille fodbold. Og hvis det er tvivlsomt om han kommer til det, så kan han finde på at søge væk. Mon ikke han bliver denne sæson med og så smutter næste sommer?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Oomph242 » mandag, 19. jul, 2021 15:11

Hvis Henderson smutter denne sommer og ingen erstatning kommer ind, er vi da for alvor på røven midtbane mæssigt. Oxlade og Keita kan jo umuligt påtage sig den opgave.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af texy » mandag, 19. jul, 2021 15:59

Oomph242 skrev:
mandag, 19. jul, 2021 15:11
Hvis Henderson smutter denne sommer og ingen erstatning kommer ind, er vi da for alvor på røven midtbane mæssigt. Oxlade og Keita kan jo umuligt påtage sig den opgave.
Det kommer heller ikke til at ske.

Men generelt mærkeligt, hvis problematikken består i, at Henderson frygter for spilletid. Gini er lige smuttet. Og selv da Gini var hos os, spillede Hendo hver gang han selv var klar. De få gange, han var klar men ikke spillede, handlede det om at passe på hans lidt skrøbelige fysik.

Hvis det handler om penge giver det mere mening. Men der har LFC jo lige vist med Gini, at de er villige til at betale klubbens værdisætning og ikke mere. Så det er da ikke umuligt, at Hendo får lov til at spille sin kontrakt ned.

Skulle han ende med at blive solgt denne sommer, så bliver han dyr. Og det ville gøre ondt i mit røde hjerte. For mig er han unik. Men vi burde få mere for ham, end Rice, Phillips, Neuhaus eller enhver anden erstatning ville koste.
Kloppite

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 19. jul, 2021 16:29

Oomph242 skrev:
mandag, 19. jul, 2021 15:11
Hvis Henderson smutter denne sommer og ingen erstatning kommer ind, er vi da for alvor på røven midtbane mæssigt. Oxlade og Keita kan jo umuligt påtage sig den opgave.
Not.Going.To.Happen.

Hendo skal ingen steder, og de skal nok blive enige. Det vi ser nu er bare forhandlingstaktik.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af texy » mandag, 19. jul, 2021 19:20

Sledgehammer skrev:
mandag, 19. jul, 2021 16:29
Oomph242 skrev:
mandag, 19. jul, 2021 15:11
Hvis Henderson smutter denne sommer og ingen erstatning kommer ind, er vi da for alvor på røven midtbane mæssigt. Oxlade og Keita kan jo umuligt påtage sig den opgave.
Not.Going.To.Happen.

Hendo skal ingen steder, og de skal nok blive enige. Det vi ser nu er bare forhandlingstaktik.
Det tror jeg, at du har ret i. Men jeg er lidt overrasket over, at der er et eller andet, der skiller de to parter så voldsomt ad, at Hendo har ladet sine repræsentanter leake denne historie. Jeg opfatter klart Hendo som typen, der helst vil holde tingene internt. Og det vil normalt også være noget, man forventer, at anføreren formår. Så der MÅ være noget signifikant, der skiller parterne...

Forventer dog klart, at historien er død, inden ugen er omme.
Kloppite

Besvar