14 - Jordan Henderson

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Robbie_God_Fowler

Re: 14 - Jordan Henderson

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 29. mar, 2013 12:56

http://liverpoolfc.com/news/latest-news ... annot-rest

Endnu et interview fra Henderson som indikerer, at han er en spiller af den rette støbning, og har den fornødne mentalitet, som kan drive ham langt. Til forskel fra spillere som Joe Cole, der også ofte lovede guld og grønne skove i sine interviews, så ses det tydeligt når Henderson spiller, at det ikke er tomme ord.

I en tid hvor visse spillere i engelsk fodbold udviser mangel på modenhed og har enorme stjernenykker (hej Odemwingie & Bendtner), så er det rart at se, at en spiller som Henderson ikke piver over manglende spilletid, men bare arbejder endnu hårdere for at overbevise træneren.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » mandag, 01. apr, 2013 12:56

Det er selvfølgelig bare stats, og vi kan nok godt blive enige om, at Wilshere er et større talent end Henderson. Ikke desto mindre meget fedt:

Henderson | 9 Starts | 3 Goals | 3 Assists
Cleverley | 16 Starts | 2 Goals | 1 Assist
Wilshere | 18 Starts | 0 Goals | 3 Assists
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » mandag, 01. apr, 2013 13:04

Surf skrev:Det er selvfølgelig bare stats, og vi kan nok godt blive enige om, at Wilshere er et større talent end Henderson. Ikke desto mindre meget fedt:

Henderson | 9 Starts | 3 Goals | 3 Assists
Cleverley | 16 Starts | 2 Goals | 1 Assist
Wilshere | 18 Starts | 0 Goals | 3 Assists
Wilshere er måske et større talent, men synes godt nok Hendo har spillet godt på det seneste! Fantastisk arbejdsraseri!
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 01. apr, 2013 13:07

God kamp af Henderson mod Villa. Det er vist godt, at han er en ung spiller med flexible ledbånd. Med det vrid hans knæ får her i slutminutterne, kunne det være gået helt galt:
http://onside.dk/premier-league/villa-s ... c-helt-ned
Vi SMADRER det PIShold !

SimonA

Indlæg af SimonA » mandag, 01. apr, 2013 13:10

Cynwal skrev:God kamp af Henderson mod Villa. Det er vist godt, at han er en ung spiller med flexible ledbånd. Med det vrid hans knæ får her i slutminutterne, kunne det være gået helt galt:
http://onside.dk/premier-league/villa-s ... c-helt-ned
Utroligt at en sådan tackling ikke giver direkte rødt. Knopperne forest helt oppe på knæet, skandaløs dommerpræstation, når man ser hvad der ellers har givet rødt.
YNWA

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » mandag, 01. apr, 2013 14:58

Den er slem, men han rammer bolden tydeligt før han rammer Henderson. Dog enig i at den burde give rødt.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 02. apr, 2013 14:59

Jeg meget i tvivl om den er til rødt, men jeg synes det er bekymrende at dommerlinjen er så svingende. Nogle sender spillerne i bad og nogle giver kun gult kort. De må snart finde konsensus blandt dommerne.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 02. apr, 2013 15:44

Alonso skrev:Jeg meget i tvivl om den er til rødt, men jeg synes det er bekymrende at dommerlinjen er så svingende. Nogle sender spillerne i bad og nogle giver kun gult kort. De må snart finde konsensus blandt dommerne.
Det lyder besnærende, men i praksis er det en umulig opgave. Fodboldloven hviler på den enkelte dommers skøn, og da det er subjektivt, vil der altid være (endog store) udsving.
Vi SMADRER det PIShold !

SimonA

Indlæg af SimonA » tirsdag, 02. apr, 2013 16:05

Cynwal skrev:
Alonso skrev:Jeg meget i tvivl om den er til rødt, men jeg synes det er bekymrende at dommerlinjen er så svingende. Nogle sender spillerne i bad og nogle giver kun gult kort. De må snart finde konsensus blandt dommerne.
Det lyder besnærende, men i praksis er det en umulig opgave. Fodboldloven hviler på den enkelte dommers skøn, og da det er subjektivt, vil der altid være (endog store) udsving.
Apropros udsving, så var det røde kort til Sidwell i går da meget hårdt? Han kommer godt nok for sent og lidt hårdt ind i den, men jo ikke med knopperne forest.
YNWA

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 02. apr, 2013 19:22

Ja, men den kan sagtens forsvares, da det er en hensynsløs tackling. Et gult kort havde måske godt kunne gå an. Derimod synes, at Clint Hills tackling i førstehalvleg var af samme grad, og derfor også rødt.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » søndag, 28. apr, 2013 14:54

Jeg håber virkelig ikke at han bliver solgt til sommer. Selvom Rodgers med sikkerhed ser Lucas og Allen som en del af planerne, har vi imø. stadig brug for en spiller som Henderson, som en hårdarbejdende midtbanetype når vi møder de fysiske hold. Gerrard bliver jo heller ikke yngre, og skal vel også aflastes mere og mere (selvom det har set godt ud i denne sæson).

Ydermere har han pålagt et ret flot end-product til sit spil med både mål og assist. Han er også begyndt at tage ansvar, f.eks. ved at tage frispark som det han scorede på i går. Hans attitude er forbilledlig og han arbejder stenhårdt. Jeg tror også han har den rette mentalitet. Jeg ville ikke blive overrasket, hvis vi har en fremtidig anfører i ham. Og så er han stadig kun 22. Jeg er fan.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » søndag, 28. apr, 2013 15:12

Hvad får dig dog til at frygte et salg? Det tror jeg overhovedet ikke er et tema.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 28. apr, 2013 15:59

Surf skrev:Jeg håber virkelig ikke at han bliver solgt til sommer. Selvom Rodgers med sikkerhed ser Lucas og Allen som en del af planerne, har vi imø. stadig brug for en spiller som Henderson, som en hårdarbejdende midtbanetype når vi møder de fysiske hold. Gerrard bliver jo heller ikke yngre, og skal vel også aflastes mere og mere (selvom det har set godt ud i denne sæson).

Ydermere har han pålagt et ret flot end-product til sit spil med både mål og assist. Han er også begyndt at tage ansvar, f.eks. ved at tage frispark som det han scorede på i går. Hans attitude er forbilledlig og han arbejder stenhårdt. Jeg tror også han har den rette mentalitet. Jeg ville ikke blive overrasket, hvis vi har en fremtidig anfører i ham. Og så er han stadig kun 22. Jeg er fan.
Jeg vil finde det lidt skræmmende, hvis Allen er mere med i planen end Henderson. Jeg tror Henderson kan blive en rigtig spiller, at have i fremtiden. Håber ikke han bliver solgt, han er sku mere værd end de £3-5m Roders prøvede at skippe ham for i sommers.

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » søndag, 28. apr, 2013 16:15

Jeg synes bare der har været tegn på, at Rodgers ikke har set ham som en del af planerne, idet han har spillet så lidt. Selv efter gode kampe af Hendo og katastrofale af Allen, blev Allen valgt først i kampen efter. Men det er nok ikke så relevant mere - det ville i hvert fald være vanvittigt at sælge ham efter de her præstationer.

Udover det tror jeg egentlig at BR ser Henderson som en mere direkte spiller end Allen. Selvom JH er god i presspillet og arbejder hårdt (som Rodgers godt kan lide), så har han ikke de samme distribuerende evner som f.eks. Allen. Faktisk er det vel lidt samme problemstilling med Gerrard i Rodgers system.

Jeg tror dog at JH er dygtig nok til at tilpasse sig systemet, og vi får ham givetvis også at se næste sæson.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 28. maj, 2013 11:09

Som flere nok ved efterhånden er jeg ked af at spillere med de rette Liverpool værdier efterhånden forlader Liverpool FC.
Men måske denne bliver den nye helt med de rette værdier. Sikke en opblomstning han har været igennem denne sæson.

Er gået fra at være en spiller der tvivler og mangler ufattelig meget mod i sit spil, til at være omdrejningspunkt i offensive løb uden bold. De løb der gør ondt på modstanderne og et løb, der splitter et organiseret forsvar. Dejlig arbejdsiver og selvom han ryger lidt på bænken tager han blot kampen op og kæmper endnu hårdere. Glemmer ikke den kamp, hvor vi havde problemer med sygdom i truppen, og han fik kampoplægget gennem en dør, så han ikke kunne smitte andre i truppen, og spille 60-65 fremragende minutter.

http://youtu.be/L659JnUxoMQ
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar